Bericht
door StefanW » 25 mar 2017, 12:52
Ik ben er niet op uit om extra geld bij hem eruit te kloppen. Blijkbaar lezen mensen hier de berichten op hun eigen manier.
Hij is vorige week bij mij langs geweest. Vanaf het eerste moment heb ik aangegeven dat preventief onderhoud gewoon voor mij is. Ik heb een auto gekocht met kilometers en wil niet elke maand naar de garage. Ik heb het nu groot aangepakt, maar alles wat onderhoud is, dus ook reviseren van de remklauwen is voor mijn eigen rekening. Het gaat puur om de carterventilatie, cardanasrubbers en silent blocks.
Ik had nog kunnen wachten. Maar wanneer komt er uitsluitsel over zijn baan? morgen, volgende week of volgende maand. Tot die tijd staat er een kapotte auto voor de deur. Verzekering en wegenbelasting lopen gewoon door...op een gegeven moment moet je door. Ik heb nog de mazzel dat ik een andere auto beschikbaar heb, iemand met 1 auto had allang de auto weggebracht, omdat ie geen vervoer zou hebben.
Had de auto aan hem mee kunnen geven om te laten maken. Wat gebeurt er dan met de auto?
Nogmaals...jaren geleden heb ik een Clubman gehad met problemen. Die auto is van garage naar garage gesleept, omdat iedereen het beter wist. Daar had ik geen trek meer in. Wellicht heb ik nu "teveel" betaald, maar what's the problem? Dat betaal ik toch?!