Kijk maar uit, dat wil niet zeggen dat dat altijd zo blijft.RJay schreef:*weegt altijd 74-76 kg, hoe veel of weinig hij ook vreet*![]()
Ach sja, voorlopig beweeg ik nog genoeg, heb een "actieve" baan zullen we maar zeggen :banaan:JP schreef:Kijk maar uit, dat wil niet zeggen dat dat altijd zo blijft.RJay schreef:*weegt altijd 74-76 kg, hoe veel of weinig hij ook vreet*![]()
Been there, don that zullen we maar zeggen. Daarna ging het snel....kilo-opwaarts weliswaar.....
RVV schreef:Nou dat zou zomaar een serieus probleem kunnen worden als Metin naar de States wil afreizen![]()
Michel P schreef:Metin, ik heb je wel eens onder de kont geschopt over je heavy weight en gezonde geit.....
Loop je nu door de wijk met een naambordje op![]()
Staat die dikke kop op je rijbewijs, ID kaart of Paspoort........ lachen bij de douane![]()
Michel
Same here maar dan 10 kilo minder... the doctor tell me I got a high metabolismRJay schreef:*weegt altijd 74-76 kg, hoe veel of weinig hij ook vreet*![]()
Exact hetzelfde hier, 64 kilo met 1.97m en ik eet voor 2 volwassenen.InjectTheVenom schreef:Same here maar dan 10 kilo minder... the doctor tell me I got a high metabolismRJay schreef:*weegt altijd 74-76 kg, hoe veel of weinig hij ook vreet*![]()
Aston Martine schreef:Ik kom even een half jaar niet meer op het forum en opeens is Metin een mooie kerel geworden.
Moet niet gekker worden.
Als ik nog langer wegblijf, veranderen andere forummers dan ook?![]()
Ziet er goed uit Metin! Supergoed van je!
Mijn god, ook jij begint al te praten als Mike over je geweldige lijf....Spiergroepen die groeien, maar niet je borstspieren kunnen laten pulseren zoals Elmar... Hou op schei toch uit jongens... Lekker boeie, als je vriendin maar tevreden is toch!Metchu schreef:Aston Martine schreef:Ik kom even een half jaar niet meer op het forum en opeens is Metin een mooie kerel geworden.
Moet niet gekker worden.
Als ik nog langer wegblijf, veranderen andere forummers dan ook?![]()
Ziet er goed uit Metin! Supergoed van je!
haha bedankt hoor!
ik voel me top! Zit zo lekker rond de 90 te dansen en ik zie die spiergroepen al wat groter worden. die foto op het favoriete blad van Rico komt dus aardig in de buurt! hahaha
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten