Dan kom ik niet uit per maand met iva, kan maar 1 dag werken dus kan ik geen M3 ofzo hebben. Een mini wordt het absoluut niet want ik ga absoluut geen FWD rijden.smiley schreef:Laat die lotus lekker varen, en ga weer terug naar een normale auto.
Wat dacht je van een mini ofzo?
2 BMW's verkocht, wat nu? Nou lotus gekocht....
-
Re: 2 BMW's verkocht, wat nu?
- JP
Als een auto al scherp geprijsd is, denk ik niet dat je dan nog moet verwachten dat je er veel af geonderhandeld krijgt. €500 is procentueel ook de max die je bij een dealer nog zou mogen verwachten.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Inderdaad. Als je 10k heb moet je daaronder gaan kijken, niet er boven. Op het moment dat je ook maar een tegenslag hebt ben je in de bonen. En je kijkt naar een auto waar volgens velen een erg voordelig prijskaartje aan hangt. Hoeveel verwacht je dat er nog af gaat? Ik denk dat je of je eisen moet bijstellen of nog even moet sparen als je perse een Lotus wilt.Petrolhead Tom schreef:Met betrekking tot die prijs. Wat had je verwacht? 11k onderhandelbaar en dan meenemen voor 8500?
- WJ
Niet geschoten is altijd mis, toch? Gewoon je 10k bieden en hopen dat de beste man er na een paar nachtjes over slapen toch wel vanaf wil. In de tussen tijd vrolijk verder kijken.
Beetje jammer dat je zoveel heb tegen FWD, want er is genoeg leuks in dat segment voor die prijs.
Beetje jammer dat je zoveel heb tegen FWD, want er is genoeg leuks in dat segment voor die prijs.
-
Klopt, ik weet dat er veel FWD valt in die prijs klasse maar ik vind het gewoon niks. Rijdt er dagelijks in op werk (ook wel abarth etc) maar vindt het toch allemaal niks.
Overigens ga ik gewoon voor de deal van 10,000 zonder dempers. Misschien is het een keerring ofzo dat ik makkelijk kan vervangen. En anders kan je op internet al een GAZ set kopen voor net boven de 500 euro in engeland (464 pond) en dat erop setten is het ook meteen verstelbaar. Nu die man nog te pakken krijgen
Overigens ga ik gewoon voor de deal van 10,000 zonder dempers. Misschien is het een keerring ofzo dat ik makkelijk kan vervangen. En anders kan je op internet al een GAZ set kopen voor net boven de 500 euro in engeland (464 pond) en dat erop setten is het ook meteen verstelbaar. Nu die man nog te pakken krijgen

- dvh
Die Clio RS van Opa is wel een mooi ding..
-
heeft niks met mooi te maken DVH, maar met de rij-eigenschappen dat ik niks vind van FWD.... Alss de clio RS er als 4wd was ofzo was dat wel een serieuse, maja helaas.
- N!co
- Locatie: BMW Z4 & CT200h & Triumph street triple 675 & BMW F650
Gewoon doen, showercapje kopen, heb je voorlopig ook geen hardtop nodig.Jeroen K. schreef:Klopt, ik weet dat er veel FWD valt in die prijs klasse maar ik vind het gewoon niks. Rijdt er dagelijks in op werk (ook wel abarth etc) maar vindt het toch allemaal niks.
- dvh
Klinkt allemaal mooi Jeroen.
Maar je roept nogal hoog van de daken over auto's dit en dat. Dan staat er een schitterende auto voor je, met goede rijeigenschappen en dan laat je hem staan want er zit geen hardtop op.
Wat wil je nou ?
Rijeigenschappen of luxe ?
Budget is ook handig. Ook al zat er een hardtop op, dan was het weer wat anders. Als je geen stuiver extra hebt om te investeren in een auto waar je hard in gaat rijden ( want > rijeigenschappen ) Misschien gewoon 1 , of 2 stapjes terug doen en een aantal klasse lager gaan shoppen.
Beetje blijven zeveren op een Elise terwijl je geen geld hebt om een demper te vervangen.. Tja..

Maar je roept nogal hoog van de daken over auto's dit en dat. Dan staat er een schitterende auto voor je, met goede rijeigenschappen en dan laat je hem staan want er zit geen hardtop op.
Wat wil je nou ?
Rijeigenschappen of luxe ?
Budget is ook handig. Ook al zat er een hardtop op, dan was het weer wat anders. Als je geen stuiver extra hebt om te investeren in een auto waar je hard in gaat rijden ( want > rijeigenschappen ) Misschien gewoon 1 , of 2 stapjes terug doen en een aantal klasse lager gaan shoppen.
Beetje blijven zeveren op een Elise terwijl je geen geld hebt om een demper te vervangen.. Tja..

- JP
+1. Er zijn volgens mij geen auto's in die prijsklasse die qua rijeigenschappen kunnen tippen aan de RS.dvh schreef:Die Clio RS van Opa is wel een mooi ding..
Alleen Jeroen heeft weer zijn (in dit geval; rwd) oogkleppen op.
-
Die reactie slaat weer is compleet te plank mis, DVH maargoed.
- GTRene
je moet idd wel uitkijken met je geld als je op de max grens wat wilt kopen...
afijn, voor eventueel andere gegadigden kan je bv al een nwe hardtop kopen voor relatief weinig zag ik net>>
http://www.elise-shop.com/hardtop-for-s ... anguage=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
afijn, voor eventueel andere gegadigden kan je bv al een nwe hardtop kopen voor relatief weinig zag ik net>>
http://www.elise-shop.com/hardtop-for-s ... anguage=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
en nog goedkoper maar dara moet je zelf nog van alles aan doen schijnbaar, ,aar wel lightweight
http://elise-spares.com/index.php?route ... duct_id=66" onclick="window.open(this.href);return false;
http://elise-spares.com/index.php?route ... duct_id=66" onclick="window.open(this.href);return false;

- GTRene
kant en klare in NL die heeft er 3 op voorraad vanaf 750 (krasje) gebruikte hardtops in goede staat>
http://link.marktplaats.nl/703534315" onclick="window.open(this.href);return false;
http://link.marktplaats.nl/703534315" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Klopt die had ik al gezien, maar dan kan je net zogoed die van de elise-shop nemen dies 700 nog iets in de btw, en laten spuiten heb je nieuw inplaats van gebruikt ook...
Beste is zelfs showercap en hardtop, als je dan ergens heengaat en het is mooi laat je hardtop thuis, showercap mee voor als het snachts wat gaat doen ofzo...
Beste is zelfs showercap en hardtop, als je dan ergens heengaat en het is mooi laat je hardtop thuis, showercap mee voor als het snachts wat gaat doen ofzo...
- dvh
Ik zie het niet goed zeker?Jeroen K. schreef:Die reactie slaat weer is compleet te plank mis, DVH maargoed.
- Peric
Wat is er mis met FWD dan om mee naar de IVA te tuffen?
Leg dat 's in goede bewoordingen uit.
- Petrolhead Tom
Als ik je vorige Posts mag geloven moet dat laatste rooitje toch geen probleem voor jou zijn?
-
auto word niet gebruikt voor woon-werk verkeer maar voor plezier ritjes. Dan is FWD (in mijn ogen/belevenis) 3x niks. Het kan niet mooi driften (ok een elise waarschijnlijk ook niet), als je vol gas weg wilt trekken hobbelt het alle kanten op, stuur dat trekt een kant op etc etc. Verhalen van nieuwe auto's doen dat niet geloof ik niet. Rij regelmatig in nieuwe abarth punto's, 500tjes etc en die doen dat ook allemaal.Peric schreef:Wat is er mis met FWD dan om mee naar de IVA te tuffen?
Normaal gesproken niet, maar als ik na de proefperiode op iva blijf, ga ik het huis uit op kamers, en heb ik natuurlijk wel geld nodig om het in te kunnen richten. Vandaar dat ik zo op de prijs zit.Petrolhead Tom schreef:Als ik je vorige Posts mag geloven moet dat laatste rooitje toch geen probleem voor jou zijn?
- JP
Oh, dàt zijn dé referentiekaders.....auto word niet gebruikt voor woon-werk verkeer maar voor plezier ritjes. Dan is FWD (in mijn ogen/belevenis) 3x niks. Het kan niet mooi driften (ok een elise waarschijnlijk ook niet), als je vol gas weg wilt trekken hobbelt het alle kanten op, stuur dat trekt een kant op etc etc. Verhalen van nieuwe auto's doen dat niet geloof ik niet. Rij regelmatig in nieuwe abarth punto's, 500tjes etc en die doen dat ook allemaal.

- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Misschien in deze levensfase lotus even loslaten.
Heb je nog een top 3 die door je hoofd speelt?
-
Verder niks, want er is verder niks wat leuk is voor hobby (in mijn ogen) Een E36 325i hoeft niet want die heb ik juist verkocht omdat ik hem niet leuk/snel genoeg vind), wat betaalbaar is van bij baantje zoals de lotus is...smiley schreef:Misschien in deze levensfase lotus even loslaten.
- smiley
Tja, dan maar direct in de Uk gaan halen.
http://www.pistonheads.com/classifieds? ... rice=10000" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan kan het net.
http://www.pistonheads.com/classifieds? ... rice=10000" onclick="window.open(this.href);return false;
Dan kan het net.
-
Probeer de verkoper te bereiken. ga gewoon in op zijn prijs van 10,000 euro zonder de dempers en kijk zelf wel wat er fout aan is (misschien alleen een keering opgedroogd ofzo) en anders een schroefset er onder knallen, zijn de voordempers ook meteen vernieuwd. Alleen moet hij dan wel reageren 

- smiley
Er zijn veel elise/exige eigenaren die naar gaz/nitrons/quantums upgraden, en hun bestaande setje voor een relatieve habbekrats van de hand doen.