Metchu schreef:ps gele sieger de haan folie is ook al besteld 8) Ben erg benieuwd hoe dat gaat staan... maar eens even kijken
Hee ouwe, heb je de dertiende maand binnen of zo.........

Metchu schreef:ps gele sieger de haan folie is ook al besteld 8) Ben erg benieuwd hoe dat gaat staan... maar eens even kijken
Metchu schreef:Zolang jij niet meerijdt zal dat niet nodig zijn!Aram schreef:En heb je ook al je grote "I'M NOT GAY!!!!" sticker besteld?
De veerpootbrug ga je niet veel van merken, verstevigingen voor onder de auto heb ik nog liggen:Metchu schreef:nee dat klopt en daarom had die gozer waar ik windscherm van gekocht heb, dat ding ook te koop gezetVanwege de rollbar
![]()
Ik heb een veerpootbrug in de bestelling staan en die komt als het goed is na het weekend binnen :banaan:
Ik heb even gekeken naar die verstevigingen aan de onderkant, wil die dingen eigenlijk ook wel. Baat het niet, dan schaadt het niet![]()
Ik wil even een schakelaar inbouwen, of een afstandsbediening om de kofferklep te kunnen openen. Nu moet ik steeds de sleutel uit het contact halen er naar toe lopen en open draaien en weer dicht draaien. Vervelend. Wellicht dat ik dat icm met een alarm doe. Maar ik moet even kijken hoe mijn huidige systeem werkt. Want er zit al een AB met CV en startonderbreker in. Weet niet of het daarmee te bouwen is... Maar iig wel kofferklep
ook ga ik binnenkort een suède stuurtje bestellen ipv het houten momo stuur.
Voor de rest is de wagen dan wel naar m'n wens en tzt wat kleine mods 8)
Bij sommige exemplaren zit er ook gewoon kofferbakbediening in de armsteun. Zo'n setje moet wel te vinden zijn (en te monteren zijn).Metchu schreef:nee dat klopt en daarom had die gozer waar ik windscherm van gekocht heb, dat ding ook te koop gezetVanwege de rollbar
![]()
Ik heb een veerpootbrug in de bestelling staan en die komt als het goed is na het weekend binnen :banaan:
Ik heb even gekeken naar die verstevigingen aan de onderkant, wil die dingen eigenlijk ook wel. Baat het niet, dan schaadt het niet![]()
Ik wil even een schakelaar inbouwen, of een afstandsbediening om de kofferklep te kunnen openen. Nu moet ik steeds de sleutel uit het contact halen er naar toe lopen en open draaien en weer dicht draaien. Vervelend. Wellicht dat ik dat icm met een alarm doe. Maar ik moet even kijken hoe mijn huidige systeem werkt. Want er zit al een AB met CV en startonderbreker in. Weet niet of het daarmee te bouwen is... Maar iig wel kofferklep
ook ga ik binnenkort een suède stuurtje bestellen ipv het houten momo stuur.
Voor de rest is de wagen dan wel naar m'n wens en tzt wat kleine mods 8)
Dat kan nog steeds maar vergt wat extra handigheid, je hebt 2 handen nodig.G Kolkman schreef: Bedenk bij montage van een kooi wel dat het van binnenuit sluiten van de kap een onmogelijkheid wordt. 1 van de mx-5 charmes vind ik juist dat ik wachtende voor de stoplichten de kap open en dicht kan doen 8) . Een willekeurige electrische kap is daar te langzaam voor.
je begint er hendig neffe te lullen aan het eind van het jaar; een standaard E36M3 draaide bij de supertest in 1997, met weliswaar meukbanden (0,9 g), 8.35 wat overeenkomt met BtG 8.13, met semi's zal dat ergens rond de BtG 8.05 uitkomen. Tom van H heeft zijn E36M3 wat verder geoptimaliseerd (AST onderstel, spoilerwerk, gewichtsreduktie, rolkooi, remmen, motorvermogen) en moet behoorlijk sturen om onder de BtG 8 te komen. Een E46M3 draaide in 2000 een 8.22 wat overeenkomt met BtG 8.00 maar dat zal niet helemaal in je budget passen.Damir Vukovic schreef: Qua sturen weet ik wat een MX5 kan... wat me wel altijd te binnen schiet is hoe gemakkelijk een E36M3 onder de 8minuten BTG duikt. Dat gecombineerd met het gefap alhier van de locals doet me nog even nadenken of ik wel het juiste besluit heb genomen. Nog mensen in de buurt van Delft/Rotterdam die me evt 5 minuutjes in een E36 zouden willen laten sturen?
Je moet met mij ook niet over dit soort serieuze zaken aan de bar l*llen als ik bier drink, dan worden zaken soms wat vereenvoudigd en ingekort omdat ik dan wat moeilijker uit mijn woorden komDamir Vukovic schreef:Grappige jongen die Ton... als ie aan het zeuren is is het een standaard E36M3 met AST onderstelletje dat m simpel zoekrijdt en als ik aan het zeuren ben is het ineens een race-monster.Kom je nu mee!
Nou, ijzersterk......als je brugklasser bent misschien.Xave30 schreef:Metchu schreef:Zolang jij niet meerijdt zal dat niet nodig zijn!Aram schreef:En heb je ook al je grote "I'M NOT GAY!!!!" sticker besteld?
Sterke comeback.
rotonde in h'dorp?Metchu schreef:het was een erg grote rotonde en op het moment dat ik me rondje afmaakte zag ik achter dat mooie monument in het midden dat er een politie mpv stond... dus ik had niet goed opgelet, maar ik had ook geen kans gehad. Het was van mijlenver te horen