Zojuist gezien, gave film!Arthur schreef:Heb van de week "The Taking of Pelham 1 2 3" (2009) gezien. Leuke film.
John en Denzel zijn geniaal. 8)
Zojuist gezien, gave film!Arthur schreef:Heb van de week "The Taking of Pelham 1 2 3" (2009) gezien. Leuke film.
Ja dat ken, en smaken verschillen dus iedereen ervaart het anders.Metchu schreef:ik had waarschijnlijk te hoge verwachtingen Roman, de film op zich was wel interessant...
Ja volg het sinds de eerste aflevering. Geweldig, jammer dat het geen HBO serie is, maar evengoed prachtig.WJ schreef:Jack Black is een held.![]()
Iemand hier die Sons of Anarchy volgt? s2 is net begonnen. Goodstuff!
Toevallig gister ook gezien. Vind hem ook erg mooi gedaan, prachtig gefilmd/gemaakt. En een vrij boeiend verhaal gewoonMetchu schreef:gister District 9 gekeken... tjah... wat zal ik erover zeggen? Waarschijnlijk had ik er teveel van verwacht... gezien het cijfer op imdb (8.4, klote fanboys!) en een trailer die toch wel interessant was... Film is wel aardig, niet slecht... het duurt eventjes voordat deze je echt boeit zeg maar... daarna is het eigenlijk wel een aardige sci-fi actie film... maar meer is het ook niet... en in die genre scoort ie ook niet echt goed... ik geef het een 6 voor de moeite, de effecten e.d. Als je een goeie film wil zien in deze genre kan je beter The fifth element kijken(das pas een goeie film
)...
het is wel grappig als je em een keertje op dvd kan scoren en geen toppers binnen handbereik hebt om em even te kijken... Dan heb je het ook maar gezien.
Xave30 schreef:Ik zat vanavond op Traileraddict.com rond te kijken wat er allemaal binnenkort in de bioscopen verschijnen en kwam een zeer interessante film tegen. "Brothers" is de nieuwe film van Nathalie Portman , Jake Gyllenhall en Tobey Maguire.
Wou had kunnen bedenken dat Tobey Meguire ooit een psycho zou(kunnen) spelen!?Deze film wil ik echt zien !!
Inderdaad goede film.Metchu schreef:Net terug van The Taking of Pelham 1 2 3
Ik vond het een goeie film met een ijzersterke cast (behalve john turturro, die kan ik niet meer serieus nemen na Transformers...). Ik geef het een dikke 7
Er is weinig beweging (qua locaties) in de film, maar je blijft geboeid. John Travolta is een held 8)
Tom schreef:Dit is pas een goeie film
http://www.youtube.com/watch?v=3MLrf32MO3M&hl=nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=zF2TOL6nqaM" onclick="window.open(this.href);return false;
![]()
Echt als die film ergens in Nederland in de bios draait, ook al is het zonder ondertiteling, dan moeten wij daar met DF heen..... weet zeker dat ik nog nooit zo'n lol heb gehad bij een film die ik niet begrijp![]()
![]()