Na bijna een jaar weer een update!
Helaas was mijn oude telefoon overleden, maar ik heb de foto's terug kunnen halen.
De EBC remmen piepen bijna nooit meer, toch 1000km inrijden voor dat ze echt piep vrij zijn.
Wel heb ik anti-piep pads van een motor op de achter blokken geplakt.
Remmen doen het gewoon top, geen upgrade meer nodig.
300mm schijven voor ( Z3 3.0 )
Normale ATE schijven rondom
EBc yellowstuff rondom
Goodridge remslangen
Castrol high performance remvloeistof
Eerder begonnen de achter remmen te stinken als ik een langere tijd een bergweggetje naar beneden knalde.
Nu met EBC yellowstuff rondom geven ze geen krimp, heel erg tevreden.
Ook heb ik de achteras aangepast, ik had bijna -3graden achter.
Visueel vind ik dat niet mooi en de auto vrat de achterbanden aan de binnenkant op.
Ik heb direct gekozen voor camber en casterverstelling voor een optimale uitlijning.
Het is belangrijk dat de plaatjes haaks staan tenopzichte van de tonlager bevestiging en parallel tenopzichte van elkaar.
Op mijn werk kon ik de las tafel gebruiken echt ideaal om dit nauwkeurig en makkelijk uit te kunnen voeren.
Sleuven frezen met een luchttol
De stalen kern in het rubber is erg dun, met een sleufgat heb je dan weinig contact oppervlakte.
De rubber bussen heb ik aan beide kanten iets afgedraait en er een carroserie ring tussen gezet.
Roestwerende lak.
Nice Satin black
Het eind resultaat
Ik kon het uitlijn rapport zo snel niet vinden, ondanks de verlaging heeft de achterkant nu -1,45 graden camber.
Uitlijning staat in de fabrieks spec en is rechts en links exact gelijk.