Dat heb ik nou ook. Dit model is als coupe zeker mooier.matthyssie schreef:Op één of andere manier doet een E30 M3 cabrio me totaal niks. Ook niet als Sport Evo. Dat terwijl ik uren kan geilen op een coupé.
E30 M3 occasion topic
- MParallel
- Auto: BMW
Re: E30 M3 occassion topic
- Hubert D
Klopt, maar of je het gaat krijgen is maar de vraag hé.Tristan schreef:Waardes van de E30 M3 zijn de afgelopen jaren behoorlijk gestegen. 25K was toen wel veel geld, maar momenteel is het idd een koopje. Nu zou hij er makkelijk 40K voor hebben kunnen vangen.
Ik heb destijds mijne voor 15K gekocht, in huidige markt kan ik er makkelijk 25K+ voor vragen.
Mij valt op dat er toch vaak een behoorlijk verschil zit tussen de vraagprijs en wat er werkelijk wordt gebeurd.
- Tristan
Kwestie van geduld. Maat van me heeft zijn Cecotto voor 40K binnen 2 weken verkocht. Is geen Euro af gegaan. Tuurlijk moet je geluk hebben. Maar die van mij zou onder de 25K echt niet weggaan gezien waar sommige in minder staat voor te koop staan.
- Tim N
@Hubert,
Waarop is die stelling gebaseerd, of is dat een aanname?
-
De slechte staan voor een x bedrag te koop, gebaseerd op de foto's van een goeie. Vervolgens denkt de verkoper van een goeie.. et cetera 

- Hubert D
Ik heb er zelf een gehad en jarenlang veel gevolgd en verkocht zien worden. Moet eerlijk zeggen dat ik het de laatste twee jaar niet meer bijhoud, maar het lijkt me sterk dat alles in waarde daalt en je wel 66% kunt opprijzen op een E30, hoe mooi ook.Tim N schreef:@Hubert,
Van harte gegund, maar zou mij verbazen.
Je zou het aanname kunnen noemen dus

- Tristan
Stond 2 weken te koop voor 27K:
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 55&t=28873" onclick="window.open(this.href);return false;
Verkocht.
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 55&t=28873" onclick="window.open(this.href);return false;
Verkocht.
- EvdP
- Auto: Volg de Skoda rijder
Eerlijk gezegd verbaasd me dat niet. Het aanbod is erg laag. En het is wel gebleken dat deze auto's nog steeds in waarde stijgen, een rendabele investering dus.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Verkocht voor 27k?
Tristan schreef:Stond 2 weken te koop voor 27K:
Verkocht.
- Joël D.
- Auto: Alfa 155 / Z4 3.0
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/bmw/ ... ousPage=lr" onclick="window.open(this.href);return false;
Johnny Cecotto? voor 20.500 euro.
- GTRene
mooi prijsje en relatief gezien lage kmst.
het gewicht had ie beter op de 1225kg kunnen zetten welke ook onder kenmerken staan ipv de 1325kg in de adver
das vast het 2de gewicht vermeld op het kenteken.
het gewicht had ie beter op de 1225kg kunnen zetten welke ook onder kenmerken staan ipv de 1325kg in de adver

- Tristan
Kenteken staat als geexporteerd. Tevens is een Cecotto 215pk en niet 195pk volgens de gegevens. Dus of verkeerd ingevoerd tijdens tenaamstelling of het is geen Cecotto.
- Joël D.
In de advertentie staat niet dat het een Johnny Cecotto is, dat was ik die zich dat afvroeg.
Verder neem ik aan dat zo'n Johnny Cecotto geen aparte typegoedkeuring heeft, dus staat hij gewoon op kenteken met 195pk ipv 215pk, dus dat is niet zo gek.
Verder neem ik aan dat zo'n Johnny Cecotto geen aparte typegoedkeuring heeft, dus staat hij gewoon op kenteken met 195pk ipv 215pk, dus dat is niet zo gek.
- GTRene
apart verhaal idd...
apart verhaal idd
maarVervaldatum APK N.v.t.BDatum eerste toelating 13-09-1989IDatum tenaamstelling 17-09-2013Datum eerste afgifte Nederland 13-09-1989
Gestolen NeeGeëxporteerd JaWAM verzekerd JaWacht op keuren Nee
Als een voertuig is geëxporteerd, zijn de gegevens hiervan nog twee jaar te raadplegen vanaf de exportdatum. De gegevens van een geëxporteerd voertuig worden door de RDW niet meer bijgewerkt.
vrij resente APK en eigenaar en geexporteerd?APK vervaldatum: 11 september 2014
Aantal eigenaren tot en met nu: 15
Eigenaar sinds: 17 september 2013
Type laatste eigenaar: AUTOBEDRIJF
Datum registratie Nederland: 13 september 1989
apart verhaal idd

Laatst gewijzigd door GTRene op 07 nov 2013, 16:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Tristan
Nee, een Cecotto die ik kende (van vriend) had gewoon 215pk op de papieren staan. Maar het kan zijn dat het verkeerd is ingevoerd bij de RDW.Joël D. schreef:In de advertentie staat niet dat het een Johnny Cecotto is, dat was ik die zich dat afvroeg.
- Joël D.
Is die origineel NL? Als het een import is gebeurt dat misschien niet.
- Richard430
Ga voor de grap eens even googelen op dat bedrijf.
- Tristan
Via E30 M3forum:
Het is een 195pk versie af fabriek Macaoblauw met "special requist" interieur (individual). De auto is Cecotto uitgevoerd, maar geen echte Cecotto. Het is een originele nederlander die recentelijk is uitgevoerd (kan je dus wel het eigen kenteken weer bij krijgen bij invoer) De auto ziet er erg netjes uit
- GTRene
wellicht eerst net gekeurd toen "verkocht" als Cecotto...
maar toen 'koper' bemerkte dat het geen echte Cecotto betrof,
de koop ontbonden oid en dus nog geregistreerd als zijnde export?
ze hebben al een kaartje op het dak gezet met wat er mee gaat gebeuren als ie niet verkocht wordt
just kidding of course.

