M5 is verkocht en iets nieuws
-
Re: M5 is verkocht en iets nieuws
rico s next car een X3 nieuwe model met de kop er af
-
X3 3.0sd is een indrukwekkende mini-tractor!
- RVV
Mooi ding ook die X3..
Ik zie wel, eerst maar wat met die Z4 coupe prutsen. Geinig ding.
Ik zie wel, eerst maar wat met die Z4 coupe prutsen. Geinig ding.
-
Ik merk nou al dat je die coupe geen flikker aan vind, Rico.... 

- Ravin ///M
+1, X3 rijdt écht goed, zelfs de 2.0d, maar de 3.0sd is helemaal geweldigsteve smith schreef:X3 3.0sd is een indrukwekkende mini-tractor!
- GTRene
ik zeg niksErik Stoffelsen schreef:Ik merk nou al dat je die coupe geen flikker aan vind, Rico....

- RVV
Zonder gekheid is vind het een serieus leuke auto. Ik stap er met plezier in en stap met een smile uit. Zodra dat verdwijnt vind ik het geen flikker meer aan, maar dat geld voor iedere auto die ik heb gehad, de grote vraag is altijd bij mij.. hoelang duurt het dat ik met een smile uitstap. 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
romo schreef:RVV schreef:E46 325i touring was 5 jaar. Audi S3 3 jaar. E46 M3 CS 2,5 jaar. M5 1,5 jaar.
Plot dat maar even in een grafiekje............................trek de lijn door............en duidelijk is dan hoe lang de Z4 blijft...............
Nou............................tel maar uit....................

- RVV
Groot voordeel van de Z4 coupe is dat ie eigenlijk een vrij goedkope auto is om te rijden. All risk verzekering 44 euro per maand. Verbruik 1 op 10, onderhoudskosten stellen weinig voor. last but not least, de afschrijving heeft ie al achter de rug.
-
Wat mij tegenhoud van een X3. Is de abnormale wegenbelasting van 2000 euro per jaar. Maar ja als je een benzine x3 neemt gaat het met de afschrijving nog ruiger.
2000 euro wegenbelasting voor een daily tractor ik kan het niet iets speciaals noemen.
2000 euro wegenbelasting voor een daily tractor ik kan het niet iets speciaals noemen.
- Sebring NL
voordeel is wel dat elke X3 de aluminium Diesel heeft
verder zou ik software van bak aan laten passen, gaat nu nauwelijks in lock-up en schakelt terug als een idioot
verder zou ik software van bak aan laten passen, gaat nu nauwelijks in lock-up en schakelt terug als een idioot
- RVV
Ja die 2000 euro wegenbelasting gaat ook nergens over... voor de e46 ben ik ook al 1540 euro kwijt.
- GTRene
ik zal maar niet zeggen wat ik kwijt ben 

- Sebring NL
Ik had een 740 met af fabriek twee turbo's.
Jezus huilde.
Jezus huilde.
-
Kun je aan laten passen tot je een ons weegt, het blijft die GM granaatbak die al rembanden begint te spugen als je hard het woord "aanhanger" roept. En die zit met dik over z'n tax, in e39s vallen ze er al onderuit met 390 danwel 410NM.Sebring NL schreef:voordeel is wel dat elke X3 de aluminium Diesel heeft
Als je googled op "BMW GM gearbox production" krijg je een persbericht over de beëindiging van dat contract, is leuk leesvoer.
Enkel de facelifts hebben de ZF GA6HP26Z, en die heeft ook een 600NM limiet.....
- Knot
Waar doe je dat dan voor 44 euro??RVV schreef:Groot voordeel van de Z4 coupe is dat ie eigenlijk een vrij goedkope auto is om te rijden. All risk verzekering 44 euro per maand. Verbruik 1 op 10, onderhoudskosten stellen weinig voor. last but not least, de afschrijving heeft ie al achter de rug.

- Leen
RVV schreef:Zonder gekheid is vind het een serieus leuke auto. Ik stap er met plezier in en stap met een smile uit. Zodra dat verdwijnt vind ik het geen flikker meer aan, maar dat geld voor iedere auto die ik heb gehad, de grote vraag is altijd bij mij.. hoelang duurt het dat ik met een smile uitstap.
Rico , als jij nou mijn m3 overneemt dan kan ik gaan shoppen voor een niksan GTR 8)
- Maus335i
@Leen, kan je dat sowieso niet met wat hulp van Frisia?
Flauw
Flauw

- Niels
- Auto: Prius+
[inkoppertje]
PB Leen anders ff het nummer van jouw contact persoon daar
[/inkoppertje]
PB Leen anders ff het nummer van jouw contact persoon daar

[/inkoppertje]
- Leen
was meer als een geintje bedoeld omdat Rico nu al aan het indekken is 8)Maus335i schreef:@Leen, kan je dat sowieso niet met wat hulp van Frisia?
Flauw
PS Geld lenen/leasen voor auto's is voor mij een no-go . we gaan volgend jaar eerst kijken of we nog een redelijke prijs krijgen voor die 8klapper , en dan gaan we waarschijnlijk voor die 4wdbamischijf
-
GTR is een dikke kneiter is weer eens wat anders dan al die Bmw Bratwursten.
- RVV
Leen voor de diehards schijnt zo'n M3 V8 een boot te zijn..
(loopt naar buiten met potje poets om de uitlaatpijpjes van de Z4 flink te laten glimmen)
Ach en onder de streep hebben we alles toch maar tijdelijk..
(loopt naar buiten met potje poets om de uitlaatpijpjes van de Z4 flink te laten glimmen)

Ach en onder de streep hebben we alles toch maar tijdelijk..
-
Het is ook een boot maar hij heeft nog wel een echte motor. We gaan nu het stofzuiger tijdperk in met bromfiets motoren. Dre denkt alweer aan het voorjaar dat de ramen hier in de kozijnen liggen te trillen als ik met 8500rpm de GT3 hoor zingen.
Wat kost zo n GTR hier.
Wat kost zo n GTR hier.
- JP
Zo'n Coupe blijft gaaf, alleen...
Als je hem zat bent, ben je niet bang voor de moeilijke verkoop. Ze staan nog wel eens lang en als ze eindelijk verkocht zijn, dan duiken ze opeens na een paar weken bij een andere dealer op.
Als je hem zat bent, ben je niet bang voor de moeilijke verkoop. Ze staan nog wel eens lang en als ze eindelijk verkocht zijn, dan duiken ze opeens na een paar weken bij een andere dealer op.
- RVV
Die bij autobedrijven en dealers te koop staan zijn gewoon veel te duur geprijst... als ik hem tzt te koop zet, dan zet ik hem ook scherp weg. Voor hoeveel weet ik natuurlijk nog niet omdat het even afwachten is hoe lang ik er zelf in ga rijden.