Battlefield 3
-
Re: Battlefield 3
De gameplay is op de console dik in orde, enige voordeel van pc is de muis ....
Toch ziet het er voor de ps3 echt bijzonder goed uit vindt ik, had het slechter verwacht..
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Jij hebt toch ook geen bril met extra dikke glazen?dvh schreef:Wouter, jij als IT-boy had ik toch wel een dikke pc bij verwacht![]()

Ja, heb een IT bedrijf en een PC van 7 jaar oud, lol.
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Heb wel 'n dikkere videokaart (560) maar nog geen Windows 7. Dus dat wordt dus niks he?
Binnenkort een tweede hd met Windows 7 installeren dan maar? Ik wil XP met alles behouden namelijk.
Binnenkort een tweede hd met Windows 7 installeren dan maar? Ik wil XP met alles behouden namelijk.
-
Wat ik met dit soort games toch altijd een nadeel vind op de console is het gebrek aan user-content en de mindere graphics. Ik heb dit weekend eindelijk weer eens een game PC gekocht en ik moet zeggen dat het wel heerlijk speelt en eruit ziet. Ook kunnen er vaak meer mensen spelen in de maps dan op de consoles. Volgens mij is dit met BF3 ook weer zo.Wouter81 schreef:Lees her en der dat de consoleversies van BF3 toch wel aanzienlijk minder zijn dan de PC versie... in welk opzicht is dat?
Heb een PS3 en wellicht wil ik 'em wel kopen. Mijn PC trekt het lang niet, oud ding.
Mijn consoles vind ik super met bepaalde games, maar shooters, RPG's en RTS games blijven geweldig op PC's.
Maarja... je kan voor alles natuurlijk wel iets verzinnen. Ik doe dat ook en dat is waarschijnlijk dan ook de rede dat ik omkom in de consoles en dat ik een Mac en nu ook een PC bezit.

- Bram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Waarom zou je XP willen behouden?Robin schreef:Heb wel 'n dikkere videokaart (560) maar nog geen Windows 7. Dus dat wordt dus niks he?
WIN7 is gewoon beter, Vista was een mislukking.
Gewoon een SSD halen als bootdisk en daar alleen WIN7 op knallen, heb ik ook gedaan, loopt als een trein hier :strong:
- Robin
- Auto: Fun Damn Mentally
Op deze Windows XP PC heeft m'n vrouw nogal veel toestanden/content enzo te staan. Hoop gedoe om dat allemaal over te zetten/opnieuw te downloaden etc. Hebben we 'n keer eerder gehad. Dat was niet zo denderend.partyondude schreef:Waarom zou je XP willen behouden?Robin schreef:Heb wel 'n dikkere videokaart (560) maar nog geen Windows 7. Dus dat wordt dus niks he?
WIN7 is gewoon beter, Vista was een mislukking.
Gewoon een SSD halen als bootdisk en daar alleen WIN7 op knallen, heb ik ook gedaan, loopt als een trein hier :strong:

Op m'n laptop heb ik Windows 7.
Dus ik dacht 'n tweede HD in de PC kast met daarop Win7 en een progje dat je kunt bepalen welke van de 2 je kiest, aldus m'n computerleverancier...

- Bram
Die content van je vrouw knal je toch gewoon ff op een externe HDD? Dat is de moeite niet hoor 

- Jorik
Ik had van de week eindelijk een beetje vrije tijd, dus ik denk installeren en gaan!...
Jammer dat ik de rest van de avond heb gezocht naar oplossingenvoor deze foutmelding:
Jammer dat ik de rest van de avond heb gezocht naar oplossingenvoor deze foutmelding:
Ben er nu achter dat ik waarschijnlijk IE9 moet downloaden en die m'n default browser moet maken o.i.d. maar daar ben ik nog niet aan toegekomen. Iemand ervaring met bovenstaande foutmelding?There's a problem with your game's setup. Please reinstall your game
- Maus335i
Ik heb hem ook het hele weekend grijs gespeeld (op de PC, op de console mis je m.i. echt een stukje spelervaring) en het is echt LANG geleden dat ik me niet bestolen heb gevoeld door legaal een game te kopen.
Wat een fantastische game! En als dit de standaard gaat worden voor toekomstige games, gaan we nog een leuke tijd tegemoet
Wat een fantastische game! En als dit de standaard gaat worden voor toekomstige games, gaan we nog een leuke tijd tegemoet

- VLA
Echt een vette game, alleen speelt het voor geen meter op de pc door een of andere LAG (terwijl mijn internet verbinding + pc specs wel in orde zijn). Schijnt een bekend probleem te zijn alleen helaas nog geen fix. 

- Bram
Wat zijn je specs?
- VLA
I7 2600kpartyondude schreef:Wat zijn je specs?
570 GTX
8 GB DDR3 1600
SSD
Lijkt een of andere bug te zijn, meerdere hebben daar last van las ik op het EA battlelog forum. :
http://battlelog.battlefield.com/bf3/fo ... 695027296/" onclick="window.open(this.href);return false;
Totaal onspeelbaar voor mij nu.
-
Oh? Dat zuigt zeg. Heeft het misschien met je drivers te maken? Dat had ik bijvoorbeeld met DiRT3, was de zon roze en lag ook aan de grafische kaart. Ik heb er met BF3 namelijk totaal geen last van.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ik heb op de PS3 regelmatig dat de verbinding weg valt als ik online speel. Ik hoop dat ze de servers nog wat verbeteren, want naar mijn idee gebeurd het altijd als ik net lekker aan het scoren en 
Hebben meer mensen er trouwens last van dat het verbinding maken dmv. "Quick Match" 9 van de 10 keer niet werkt en dat je dan in de lijst met servers wel gewoon verbinding krijgt?

Hebben meer mensen er trouwens last van dat het verbinding maken dmv. "Quick Match" 9 van de 10 keer niet werkt en dat je dan in de lijst met servers wel gewoon verbinding krijgt?
-
@Richardt: Op de PC heb ik dat in ieder geval niet...
- Geert.
Ja dat klopt, stond ook netjes een melding dat er aan wordt gewerkt. Staat tevens ook dat je het beste via de server browser verbinding kan makenRichardt. schreef:Ik heb op de PS3 regelmatig dat de verbinding weg valt als ik online speel. Ik hoop dat ze de servers nog wat verbeteren, want naar mijn idee gebeurd het altijd als ik net lekker aan het scoren en

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Haha meen je niet?
Totaal nog niet naar gekeken
Had ook wel gedacht dat het een tijdelijk probleem zou zijn, was toentertijd bij GT5 en MW2 ook al zo namelijk.
Totaal nog niet naar gekeken

Had ook wel gedacht dat het een tijdelijk probleem zou zijn, was toentertijd bij GT5 en MW2 ook al zo namelijk.
-
OnlinePeter-Paul
Heb regelmatig last dat op de PS3 het geluid een kleine 2 seconden wegvalt. Iemand hier meer ervaring mee?
- Geert.
Ja ik heb ook het idee dat er nog heel hard gewerkt wordt aan het verbeteren van de servers etc!
Wat ik heel irritant vind is het starten met een groep vrienden in een squad die dan verdeeld over de server in het spel komen.. terwijl je juist graag samen wil spelen
Wat ik heel irritant vind is het starten met een groep vrienden in een squad die dan verdeeld over de server in het spel komen.. terwijl je juist graag samen wil spelen

- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Vind het ook waardeloos dat je niet als vrienden tergelijk kan opstarten in een prive squad. Als iedereen telkens ergens anders in word gedeeld versta je elkaar namelijk ook niet meer. Ben nu soms een half uur bezig voordat we allemaal bij elkaar zitten.... 

-
Ik heb ook last van die vertragingen af en toe....kloten dus.
Verders vind ik het richten in een scrimmage gewoon fucking moeilijk.@altijd de lul
Verders vind ik het richten in een scrimmage gewoon fucking moeilijk.@altijd de lul

- Bram
Hoezo?Nutkees schreef:Vind het ook waardeloos dat je niet als vrienden tergelijk kan opstarten in een prive squad. Als iedereen telkens ergens anders in word gedeeld versta je elkaar namelijk ook niet meer. Ben nu soms een half uur bezig voordat we allemaal bij elkaar zitten....
Op de pc kun je gewoon kiezen in welk squad je speelt.