maar toen 'koper' bemerkte dat het geen echte Cecotto betrof,
de koop ontbonden oid en dus nog geregistreerd als zijnde export?
ze hebben al een kaartje op het dak gezet met wat er mee gaat gebeuren als ie niet verkocht wordt

just kidding of course.
- HarryC
Wel een mooie wagen!!
-
Ik heb die auto vorige week gezien.
Is echt niet zo netjes als het lijkt.
Lak heeft op sommige punten erge sinaasappel structuur, achter is ooit schade geweest (achterpaneel lelijk gegolfd), en diverse andere plekjes,stofjes,schuurkrasjes in de lak.
Verreweg van netjes als je het mij vraagt.
Heeft idd een Cecotto typeplaatje, ik meen # 273 , echter geen echte cecotto. Ik heb het chassisnummer zelf nagekeken, en blijkt een gewone M3 te zijn. De verkoper had het wel over een "limited edition"....
Daarnaast heb ik de NAP nagekeken, heeft twee trendbreuken, vermoedelijk 2x terug gezet. werkelijk tussen de 250dkm en 300dkm.
Ik mocht 'm meenemen voor 19k, niet gedaan....
Kenteken was idd bij de RDW ingeleverd, was namelijk verkocht aan een buitenlander, echter is die koop niet doorgegaan (mogelijk is 'ie er achter gekomen dat 't geen echte cecotto is)
Is echt niet zo netjes als het lijkt.
Lak heeft op sommige punten erge sinaasappel structuur, achter is ooit schade geweest (achterpaneel lelijk gegolfd), en diverse andere plekjes,stofjes,schuurkrasjes in de lak.
Verreweg van netjes als je het mij vraagt.
Heeft idd een Cecotto typeplaatje, ik meen # 273 , echter geen echte cecotto. Ik heb het chassisnummer zelf nagekeken, en blijkt een gewone M3 te zijn. De verkoper had het wel over een "limited edition"....
Daarnaast heb ik de NAP nagekeken, heeft twee trendbreuken, vermoedelijk 2x terug gezet. werkelijk tussen de 250dkm en 300dkm.
Ik mocht 'm meenemen voor 19k, niet gedaan....
Kenteken was idd bij de RDW ingeleverd, was namelijk verkocht aan een buitenlander, echter is die koop niet doorgegaan (mogelijk is 'ie er achter gekomen dat 't geen echte cecotto is)
- GTRene
misschien is het zoiets>
http://www.m3e30.nl/viewtopic.php?f=1&t=799" onclick="window.open(this.href);return false;
en elders kom ik dit tegen wat ook aansluit op die auto>

en zo te zien heeft ie dit plaatje er nu in? rechts boven>

ik keek ff naar nr 273 maar das niet over die europameister hoor, maar zoiets zou dan bv wellicht beter passen?Europameister 1988 195pk Kat
148 exemplaren, allemaal Macaoblau.
Niet genummerd maar met plaatje en Ravaglia handschrift.
http://www.m3e30.nl/viewtopic.php?f=1&t=799" onclick="window.open(this.href);return false;
en elders kom ik dit tegen wat ook aansluit op die auto>
zou het dus een zeldzame europameister zijn...148 stukseen europameister moet altijd Macao blauw zijn met een compleet griis leder interieur

en zo te zien heeft ie dit plaatje er nu in? rechts boven>
- GTRene
kijk eens naar de overeenkomsten met deze europameister...kleur en lamp wissers en interieur enz>

maar die heeft wel het juiste plaatje...wellicht was een genummerd plaatje interessanter en op den duur het verhaal kwijt geraakt en werd het een "Cecotto"

http://www.flickr.com/photos/bmwccgb/48 ... otostream/" onclick="window.open(this.href);return false;
of...een over jarige NL Europa Meister die als "Cecotto" verkocht werd
http://www.bayareamotorsport.com/tech.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

maar die heeft wel het juiste plaatje...wellicht was een genummerd plaatje interessanter en op den duur het verhaal kwijt geraakt en werd het een "Cecotto"

http://www.flickr.com/photos/bmwccgb/48 ... otostream/" onclick="window.open(this.href);return false;
of...een over jarige NL Europa Meister die als "Cecotto" verkocht werd

http://www.bayareamotorsport.com/tech.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Zoals ik al zei, het is een gewone M3.
Geen limited edition whats-o-ever.
Ik heb namelijk lijsten met chassisnummers van de uitvoeringen, en tevens hebben (de meeste) uitvoeringen een optie "M3 SONDERMODELL" in de optielijst, wat deze ook niet heeft.
Iemand heeft er wel serieus werk in gestoken om het er op te doen lijken, dat wel.....
Geen limited edition whats-o-ever.
Ik heb namelijk lijsten met chassisnummers van de uitvoeringen, en tevens hebben (de meeste) uitvoeringen een optie "M3 SONDERMODELL" in de optielijst, wat deze ook niet heeft.
Iemand heeft er wel serieus werk in gestoken om het er op te doen lijken, dat wel.....
- GTRene
dus een beetje als een vrouw met te veel make-up, die 'mooier' wil lijken dan ze is?
hm, wel jammer.
hm, wel jammer.