De lol in autorijden hervonden.
-
Re: De lol in autorijden hervonden.
Bedankt André kom zeker langs. Ps Robin die van jou is toch van 2011 bij dusseldorp Hoogeveen staat 1 van 2012 liefst heb ik een zwarte
-
Ps is er niet iemand die zijn 1m binnenkort verkoopt André jij hebt er toch twee
-
Heren ik krijg gewoon echt zin in een 1 m maar was aan het kijken naar gebruikte m3 dct van 2009 kenteken 06ldz1 misschien weet iemand iets van deze auto of de m5 touring die Bin de beier staat. Als ik BMW koop liefst bij de beier
- Macboy
Prachtig je enthousiasme Robin ! Werkt aanstekelijk.
Maar dat je alleen met sokken en onderbroek in de auto zit ... bedoelde je vast anders
Maar dat je alleen met sokken en onderbroek in de auto zit ... bedoelde je vast anders

- dvh
Robin schreef:Een N54. Tussen de 1 op 5 en 1 op 10. 1 op 8 9 als je normaal doet.
Zojuist niet dus eerder 1 op 5:)
Ging prachtig vandaag. Je leert elke dag en 't regende beetje . Ideaal. Machtig mooi. Machtig mooi mavchtig mooi. Wat 'n auto en wat krijg ik 't weer in de smiezen.Ding is nog handelbaarder als ik dacht ook over de grens .Ik ga weer mee naar Papenburg (ook over de grens LOL) Andre.
![]()
![]()
Hier even wat schrale pics. Het was koud en winderig daaro, maar gottegot met > 180 daar langs is wel kicke:)
Hij is nog wel erg schoon hoor. Volgens mij rij je er niet harder dan 80 mee.....

Mooi ding man !
-
Cool verhaal Robin.
Als de oudjaarsloterij hier z'n best doet komt er ook 1.
-
Hey Gerard er staat in Dld een 1M te koop met 350km...nieuw dus.gerardR schreef:Ps is er niet iemand die zijn 1m binnenkort verkoopt André jij hebt er toch twee
Gozer is "bekende" van het duitse forum.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Mooi man. Als ik 'm win ga ik op zoek naar 'n Delta S4 in 1:43 of misschien wel 1 :1 LOLShakes schreef:Cool verhaal Robin.
Ze zetten de motor wel meteen uit na 't ritje(?)
-
Schitterende nostalgie. Blijft voor mij wel Italiaanse meuk. Een delta integrale heb ik altijd mooi gevonden maar nooit durven kopen om de kwaliteit.
- frank de jonge
Zo lijkt het wel ja maar je ziet niet alles van die testritten in die S4.
Die turbo's zijn te duur om telkens te moeten vervangen dus zullen ze wel een uitloopronde doen of het laatste stuk gewoon kalm aan.
Btw, zitten er achter de turbo (s) van de 1M ook gelijk katalysatoren? en verderop nog 2? Die eerste houden zoveel warmte achter de turbo vast dat die dingen dat bij intensief gebruik niet echt prettig vinden.
Zit er zelf nog aan te denken bij mn Mazda er een downpipe op te schroeven. Alleen kan je er zo lastig bij....
Die turbo's zijn te duur om telkens te moeten vervangen dus zullen ze wel een uitloopronde doen of het laatste stuk gewoon kalm aan.
Btw, zitten er achter de turbo (s) van de 1M ook gelijk katalysatoren? en verderop nog 2? Die eerste houden zoveel warmte achter de turbo vast dat die dingen dat bij intensief gebruik niet echt prettig vinden.
Zit er zelf nog aan te denken bij mn Mazda er een downpipe op te schroeven. Alleen kan je er zo lastig bij....
-
Op weg naar Praxis liep ik vandaag langs een Lancia Delta, de nieuwe 13 in een dozijn dus. Hoe durven ze?
-
Wat is leuker mooier 1m coupe of m3 dct
- dvh
348 pagina's vol om dat uit te zoeken:
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 13&t=19557
Good luck
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 13&t=19557
Good luck

- Leen
Beide gehad evenals andre en robin , v8 motor is natuurlijk op toeren erg mooi stukje techniek , maar in de praktijk doet de 3 liter twinturbo daar niet niet veel of niets voor onder , blijft over het "lichtere " gewicht van de auto , en de kortere wielbasis van de 1M wat hem een leukere speelauto maakt .gerardR schreef:Wat is leuker mooier 1m coupe of m3 dct
Nu na 1 jaar 1m zeg ik zonder twijfel: 1M is veel leuker .
- Fernando
Open ff een eigen draadje...gerardR schreef:Wat is leuker mooier 1m coupe of m3 dct
-
De M3 die geen M3 is of dit kunstwerk. Niet erg lastig.
- markk
Beetje editten na het rijden en foto's nemen kan geen kwaad Robin 

Mark.

Mark.
- Godspeed
- Auto: Ford Fiesta ST 2014
Dikke foto van een dikke auto
. Markk, doe je dit in Lightroom of PS?

-

@gerard, zelf lang proefrijden en daarna kijken wat je ervan vindt . Ik zit in t kamp van Leen:)
Sent from my iPhone using dat klote kleine toetsenbord.
- markk
Ouwe rammelbak. Tijd voor een nieuwe...

-
Keus tussen 1M en M3 is voor mij ook geen moeilijke.
M3 is zeker een wel een lekkere auto maar meer een GT. De 1M is veel speelser en dat zorgt bij mij voor meer smile per mile.
Zat net even te kijken op Gaspedaal naar 2e hands aanbod qua 1M. Maar er is hier niet veel aanbod meer.
Op gegeven moment stonden bij mijn dealer 5 x 1M s. Moeilijke handel. Maar ze zijn nu als sneeuw voor de zon verdwenen.
M3 is zeker een wel een lekkere auto maar meer een GT. De 1M is veel speelser en dat zorgt bij mij voor meer smile per mile.

Zat net even te kijken op Gaspedaal naar 2e hands aanbod qua 1M. Maar er is hier niet veel aanbod meer.
Op gegeven moment stonden bij mijn dealer 5 x 1M s. Moeilijke handel. Maar ze zijn nu als sneeuw voor de zon verdwenen.
-
Ik rij nu even voor 'n dagje in 'n 114i 5 deurs sport met 'n hoop extras ivm vervoer 5 personen vandaag/morgen. Maar dan vergaat je 't enthousiasme wel hoor.
Ja als 't ijzelt zou 't ding nog 'n tikkie spannend kunnen zijn:)
Ja als 't ijzelt zou 't ding nog 'n tikkie spannend kunnen zijn:)
- MartijnGizmo
Jamaar RWD!!!11 

-
Buiten de pareltjes zou ik niet weten waarom je zozeer bmw moet rijden. Kennis van mij heeft een 116d. Wat een kruiwagen op wielen is dat. Laatst nog gereden in een X1. Dat noem ik een bassie en adriaan auto.
Voor mij is BMW een mooi merk voor de ///M en soms hier en daar AG Parel zoals oa. de 130i. Voor daily purpose kan je nog wel even verder kijken dan bmw alleen.
Voor mij is BMW een mooi merk voor de ///M en soms hier en daar AG Parel zoals oa. de 130i. Voor daily purpose kan je nog wel even verder kijken dan bmw alleen.
- Martijn_bmw
114i is wel heel erg...
verder toch niet helemaal eens hoor andre
tuurlijk met echt dik vermogen is het het leukste maar ook met minder vermogen heb je wel voordeel bij het onderstel en wegligging.
rotonde pakken of een klaverblad heerlijk, laatst eens proef gereden met een A4 omdat ik dat wel erg mooie auto's vind dus misschien als opvolger wilde hebben maar bij de eerste rotonde wist ik het eigenlijk al... 0 stuurgevoel en als je wat harder probeert te gaan schuift hij zo over de voorwielen weg
verder toch niet helemaal eens hoor andre

tuurlijk met echt dik vermogen is het het leukste maar ook met minder vermogen heb je wel voordeel bij het onderstel en wegligging.
rotonde pakken of een klaverblad heerlijk, laatst eens proef gereden met een A4 omdat ik dat wel erg mooie auto's vind dus misschien als opvolger wilde hebben maar bij de eerste rotonde wist ik het eigenlijk al... 0 stuurgevoel en als je wat harder probeert te gaan schuift hij zo over de voorwielen weg