Ik weet nooit zo goed wat ik als reactie moet plaatsen, Youp. Maar ik lees je updates altijd met groot plezier!

Idd, maar we willen wel graag aanmoedigen dat je het blijft delen 8)///Joost schreef: 12 jul 2018, 11:43 +1
Ik weet nooit zo goed wat ik als reactie moet plaatsen, Youp. Maar ik lees je updates altijd met groot plezier!![]()
Nope, geen schade op wat krasjes op de handkap en een scheurtje in het spatbord na. Ze kunnen echt wel tegen een stootje. Het zijn in principe crossmotoren met kleurecht flexibel plastic... Geen lakwerk, alleen stickers. Dat scheelt natuurlijk. Ik kan op twee (of drie, of vier...) handen echt niet meer tellen hoe vaak ik gecrashed ben de afgelopen paar jaar, maar de fietsen hebben daar nooit noemenswaardige schade aan opgelopen. Aan het einde van het seizoen een nieuw setje plastic en/of nieuwe handkappen er op voor een paar euro en het spul is weer als nieuw.Thomas H schreef: 13 jul 2018, 10:08 Wat lezen je verhalen heerlijk weg zeg. Net alsof je zelf op die motor zit! Die crash lijkt mij schrikken, ook omdat de fiets helemaal naar wens is nu. Kunnen ze tegen een stootje? Of heb je wel wat schade?
Ik vraag me af hoe lang dit soort evenementen nog plaats mogen vinden als de ambulance af en aan rijdt. Er zullen vast wel zeurkousen gaan mopperen dat het teveel geld kost... Merk je hier wel eens wat van? Of kunnen jullie rustig je gang gaan?
Leuk man!Kasteel schreef: 05 nov 2018, 11:21 Vorige week woensdag was dan de training op Lelystad, precies wat ik er van verwacht/gehoopt had. Gewoon simpelweg rammen, niet pietluttig en met kundige begeleiding (zover ik iig kan beoordelen). De dag enorm veel geleerd en zelden 's avonds zo'n spierpijn gehad
Foto's wel 100 keer minder spectaculair dan de ervaring![]()
Ja en nee. Ja, je kan dit op verzoek met je eigen motor doen en dat kan heel leuk zijn. Maar om eerlijk te zijn is alles anders dan een lichte supermoto sterk af te raden, tenzij je een bult ervaring en/of diepe zakken hebt. De kans dat je gaat liggen is groter met een "zware" brommer en de schade die je dan oploopt is ook groter. Terwijl er op de cursusdag gewoon een Yamaha WR/YZ 450 voor je beschikbaar gesteld wordt waarmee je vallen mag...vester86 schreef: 05 nov 2018, 23:27 is zoiets ook leuk met een (straat) duke 690 ?? lijkt me retegaaf om eens zoiets te doen!
Dat is ook zo. Had je er wel plezier mee?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten