In het midden van de toer even gestopt en dan was het duidelijk. Tom zijn ///M is en blijft gewoon baanvast al rijd je er +200 mee. De mijne begint dan als een zwevend tapijt te voelen. Ook van baanvak wisselen tegen die snelheden is onderbroekbevuilend.

Tom heeft dit ook duidelijk ervaren en bevestigde het gebrek aan vertrouwen in de wagen. Moet je er maar eens mee in de regen mee doorrijden.

Ik wil dit toch binnen afzienbare tijd verhelpen. Op pagina 3 ofzo heb ik dit probleem al eens aangekaart. Na de verlaging is de wagen verlaagd en om het camberverschil tussen de voorwielen te op te vangen, is het toespoor een beetje verzet geweest. De exacte waarden weet ik niet meer van het toespoor maar het camberverschil was -1°12' versus -1°42'. Een verschil van 30' dus. Zou dit een invloed kunnen hebben op het rijgedrag? Afgezien van het toespoor dat nu eigenlijk ook niet helemaal correct staat om dit op te vangen. Volgens de uitlijner was dit een goede zet maar ik heb de heren van Spires Tuning hier eens over gemaild en die zeiden dat je dat nooit mocht doen.
Eerst nieuwe banden erop en uitlijnen dan maar? Andere oplossingen of mogelijke oorzaken mogen steeds in de groep worden gegooid.
Plaatje bij het praatje: