Naar goed DF gebruik is het budget maal anderhalf gegaan

- 1-2a.jpg (304.62 KiB) 2588 keer bekeken

- 1-3a.jpg (240.14 KiB) 2588 keer bekeken
Vorige week gaan kijken/rijden, zijn wat kleine technische puntjes aan die van de zomer even opgelost moeten worden en dan gaan we eerst maar eens ff lekker rijden. Uiteindelijk voor deze gegaan omdat dit niet perse een project hoeft te worden. De body is echt super clean, onderkant ook, lijkt er op alsof deze amper of niet buiten geleefd heeft. Interieur gewoon netjes en compleet op een radio na die totaal niet erin past. Dak is wel een beetje mwah, maargoed die zal toch voornamelijk open blijven. Grote plus is het 2-liter onderblok van ik denk een ABA met scherpe(re) nokkenas en compleet Supersprint systeem. Meer dan genoeg koppel voor die 1000kg. Motortje trekt er goed aan en zou iets van 130pk (gemeten voordat de auto voorzien werd van de Supersprint) moeten hebben. Klinkt ook lekker
Uiteraard heb ik wel al een lijstje van wat er gedaan zou kunnen worden...
Korte termijn:
- Beurtje
- Verstralers demonteren en aan de binnenkant schoonmaken (dat melkachtige is gewoon vuil als het goed is)
- Huidige radio (zilverkleurig modern ding) past écht niet in het interieur. Zo'n nieuwe retro Blaupunkt vind ik wel wat.
Langere termijn:
- Wat lager (al is deze hoogte zeker niet storend)
- Wat bredere wielen (wellicht 16")
Duurt alleen nog wel even voor ie hier staat, even wat andere prio's en een garage die nog vol staat dus hij komt ergens van het voorjaar.