Voor de echte sensatie ritjes... blijft tenslotte toch een vlot vrouwenautootje...

e39 ouderwets ben je vergeten.Rickstah schreef:M5 weg, A3 gekocht...veel zuiniger....A3 weg, 530d binnen, 530d weg, M5 weer terug...
?!!?
Ik mis toch echt de e36 M3 in dit rijtje.....M@rcel schreef:e39 ouderwets ben je vergeten.Rickstah schreef:M5 weg, A3 gekocht...veel zuiniger....A3 weg, 530d binnen, 530d weg, M5 weer terug...
?!!?
Om enigszins uitdrukking te geven aan mijn gevoelens over deze auto volgen hieronder de smilies die er toe doen :Sytze schreef:wat een beest was dat he!
Sorry, maar ik mis alleen aan het begin de E36 325iEric H schreef:Ik mis toch echt de e36 M3 in dit rijtje.....M@rcel schreef:e39 ouderwets ben je vergeten.Rickstah schreef:M5 weg, A3 gekocht...veel zuiniger....A3 weg, 530d binnen, 530d weg, M5 weer terug...
?!!?
Wat boeit dat nou; als hij er blij mee is? Of moet je meebetalen?Knot schreef:Gefeliciteerd...
Maar eh, kijk wat je bestelt, onderstellen, uitlaat etc.. dan moet je bij mij niet aankomen met dat een A3 tdi zuiniger is met alle kosten van switchen, wielen etc...
Aernoudt schreef:Wat boeit dat nou; als hij er blij mee is? Of moet je meebetalen?Knot schreef:Gefeliciteerd...
Maar eh, kijk wat je bestelt, onderstellen, uitlaat etc.. dan moet je bij mij niet aankomen met dat een A3 tdi zuiniger is met alle kosten van switchen, wielen etc...
Dikke audi's... ?
Je geeft hiermee alleen maar aan mij niet te kennen Richard. Geeft niks hoor, speel lekker verder met je "sound of disappoinment"richardk schreef:[q...
we kennen je voorkeur voor die shoarmaracers nu wel aeroudt....
ken je nog wel van het bmw drivers forum...Aernoudt schreef:Je geeft hiermee alleen maar aan mij niet te kennen Richard. Geeft niks hoor, speel lekker verder met je "sound of disappoinment"richardk schreef:[q...
we kennen je voorkeur voor die shoarmaracers nu wel aeroudt....
Ik snap er ook geen **** van....Knot schreef:Gefeliciteerd...