10 Juli weer eens een dagje naar Assen geweest. Blijft een fantastisch circuit met ruime marges!
In ieder geval mijn snelste tijd geëvenaard, Nu een 2.07.19. Nog nooit in de 2.06 gekomen. Maar nu dus een paar keer dicht bij. Die snelste tijd was een keer een uitschieter maar kon hem nu paar keer achter elkaar maken. Dat betekent dus progressie.
Hetzelfde geld voor de prijzen van 310 naar 345 euro. Ook hier gaan de prijzen steeds verder omhoog.
Zag prijzen van trackday op Spa via DF, daar schrok ik ook wel van 850 euro……
Ik probeer de auto elke jaar toch nog wat te upgraden. Heb een reserve wiel (19kg) en zware accu achterin liggen.
Ben een aan kijken naar LiteBlox accu. Scheelt echt heel veel, zo rond 20 kg. Dus met band en accu kan ik er zo 40 kg uithalen. Dat lijkt mij redelijk substantieel.
Iemand ervaring met LiteBlox?
Verder met de M2 een lekke achterband. Zonde want banden waren nog goed. Echter bleek ook in andere band een spijker te zitten. Bij mijn opslag is recentelijk gebouwd dus schat in dat de spijkers daar van komen.
Heb gekeken naar Pilot Sport 4S met ster markering. Deze zijn blijk naar speciaal voor BMW M. Net zoals bij Porsche de N markering.
Blijkbaar is er een behoorlijk verschil tussen 4S met * en zonder *.
Echter bleek dat 4S met * niet meer gemaakt wordt. Dus toen maar Pilot Suoer Sport met * erop gelegd zodat er rondom weer 4 dezelfde banden erop liggen.
Hier filmpje over verschil 4S vs 4S*:
https://youtu.be/COA630Juf_U