Oak green Metallic
Uit mijn hoofd €9k voor PTS op de GT3. Zal niet veel schelen op de GT4 denk ik zoromo schreef: 25 feb 2018, 15:16 ^^precies hoe ik er over denk. GT4 is natuurlijk al een opvallende kar, dan een wat meer ingetogen, chique kleur vind ik dan wel passen.
Tannengrün ook fraai.
Ik moet dat IRL zien denk ik, voor de juiste beslissing, zoals gezegd; kosten moet ik ook meenemen uiteraard, zal wel weer bukken worden met PTS kleuren.............
@Romo deze komt te koop.. interesse? Is een clubsport uitvoering met ceramische remmen etc.. kost nieuw 160k
Voor de GT3 zijn de special kleuren al dik EUR. 3700, PTS (als je die al mag bestellen op een GT-model vanwege de PTS-stop) gaat richting de 5 cijfers.MarkS schreef: 26 feb 2018, 21:47 Ik denk dat je PTS paint to sample bedoelt. Die starten bij dat bedrag.
Special kleuren zitten rond de 2.500 EUR, en die kun je gewoon in de configurator selecteren.
FYI, dit is niet officieel Oak Green Metallic, maar een re-spray gedaan door een non-Porsche-official supplier. Zal er wel in de buurt bij komen, maar goed om te weten iig.
Dit zijn de prijzen voor de “gewone” Cayman.Robin Hartog schreef: 27 feb 2018, 15:47Voor de GT3 zijn de special kleuren al dik EUR. 3700, PTS (als je die al mag bestellen op een GT-model vanwege de PTS-stop) gaat richting de 5 cijfers.MarkS schreef: 26 feb 2018, 21:47 Ik denk dat je PTS paint to sample bedoelt. Die starten bij dat bedrag.
Special kleuren zitten rond de 2.500 EUR, en die kun je gewoon in de configurator selecteren.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 19 gasten