en Denemarken ook niet.

Je zou bijna zeggen dat ze er alles voor over hebben om het in elk geval niet in Assen te laten gebeuren.
Mari Oh Oh! schreef: 04 mar 2019, 19:15 Ik zie Assen nergens een politiek spelletje spelen, behalve dat ze zeggen dat ze niet uit de race zijn? Dat ligt IMHO bij kliek-Z'voort wel anders... Dat klinkt ongeveer als terug in je hok tot wij echt 100% zeker zijn dat wij het niet worden
en Denemarken ook niet.
Je zou bijna zeggen dat ze er alles voor over hebben om het in elk geval niet in Assen te laten gebeuren.
Dit is toch echt een stukje politieke uitspraken van de bovenste plank hoorVoorzitter Jos Vaessen van de Asser stichting The Netherlands Grand Prix Foundation wil het niet met zoveel woorden zeggen, maar er bestaan in de Drentse hoofdstad vermoedens dat de initiatiefnemers van Circuit Zandvoort de Nederlandse Sportraad van voorzitter Michael van Praag eigenhandig hebben ingeschakeld in een uiterste poging de businesscase voor de komst van Formule 1 naar de Hollandse kustplaats rond te maken. Er zijn daar nog vele miljoenen nodig om de plannen vorm te geven.
Waarom is Whiting dan al januari 2018 in Assen geweest om meteen de stempel oké te geven? Zandvoort is ie veel en veel later heen gegaan(september/oktober(?) om te zeggen dat er met heel wat werk best wat van te maken valt). Zandvoort was relatief laat en probeert met een heleboel poeha de stenen hun kant op te laten vallen. Met als gevolg misschien wel dat we beide niets krijgen... En dan nog doen alsof Assen het feestje voor Zandvoort probeert te verstieren. FTOM!WJ schreef: 04 mar 2019, 19:33 De F1 vind Assen niet interessant, dit lijkt Assen en hun supporters zelf nog niet door te hebben.
Dan kun je beter voor Assen gaan, anders moet je tezamen met het plebs op de fiets of in de trein.Luco schreef: 04 mar 2019, 20:48 ik heb het al vaker gezegd, het maakt mij niet uit als ik maar niet bij het plebs hoef te zitten![]()
![]()
Sinds die BMW rijdt, gaat die naast zijn schoenen lopen......Luco schreef: 04 mar 2019, 20:48 ik heb het al vaker gezegd, het maakt mij niet uit als ik maar niet bij het plebs hoef te zitten![]()
![]()
nee hoor dan wordt het de complete vipbehandeling met de helikopter
Luco schreef: 04 mar 2019, 21:00nee hoor dan wordt het de complete vipbehandeling met de helikopter![]()
Goed initiatief die Businessclub!Wouter81 schreef: 04 mar 2019, 20:44 Mijn voorkeur moge duidelijk zijn...Met mijn bedrijf ben ik lid van de Businessclub Grand Prix Assen. Tezamen met ruim 150 mede-ondernemers in het noorden proberen we Assen op een positieve manier op de F1 kaart te zetten. Heel wat positiever in ieder geval dan waar die Michael van Praag vandaag weer mee kwam of Jan Lammers onlangs.
Morgenavond hebben we weer een bijeenkomst in Assen om de laatste stand van zaken te horen. Ik ben daar ook aanwezig. Robert Doornbos komt ook langs. Ik ben benieuwd naar de laatste stand van zaken.
Wanneer is Zandvoort volgens jou begonnen dan? Volgens mij had Assen na inspectie van Whiting(januari 2018) het benodigde bedrag voor de aanpassingen al duidelijk voordat Prins Bril ook maar is gaan rekenen(ongeveer het tienvoudige van dat bedrag). En polder? Ik ga even mijn mond houden voordat ik lelijke dingen ga zeggenWJ schreef: 04 mar 2019, 21:39 Mooi ook om de eerste reacties te zien.![]()
En letten we even op dat Zandvoort het is gaan proberen en Assen op de bandwagon gesprongen is.
Liberty Media ziet ook liever de race in een drukbevolkt gebied dan in de Polder. Tussen de grote steden met een vliegveld op 20min afstand.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast