Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Alles over games. Hier kun je terecht met al je posts en vragen over sims als Assetto Corsa, Gran Turismo, Project CARS etc., maar ook voor niet-racegames.
Plaats reactie
Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Re: Modern Warfare 2 (Call of Duty)

Bericht door Richardt. » 27 nov 2009, 13:37

De eerste keer dat ik met dit spel online ging had ik 21 kills en 2x deaths, sindsdien niet meer gehaald. Vind hem wel lastiger dan het vorige deel, maar zoveel vetter.

Ben ook pas sinds een paar maanden fanatiek COD aan het spelen en het gaat stukje bij beetje steeds een beetje beter :)

Mike S.
Auto: M135i

Bericht door Mike S. » 28 nov 2009, 11:57

Ik heb het gisteren voor mekaar gekregen om hem uit te spelen op Veteran.... viel mij nog best een beetje mee eigenlijk.
Op sommige punten na die ik 50x over heb gedaan was er best makkelijk doorheen te lopen .

En heb me 1e tactical Nuke gegooid.... :lol:

Metchu

Bericht door Metchu » 28 nov 2009, 12:45

ik was erbij :mrgreen:

Erik dB

Bericht door Erik dB » 28 nov 2009, 18:01

Zo, ook maar eens naar de FRS geweest om MW 2 te halen. Madam gaat vanavond stappen in de Jimmy, dus heb ik mooi de tijd om te oefenen :drinking:

Is er een dedicated DF-server? (op de PS3)

tom caubo

Bericht door tom caubo » 28 nov 2009, 22:32

vanavond eens sabotage gespeeld en de eerste tien potjes steeds de bom geplaats en laten ontploffen,ging dus lekker.

daarna in een andere pot gestapt en redelijk meegespeeld voor mijn doen.

wel met 6 man geprobeerd een C-130 neer te halen,maar hij gooit steeds genoeg flares als je er een zes-tal raketten op afvuurd.

@ Erik dB:misschien clantag [DFun] een idee?kunnen we zo misschien wel bij elkaar in de groep komen.

ik ga morgen eens alle DF-ers uitnodigen op de PS3 en dan waarschijnlijk de hele dag knallen op de PS3

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 28 nov 2009, 23:58

Computerspel Call of Duty brengt miljarden op
Uitgegeven: 28 november 2009 07:15
Laatst gewijzigd: 28 november 2009 07:15

SAN FRANCISCO - De computerspellen uit de Call of Duty-serie hebben sinds 2003 maar liefst 3 miljard dollar (2 miljard euro) opgebracht. Dat meldde de producent van het schietspel, Activision Blizzard, vrijdag op zijn website.
© Gamer.nlSinds 2003 zijn 55 miljoen spellen in de Call of Duty-serie over de toonbank gegaan in zes verschillende uitgaven.

In november werd de laatste versie van het spel uitgebracht: Call of Duty: Modern Warfare 2. Tot nu toe werden hiervan 4,7 miljoen exemplaren verkocht, waarmee 550 miljoen dollar (bijna 370 miljoen euro) werd verdiend.

Missies

In Call of Duty is de speler een soldaat die al schietend een aantal missies moet voltooien. Het spel kan ook op internet gespeeld worden tegen andere spelers.

De eerste delen in de reeks speelden zich af in de Tweede Wereldoorlog. De Modern Warfare-edities spelen zich af in het heden.

© ANP

Metchu

Bericht door Metchu » 09 dec 2009, 19:05

fuck wat ging het net lekker! ik ben in een mum van tijd vandaag van level 41 naar 45 gegaan!!!!! tering, me killstreak was ook fucking nice vandaag! ik heb in 1 game zelfs 2x al me killstreak awards gehaald (40 kills 7 deaths, nice! dat zijn mike cijfers die ik daar haalde!). Allemaal challenges ook gehaald vandaag met verschillende wapens... erg nice!

Mike S.

Bericht door Mike S. » 09 dec 2009, 22:26

Mike Cijfers :lol:

Ik ben er even klaar mee met het online gedeelte hoor....
Ze hebben nu een nieuwe soort "glitch" uitgevonden met een javalin die afgaat nadat ze kapotgeschoten zijn en jou(en meer uit je team) op hele grote afstanden kapotmaakt.
En dat gebeurt dan constant als je diegene neerknalt.
Dan nog die Akimbo Shotguns, zucht.... ze schieten ze van zoooo ver zonder te richten en ook daar lopen ze nu allemaal mee rond ( en het is nog een secondary weapon ook )
Matchmaking is kut! je zit soms echt vervelend lang te wachten tot er een game kan beginnen.
Verbinding is ook een probleem, het mooiste zou zijn als je "local" kon zoeken naar een game.

En wat mezelf betreft... ene keer schiet ik zoals vanouds alles aan gort en de andere keer word ik door echt iedereen kapotgeknald en haal ik alleen maar me deathstreaks :mrgreen:
Ik kan het niet begrijpen waar die wisseling in zit .
En Ik kan al zo slecht tegen me verlies wat dat betreft :lol: :bag:

tim1981

Bericht door tim1981 » 10 dec 2009, 20:06

Zo, ook maar eens reageren hierzo. Had hem al vanaf dag één en moet zeggen dat een erg gaaf spel is, zowel de single- als multiplayer.
Lekker veel wapens, perks en deathstreaks.

