
E36 ///M3 3.2 Individual- Nachtblau
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Veel plezier
Alleen waarom niet even een originele M3 achterbumper op de auto als hij toch helemaal gespoten werd enz.

- Niels v/d burgh
- Berichten: 2168
- Lid geworden op: 31 okt 2010, 10:49
- Auto: Zweedse diesel
- Locatie: Noord- NL
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
+1 maar voor de rest wat een plaatje, vooral die kleurBert ///M3 schreef:Veel plezierAlleen waarom niet even een originele M3 achterbumper op de auto als hij toch helemaal gespoten werd enz.

Veel

- Thomas 325i
- Berichten: 43
- Lid geworden op: 07 nov 2010, 13:13
- Locatie: E30 325i
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Logo-tje op de achterklep is wel beter zo! Ziet er netjes uit hoor! Heel veel DF toegewenst. Hou m heel 

- vwk
- Berichten: 450
- Lid geworden op: 30 mar 2009, 03:03
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Deze bumper had ik al en vind ik gewoon mooier wegens de breedte. Je ziet anders zoveel van de achterbanden en dit maakt in mijn ogen de kont gewoon dikker.
Logo montage heb ik opgezocht in de BMW TIS, staat een hele mooie dealer plakinstructie. Vanaf de rechter onderpunt 40mm omhoog, 33mm van de kant af, daar komt de rechterkant van de 3. De ///M zit daar 10mm naast.
Toch wel beter zo
Een ding wat ik alleen vergeten ben is de stabi voor
Op een natte weg is hij wat zoekerig, maar in sneeuw is hij gewoon gevaarlijk. Nou had ik daar alleen gisteren last van toen ik naar PP ging en vanavond bij Sieger in de ijzel.
Morgen is dat gelukkig weer voorbij, hopelijk 's-avonds stabi eronder en morgen/overmorgen uitlijnen.
Het AST stond ook niet helemaal zoals verwacht, linksvoor 9 klikken dicht, rechtsvoor 10 klikken, linksachter helemaal dicht (12/13 meen ik) en rechtsachter 5 klikken dicht.
Ik had hem op 9 voor en 5 achter staan, dus hoe dat nou weer anders komt te staan
Verder nog de gaskabel afgesteld, die stond op standje volgas van het pedaal op ongeveer 60% opening van de vlinderklep. Maar even kunnen proberen met al die troep op de weg, maar dat scheelde alweer een heel eind. Morgen even een wasplaats zien te zoeken die wel open is (ws. Anac in Den Bosch, hebben een washal met boxen binnen) en dan wat betere foto's schieten, er zit nou zo'n grijze gloed overheen.
Logo montage heb ik opgezocht in de BMW TIS, staat een hele mooie dealer plakinstructie. Vanaf de rechter onderpunt 40mm omhoog, 33mm van de kant af, daar komt de rechterkant van de 3. De ///M zit daar 10mm naast.
Toch wel beter zo

Een ding wat ik alleen vergeten ben is de stabi voor

Op een natte weg is hij wat zoekerig, maar in sneeuw is hij gewoon gevaarlijk. Nou had ik daar alleen gisteren last van toen ik naar PP ging en vanavond bij Sieger in de ijzel.
Morgen is dat gelukkig weer voorbij, hopelijk 's-avonds stabi eronder en morgen/overmorgen uitlijnen.
Het AST stond ook niet helemaal zoals verwacht, linksvoor 9 klikken dicht, rechtsvoor 10 klikken, linksachter helemaal dicht (12/13 meen ik) en rechtsachter 5 klikken dicht.
Ik had hem op 9 voor en 5 achter staan, dus hoe dat nou weer anders komt te staan

