Precies datMark 320iS schreef: 19 jun 2024, 22:35 Ik vind hem wel mooi! Zonder M-pakket misschien wel beter dan zonder.

Precies datMark 320iS schreef: 19 jun 2024, 22:35 Ik vind hem wel mooi! Zonder M-pakket misschien wel beter dan zonder.
Ik had zo'n flat bottom (alcantara) stuurwiel toendertijd in m'n 1M. Niks mis mee wat mij betreft. Het is geen yoke ofzo. Ik vind 't dash en dergelijke voor een 2024 BMW kijkend naar exterieur 'oprecht' (woordje van Eeuwe, ook niks mis mee overigens) mooi....Joop schreef: 20 jun 2024, 21:55 En… o ja, waarom geen rond stuurwiel. Een nieuwe flauwekul trend waarvan ik hoopte dat BMW daar niet aan mee zou doen.
Vlak onderkant stuur heb ik idd ook wel paar keer gehad en is prima en heeft ook nog wel soort functie met instappen en je benen onder het stuur door krijgenRobin schreef: 21 jun 2024, 06:49Ik had zo'n flat bottom (alcantara) stuurwiel toendertijd in m'n 1M. Niks mis mee wat mij betreft. Het is geen yoke ofzo. Ik vind 't dash en dergelijke voor een 2024 BMW kijkend naar exterieur 'oprecht' (woordje van Eeuwe, ook niks mis mee overigens) mooi....Joop schreef: 20 jun 2024, 21:55 En… o ja, waarom geen rond stuurwiel. Een nieuwe flauwekul trend waarvan ik hoopte dat BMW daar niet aan mee zou doen.
Laat je nog een offerte maken. Maakt niet uit, toch?ErikS schreef: 22 jun 2024, 15:54 Oeh, ik heb net vandaag een offerte aanvraag voor een 530E gedaan, maar dit lijkt me ook niet gek.....
Kleur is een no brainer Mark!!!!Mark 320iS schreef: 29 jul 2024, 17:09 Ben inmiddels wat verder in het proces... Heb inmiddels een offerte liggen voor een 30e met m-sport pro, panodak en nog wat optie pakketten. Twijfel nog over de kleur, Fire rot, Brooklyn grau of Sophisto. Daarnaast ook een offerte liggen voor een GLC 300e Sport edition (AMG line met wat extra opties) in Verde Silber. Vrijdag naar de BMW dealer, GLC heb ik al gereden, beviel eigenlijk ook best wel goed!
Poeh, ik vind de X3 eigenlijk behoorlijk mislukt. Achterkant is heel anoniem, voorkant in de lijn van de huidige BMW’s. Niet echt een pretje voor het gezicht, zeg maar. Mss went hetAls M-sport pakket wel te versmaden, maar ben benieuwd naar de brood/boter versie
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten