Leuk filmpje 8)
t went als je er wat vaker langsgezeten hebtWouter81 schreef:Nou Joost, had wel even klamme handjes geef ik eerlijk toe.![]()
50k; help ik je er vanaf!Andre schreef:Ik wil de E90 M3 graag verkopen. Echter wel tegen een goeie prijs weinig km s. Daar rij ik bijna nooit meer in. CSL is op me buik geschreven een auto naar me hart.Ruben schreef:Sommige mensen kunnen ook niet normaal rijden he. Hoe bevalt de csl in directe vergelijking met de M V8?
+ 1Robertdj schreef:Geniaal filmpje!
Dat kan ik beamen Fabian. Ik heb er ook al een paar keer naast gezeten bij Dré. 1 keer zal André zich ook nog wel herinneren dat ik daar niet over uit kon.Fabian schreef: t went als je er wat vaker langsgezeten hebt![]()
Na een paar bochten begin je zowaar vertrouwen te krijgen in de stuurmanskunsten van die Fries en kun je alleen nog maar lachen om de belachelijke preciesie waarmee het allemaal plaatsvind![]()
51kAndre schreef:Die sjoerd die bied toch nog geld. Je durft wel LOL
De E90 blijft mooi en als er een serieus iemand is met een serieus bod gaat ie weg anders blijft ie gewoon.
30 posts, of zeg 12 maanden bedoel jeAndre schreef:Als we zo nog dik 30 posts doorgaan mark dan kom je er vanzelf dan bellen we dan even voor een afspraak.
Ik denk dat wanneer Andre drift dat het zelfde is als voor ons met de ogen knipperen, puur automatisme... Als je maar genoeg oefend dan word het vanzelf je 2e natuur! Neem bijvoorbeeld een Evo. Ik kon er zelf aardig mee overweg, maar hele op en afritten driften is me nooit gelukt. Heb met Andre meegereden op cpz met een Evo X, dat driften ging zo gemakkelijk, elke bocht heerlijk dwars zonder enige moeite...Mark Nauta schreef:Dat kan ik beamen Fabian. Ik heb er ook al een paar keer naast gezeten bij Dré. 1 keer zal André zich ook nog wel herinneren dat ik daar niet over uit kon.Fabian schreef: t went als je er wat vaker langsgezeten hebt![]()
Na een paar bochten begin je zowaar vertrouwen te krijgen in de stuurmanskunsten van die Fries en kun je alleen nog maar lachen om de belachelijke preciesie waarmee het allemaal plaatsvind![]()
De rotonde vlakbij De Beier. André neemt hem één keer geheel rond driften en dan nog een keer 3/4e. Dan heb je een haakse bocht naar rechts die de
oprit van de snelweg is, die is echt heel krap. André doet die driftend, en dan met linker pootje afremmen, maar toch de auto in een drift houden. Kont van
rechts naar links zwiepen en de oprit op. Op die rotonde zit er aardig speed in, meer hij remt dat er geheel uit en gaat dan met amper snelheid, maar toch
driftend de hoek om. Echt geniaal!!! om te zien!