Verder nog de gaskabel afgesteld, die stond op standje volgas van het pedaal op ongeveer 60% opening van de vlinderklep. Maar even kunnen proberen met al die troep op de weg, maar dat scheelde alweer een heel eind. Morgen even een wasplaats zien te zoeken die wel open is (ws. Anac in Den Bosch, hebben een washal met boxen binnen) en dan wat betere foto's schieten, er zit nou zo'n grijze gloed overheen.
- Stefan van Elst
- Berichten: 556
- Lid geworden op: 03 mar 2008, 14:15
- Locatie: Heesch
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Waar laat je 'm uitlijnen.
Ik zoek ook nog een goede toko die dat kan doen, alleen ik heb geen zin om ervoor naar het noorden van 't land te rijden...
Ik zoek ook nog een goede toko die dat kan doen, alleen ik heb geen zin om ervoor naar het noorden van 't land te rijden...
- vwk
- Berichten: 450
- Lid geworden op: 30 mar 2009, 03:03
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Waarom zou je ervoor naar het noorden van het land moeten gaan?
Ik laat hem altijd uitlijnen bij de Banden Wielen Centrale op de Singel.
Ik laat hem altijd uitlijnen bij de Banden Wielen Centrale op de Singel.
- Peric
- Berichten: 8441
- Lid geworden op: 26 apr 2006, 12:28
- Locatie: Driebruggen
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Erg mooi geworden!
Hou em heel.
Hou em heel.

- Stefan van Elst
- Berichten: 556
- Lid geworden op: 03 mar 2008, 14:15
- Locatie: Heesch
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Volgens mij werken daar een stel incapabelen, want ik heb daar het commentaar gekregen dat mijn camber (geloof ik) niet af te stellen is.
Complete BS dus, want alles is af te stellen (caster, camber v+a en sporing v+a)... dus WTF?!
Bij de Euromaster in Oss heb ik ook geen goede ervaringen trouwens en de Kwik-Shit en Profile vertrouw ik m'n Mazda niet eens toe, laat staan de MR2.
Hier of op EM hadden ze het ooit eens over een goede uitlijner ergens in het noorden van 't land, maar dat kan ik zo 1-2-3 niet terug vinden.
Complete BS dus, want alles is af te stellen (caster, camber v+a en sporing v+a)... dus WTF?!
Bij de Euromaster in Oss heb ik ook geen goede ervaringen trouwens en de Kwik-Shit en Profile vertrouw ik m'n Mazda niet eens toe, laat staan de MR2.
Hier of op EM hadden ze het ooit eens over een goede uitlijner ergens in het noorden van 't land, maar dat kan ik zo 1-2-3 niet terug vinden.
- JWD
- Berichten: 800
- Lid geworden op: 30 nov 2008, 00:53
- Locatie: Rotterdam
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Misschien eens een lijstje maken van DF geteste spuiters/uitlijners/tuners etc.
Er is zo vaak vraag naar
.
Er is zo vaak vraag naar

-
- Berichten: 1800
- Lid geworden op: 05 aug 2008, 20:44
- Auto: Land Rovers / Alfa Romeos
- Locatie: omgeving lochem
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
stefan, ga anders eens naar steverink in deventer, zijn erg goed! ga ik normaalgesproken ook altijd heen. wel vragen naar Erik!
ontopic: wat klinktie PORNO
. hij kwam hier ff voorbij, kippevelgeluid!
ontopic: wat klinktie PORNO

- Reind
- Berichten: 2663
- Lid geworden op: 13 sep 2010, 12:33
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Banden wielen centrale Oss zijn in mijn ogen juist WEL heel capabel. Hebben ook heel veel ervaring met raceauto's. Doen al sinds jaar en dag de auto's van Bas Roos. Mijn BMW aprisco auto is daar minimaal 10x geweest en die mensen weten precies wat ze doen. Alle wensen zijn daaar mogelijk. Wat mechanisch mogelijk is uiteraard.Stefan van Elst schreef:Volgens mij werken daar een stel incapabelen, want ik heb daar het commentaar gekregen dat mijn camber (geloof ik) niet af te stellen is.
Complete BS dus, want alles is af te stellen (caster, camber v+a en sporing v+a)... dus WTF?!
Bij de Euromaster in Oss heb ik ook geen goede ervaringen trouwens en de Kwik-Shit en Profile vertrouw ik m'n Mazda niet eens toe, laat staan de MR2.
Hier of op EM hadden ze het ooit eens over een goede uitlijner ergens in het noorden van 't land, maar dat kan ik zo 1-2-3 niet terug vinden.
Ben er twee weken geleden nog met mijn 330d geweest en die stuurt nu weer snaarstrak

Ze hebben een professionele bank en zijn ook niet duur.
Vanuit mijn kant alleen maar lof.
- Stefan van Elst
- Berichten: 556
- Lid geworden op: 03 mar 2008, 14:15
- Locatie: Heesch
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Laten we het erop houden dat ik het dan twee keer niet getroffen heb met de monteur 
Als er een ander adresje (in de buurt is) die wel de MR2 uit kunnen lijnen dan ga ik daar heen.
Anders moet ik maar een keer leren om de auto zelf uit te lijnen.

Als er een ander adresje (in de buurt is) die wel de MR2 uit kunnen lijnen dan ga ik daar heen.
Anders moet ik maar een keer leren om de auto zelf uit te lijnen.
- Niels v/d burgh
- Berichten: 2168
- Lid geworden op: 31 okt 2010, 10:49
- Auto: Zweedse diesel
- Locatie: Noord- NL
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Jij bedoelt Lammert van der Meulen uit dokkum,die man is echt geniaal echt een aanraderStefan van Elst schreef:Volgens mij werken daar een stel incapabelen, want ik heb daar het commentaar gekregen dat mijn camber (geloof ik) niet af te stellen is.
Complete BS dus, want alles is af te stellen (caster, camber v+a en sporing v+a)... dus WTF?!
Bij de Euromaster in Oss heb ik ook geen goede ervaringen trouwens en de Kwik-Shit en Profile vertrouw ik m'n Mazda niet eens toe, laat staan de MR2.
Hier of op EM hadden ze het ooit eens over een goede uitlijner ergens in het noorden van 't land, maar dat kan ik zo 1-2-3 niet terug vinden.
http://www.uitlijnspecialist.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Als je er zelf bij blijft en zelf de waarden opgeeft dan snap ik niet waarom je het ver weg zou zoeken, elke uitlijner moet het kunstje dan kunnen.
- vwk
- Berichten: 450
- Lid geworden op: 30 mar 2009, 03:03
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Stefan, weet je zeker dat je dat wel in kan stellen? Net wat Reind zegt, veel auto's die op het circuit rijden (met vaak AST) en bij Bas in onderhoud zijn gaan naar de Banden Wielen centrale.
Je moet wel aparte topmounts hebben als je camber en caster in kan stellen, of een andere montage op je fusee ofzo? Bij een E30/E36/E46/E34/E39 (meer ken ik niet qua techniek) zijn caster en camber standaard niet in te stellen aan de voorzijde. E36 M3's hebben nog casterplates die ook een beetje camber opleven, maar dat is vast en niet verstelbaar.
Bijv. bij camberplates op een E36 schroefset kan je (duh) camber instellen, maar dat is dus niet standaard.
Caster achter is niet van toepassing door de ascontructie, camber is wel in te stellen op de fusee en toespoor door de voorste draagarmbevestiging los te maken. Toespoor voor komt van de reactiestangen, gaat vaak vast te zitten maar met verhitten is dit te stellen.
Correcties waar ik er naast zit natuurlijk (Bert?)
Net wat Reind zegt, topwerk. Ik heb altijd Hein, die doet het eigenlijk altijd maar soms is er ook wel een ander. Je kan er om vragen, Hein moet je even doorheen prikken als persoon maar is een echte vakman.
Hij kan hem naar specificatie zetten, maar ik wil bijv. wat meer camber achterop en dat is dan ook geen probleem, zet ze mooi gelijk en klaar.
Anders even naartoe gaan, vragen naar Hein en je probleem voorleggen. Ze slaan je echt niet met een bandenlichter naar buiten
Ik heb de M3 vandaag daar ook laten uitlijnen, morgen even de waardes posten maar hij staat weer erg netjes op z'n sloffen
Apart is dat de auto een halve graad meer camber heeft aan beide kanten, met hetzelfde onderstel. Of dat dan uit het subframe komt of uit de dempertoren weet ik niet.
Verder nog maar een keer de auto uitgelezen omdat hij wat ruig liep. Wat blijkt, de stekkers van de sensoren van de Vanos (inlaat en uitlaat) zaten verkeerd om aangesloten
Wie dat nou verzonnen heeft weten we niet, alleen dat zowel Bas als ik er niet aan geweeest zijn.
Er was wel een melding met het uitlezen in Autodiagnos, maar daar stond bij "niet actueel". Storing gewist, keer gestart en niet meer gezien. Alle adaptiewaarden gereset, de ECU is dan "dom" en leert alles opnieuw in wat hij maar kan meten en onthouden aan waardes.
Inmiddels iets van 280/320km gereden (weet niet meer precies). Vanmiddag volgetankt en dus even bij Sieger op z'n werk langs en hem voor het eerst de M3 goed kunnen laten horen.
Rustig naar huis gereden, keer of 2/3 even volgas in z'n 3 en man man wat een acceleratie.
Terug in Brabant naar Bas, uitgelezen en toen kwam dus die Vanos storing naar boven.
Verder nog een beetje olielekkage wat van het reservoir van de stuurpomp af leek te komen, maar toch van het oliefilterhuis af komt. Morgen ws. even kijken waar dat vandaan komt. Oliefilterhuis er vanaf, pakking controleren enz.
Al met al een echte "proef"rit met alweer een hoop verbeteringen/fine-tune. Tot slot in het licht de auto nog even goed gewassen (met de hand natuurlijk
) en foto's gemaakt. Die... komen morgen
Conclusie: de M3 is alweer een standje beter, en voor mijn beleving echt idioot snel. Het is bijna op het enge af hoe dat ding vanaf (give or take) 4200rpm bij 120 in z'n 3e versnelling zo ontzettend lomp doorleurt als een bezetene naar 7400rpm. Dat geluid, die acceleratie, die blikken van mede-weggebruikers. Priceless! (behalve 1,669 voor BP Ultimate, maar what the **** maakt dat ook uit, dit is wel zo vet ik kan nog uren doortypen :banaan:
Jur, als jij nou je auto tegelijk ophaalt als Joy z'n M3 ophaalt hebben we een mooie tripple M3 shoot?
Je moet wel aparte topmounts hebben als je camber en caster in kan stellen, of een andere montage op je fusee ofzo? Bij een E30/E36/E46/E34/E39 (meer ken ik niet qua techniek) zijn caster en camber standaard niet in te stellen aan de voorzijde. E36 M3's hebben nog casterplates die ook een beetje camber opleven, maar dat is vast en niet verstelbaar.
Bijv. bij camberplates op een E36 schroefset kan je (duh) camber instellen, maar dat is dus niet standaard.
Caster achter is niet van toepassing door de ascontructie, camber is wel in te stellen op de fusee en toespoor door de voorste draagarmbevestiging los te maken. Toespoor voor komt van de reactiestangen, gaat vaak vast te zitten maar met verhitten is dit te stellen.
Correcties waar ik er naast zit natuurlijk (Bert?)
Net wat Reind zegt, topwerk. Ik heb altijd Hein, die doet het eigenlijk altijd maar soms is er ook wel een ander. Je kan er om vragen, Hein moet je even doorheen prikken als persoon maar is een echte vakman.
Hij kan hem naar specificatie zetten, maar ik wil bijv. wat meer camber achterop en dat is dan ook geen probleem, zet ze mooi gelijk en klaar.
Anders even naartoe gaan, vragen naar Hein en je probleem voorleggen. Ze slaan je echt niet met een bandenlichter naar buiten

Ik heb de M3 vandaag daar ook laten uitlijnen, morgen even de waardes posten maar hij staat weer erg netjes op z'n sloffen

Apart is dat de auto een halve graad meer camber heeft aan beide kanten, met hetzelfde onderstel. Of dat dan uit het subframe komt of uit de dempertoren weet ik niet.
Verder nog maar een keer de auto uitgelezen omdat hij wat ruig liep. Wat blijkt, de stekkers van de sensoren van de Vanos (inlaat en uitlaat) zaten verkeerd om aangesloten

Wie dat nou verzonnen heeft weten we niet, alleen dat zowel Bas als ik er niet aan geweeest zijn.
Er was wel een melding met het uitlezen in Autodiagnos, maar daar stond bij "niet actueel". Storing gewist, keer gestart en niet meer gezien. Alle adaptiewaarden gereset, de ECU is dan "dom" en leert alles opnieuw in wat hij maar kan meten en onthouden aan waardes.
Inmiddels iets van 280/320km gereden (weet niet meer precies). Vanmiddag volgetankt en dus even bij Sieger op z'n werk langs en hem voor het eerst de M3 goed kunnen laten horen.
Rustig naar huis gereden, keer of 2/3 even volgas in z'n 3 en man man wat een acceleratie.
Terug in Brabant naar Bas, uitgelezen en toen kwam dus die Vanos storing naar boven.
Verder nog een beetje olielekkage wat van het reservoir van de stuurpomp af leek te komen, maar toch van het oliefilterhuis af komt. Morgen ws. even kijken waar dat vandaan komt. Oliefilterhuis er vanaf, pakking controleren enz.
Al met al een echte "proef"rit met alweer een hoop verbeteringen/fine-tune. Tot slot in het licht de auto nog even goed gewassen (met de hand natuurlijk


Conclusie: de M3 is alweer een standje beter, en voor mijn beleving echt idioot snel. Het is bijna op het enge af hoe dat ding vanaf (give or take) 4200rpm bij 120 in z'n 3e versnelling zo ontzettend lomp doorleurt als een bezetene naar 7400rpm. Dat geluid, die acceleratie, die blikken van mede-weggebruikers. Priceless! (behalve 1,669 voor BP Ultimate, maar what the **** maakt dat ook uit, dit is wel zo vet ik kan nog uren doortypen :banaan:
Jur, als jij nou je auto tegelijk ophaalt als Joy z'n M3 ophaalt hebben we een mooie tripple M3 shoot?
-
- Berichten: 1800
- Lid geworden op: 05 aug 2008, 20:44
- Auto: Land Rovers / Alfa Romeos
- Locatie: omgeving lochem
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Ja en hopelijk zijn de GT corners dan ook allemaal binnen, kunnen die er bij Jur en jou ook gelijk onder de 20e (vernam van Jur datie z'n m3 dan op ging halen), kom ik ze persoonlijk brengen en zet de 328 wel om de hoek
. 


- Bert ///M3
- Berichten: 9418
- Lid geworden op: 28 mar 2006, 22:30
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Dat verschil in camber zit in je de fusee en topmount.
Jij hebt volgens mij een standaard topmount gebruikt aan de voorkant (plaatje op pagina 7) terwijl een M3 3,2 dat anders heeft zitten. Daar staat de schokbreker meer rechtop en er komt meer camber uit de fusee zelf. Als je er dus een standaard topmount op zet dan win je iets camber. Waarschijnlijk klopt je caster waarde ook niet met een standaard topmount, bij een M3 3,2 staat de schokbreker ook iets meer achterover gekanteld.
Jij hebt volgens mij een standaard topmount gebruikt aan de voorkant (plaatje op pagina 7) terwijl een M3 3,2 dat anders heeft zitten. Daar staat de schokbreker meer rechtop en er komt meer camber uit de fusee zelf. Als je er dus een standaard topmount op zet dan win je iets camber. Waarschijnlijk klopt je caster waarde ook niet met een standaard topmount, bij een M3 3,2 staat de schokbreker ook iets meer achterover gekanteld.
- Stefan van Elst
- Berichten: 556
- Lid geworden op: 03 mar 2008, 14:15
- Locatie: Heesch
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Jazeker is alles af te stellen Vincent.
Voor en achter heb ik een 'nokje' zitten die wanneer je 'm naar boven of beneden draait, je het wiel meer of minder camber geeft, tussen de veerpoot en de fusee.
Aan de voorzijde zitten ook nog eens verstelbare camberplates, dat dat moet helemaal easy peasy zijn lijkt me.
Ik laat 'm altijd 'premium' uitlijnen volgens eigen specificaties.
Helaas kan ik er zelf niet bij zijn wanneer hun er mee bezig zijn, of ik moet een vrije dag opnemen, maar ik ging er altijd vanuit dat ze het zelf ook wel alleen konden zonder dat ik hun handje vast hield.
Van vrienden en collega's hoor ik ook niks dan goeds over hun, maar blijkbaar hebben ze het niet zo op mijn antieke gebakje.
Goed om te horen dat ze 'm bij jou wel goed uitgelijnd hebben.
Niks rijdt lekkerder dan een correct uitgelijnde auto!
Voor en achter heb ik een 'nokje' zitten die wanneer je 'm naar boven of beneden draait, je het wiel meer of minder camber geeft, tussen de veerpoot en de fusee.
Aan de voorzijde zitten ook nog eens verstelbare camberplates, dat dat moet helemaal easy peasy zijn lijkt me.
Ik laat 'm altijd 'premium' uitlijnen volgens eigen specificaties.
Helaas kan ik er zelf niet bij zijn wanneer hun er mee bezig zijn, of ik moet een vrije dag opnemen, maar ik ging er altijd vanuit dat ze het zelf ook wel alleen konden zonder dat ik hun handje vast hield.
Van vrienden en collega's hoor ik ook niks dan goeds over hun, maar blijkbaar hebben ze het niet zo op mijn antieke gebakje.

Goed om te horen dat ze 'm bij jou wel goed uitgelijnd hebben.
Niks rijdt lekkerder dan een correct uitgelijnde auto!

- vwk
- Berichten: 450
- Lid geworden op: 30 mar 2009, 03:03
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
@ Bert: klopt, geen M3 topmounts gewoon standaard BMW.
@ Stefan: gewoon keertje proberen, en mooi dat je dat in kan stellen!
Foto's van het wassen gister:




@ Stefan: gewoon keertje proberen, en mooi dat je dat in kan stellen!
Foto's van het wassen gister:
Laatst gewijzigd door vwk op 07 dec 2010, 23:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- Auke M535i
- Berichten: 1349
- Lid geworden op: 23 dec 2008, 12:19
- Locatie: Arnhem
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Toch niet nu al in de wasstraat gehad he?!!!!
Verder knappe wagen geworden! Velgen vind ik persoonlijk niet echt staan.
Verder knappe wagen geworden! Velgen vind ik persoonlijk niet echt staan.
- Knot
- Berichten: 40265
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:29
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Staat er fris bij hoor, kijk je wel uit met die pekel/zout troep etc? Zonde van de auto!
- Joy
- Berichten: 10872
- Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Goed bezig geweest Vincent ! Misschien dat ik je zaterdag zie. Als het goed is dit weekend de auto ophalen (geen idee of ie al klaar is eigenlijk), de 20e ben ik op vakantie.
- Martin van der Zwaard
- Berichten: 8717
- Lid geworden op: 21 okt 2007, 10:50
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
+1Auke M535i schreef:Velgen vind ik persoonlijk niet echt staan.
Weet niet of het "winter" velgen zijn maar anders is het zonde.
Zoveel werk in de auto en dan een paar wielen eronder met volop schade eraan. Beetje afbreuk aan de auto.
- vwk
- Berichten: 450
- Lid geworden op: 30 mar 2009, 03:03
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Volop schade? Nounou. Ieder z'n mening maar 3 plekken waar de blanke lak loslaat is wat anders dan een hele afgevreten velgrand van langs de stoep.
Velgen zijn geen wintervelgen, ik heb "maar" 1 set velgen, zijn 18" BMW styling 101, made by BBS.
Na de winter worden ze naar Wheel Care in Zeeland gebracht voor in ieder geval het opnieuw laten polijsten etc. etc. van de velgranden.
Verder is de olielekkage opgelost (kwam van de sensor) en is hij technisch nu weer top. Alleen nog niet mee gereden i.v.m. gladheid en het vastlijmen van de achterspoiler. Hij staat nu lekker bij Bas binnen.
@Joy: ik ben zaterdag of bij Bas, of bij de buren. Je hebt m'n nummer als het goed is!
Velgen zijn geen wintervelgen, ik heb "maar" 1 set velgen, zijn 18" BMW styling 101, made by BBS.
Na de winter worden ze naar Wheel Care in Zeeland gebracht voor in ieder geval het opnieuw laten polijsten etc. etc. van de velgranden.
Verder is de olielekkage opgelost (kwam van de sensor) en is hij technisch nu weer top. Alleen nog niet mee gereden i.v.m. gladheid en het vastlijmen van de achterspoiler. Hij staat nu lekker bij Bas binnen.
@Joy: ik ben zaterdag of bij Bas, of bij de buren. Je hebt m'n nummer als het goed is!
- Tristan
- Berichten: 13427
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: E36 ///M3 3.2 - opknappertje :) - motor loopt!!
Tja, ben het er wel mee eens. Setje ///M double spoke eronder staat bv. 10x beter.Martin van der Zwaard schreef:+1Auke M535i schreef:Velgen vind ik persoonlijk niet echt staan.
Weet niet of het "winter" velgen zijn maar anders is het zonde.
Zoveel werk in de auto en dan een paar wielen eronder met volop schade eraan. Beetje afbreuk aan de auto.