Er zitten een paar goede mappen tussen en dat brengt me gelijk op een negatief punt; het hele matchmaking systeem. Het grote nadeel hiervan vindt ik dat je zo maar in een map gedropt wordt, dus ook in de mappen die je helemaal niet wilt spelen. Of dat je een game wilt beginnen waar dan in het beginscherm staat dat bijvoorbeeld 'terminal' de map is, staat het spel op punt om te beginnen start ie een hele andere map op. :evil:
Hopen dat er ooit nog dedicated servers komen. Voor mij een klein voordeel is weliswaar dat de meeste matches vanaf het begin beginnen.

*gaat nu toch maar even MW1 (hardcore mode) spelen.

Erik dB

Bericht door Erik dB » 10 dec 2009, 21:08

Komen er nog maps waarmee je in tanks kan rijden?

BrianV

Bericht door BrianV » 11 dec 2009, 08:42

Erik dB schreef:Komen er nog maps waarmee je in tanks kan rijden?
Niet;) daarvoor moet je wachten tot battlefield bad company 2 :mrgreen:

Casper

Bericht door Casper » 11 dec 2009, 11:36

tim1981 schreef:Zo, ook maar eens reageren hierzo. Had hem al vanaf dag één en moet zeggen dat een erg gaaf spel is, zowel de single- als multiplayer.
Lekker veel wapens, perks en deathstreaks.

Er zitten een paar goede mappen tussen en dat brengt me gelijk op een negatief punt; het hele matchmaking systeem. Het grote nadeel hiervan vindt ik dat je zo maar in een map gedropt wordt, dus ook in de mappen die je helemaal niet wilt spelen. Of dat je een game wilt beginnen waar dan in het beginscherm staat dat bijvoorbeeld 'terminal' de map is, staat het spel op punt om te beginnen start ie een hele andere map op. :evil:
Hopen dat er ooit nog dedicated servers komen. Voor mij een klein voordeel is weliswaar dat de meeste matches vanaf het begin beginnen.

*gaat nu toch maar even MW1 (hardcore mode) spelen.
Dat is ook precies mijn punt van kritiek! Echt een vet spel (ik zit nu ergens rond lvl50), maar ik wil kunnen bepalen welke map ik speel :)

Richardt.

Bericht door Richardt. » 11 dec 2009, 15:57

Ben het wel eens met het commentaar hier.

Matchmaking duurt soms echt te lang en het kiezen van maps vind ik ook irritant. Heb trouwens niet aan echt veel maps een hekel, alleen aan die ene in de regen.

Heb het liefst de maps met sneeuw er in 8)

Metchu

Bericht door Metchu » 11 dec 2009, 16:00

die met regen is echt fucking hinderlijk ja! die mot ik ook niet!

leukste vind ik wel favela's of die kantoren die tegenoverelkaar staan!

Richardt.

Bericht door Richardt. » 11 dec 2009, 16:04

Favela's zijn soms ook best kut. Ik ben niet zo van het dichtbij schieten :D

Skyhigh (?) is idd. wel vetjes. Vanuit het ene kantoor iemand achterin het andere kantoor neer sniperen bijvoorbeeld :D

Wasteland is ook wel gaaf voor het sniperen. Voor de rest maakt het me allemaal niet zo veel uit eigenlijk, vermaak me (bijna) dagelijks nog prima met het spel

ADV

Bericht door ADV » 11 dec 2009, 16:32

Geef mij maar Invasion, Karachi, Skidrow of Scrapeyard :)

Niels Boer

Bericht door Niels Boer » 18 dec 2009, 22:14

Doe mij maar Wasteland of Afghan met de AC130 of een choppergunner, daar zijn weinig schuil plaatsen dus dat staat garant voor veel kills :mrgreen: Wasteland is ook wel leuk als je goed kunt sniperen, Skidrow is meer wat voor de campeerders onder ons, kun je leuk campen in het huis bij vlag A 8)

Emiel

Bericht door Emiel » 18 dec 2009, 22:41

Ach welke het ook is, ik bak er toch niks van :lol:

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 18 dec 2009, 22:49

Ik ook niet, is toch niet zo mijn ding. Ben er veel te slecht voor, wordt online constant afgeschoten. Ook geen tijd om heel veel te oefenen.

Denk dat ik 'em maar weer verkoop, m'n PS3 versie. Weinig gebruikt, uurtje of 10 (8 uur singleplayer, 2 uurtje online hehe).

Richardt.

Bericht door Richardt. » 19 dec 2009, 12:07

Heb het inmiddels aardig onder de knie en het maakt mij niet zo heel veel meer uit in welke map ik speel. Enige waar ik minder goed in ben zijn van die close-range gevechten.

Nog een vraagje over Highrise.

Aan de ene kant kun je via de kranen lopen om op een soort balkon in het gebouw aan de noordzijde te komen. Vrij makkelijk en goed te komen.

Maar aan de overkant kun je boven op het dak komen op de een of andere manier. De beste sniper plek van het hele spel als je het mij vraagt, maar ik heb geen flauw idee hoe ik er kan komen.

Iemand hier die het wel weet?

Richardt.

Bericht door Richardt. » 19 dec 2009, 14:20

Al gevonden, lang leven Jou Buis 8)

De eerste plek kende ik al, maar ik weet nu ook hoe ik op de tweede plek kan komen. Dat wordt straks een hele lange killstreak :twisted:

Mike S.

Bericht door Mike S. » 19 dec 2009, 16:16

Kutspel :bag:

Peter van den Berg

Bericht door Peter van den Berg » 20 dec 2009, 00:53

Volgens mij ben je allang naar de kloten geholpen voordat je daar boven bent Richard :D

Metchu

Bericht door Metchu » 20 dec 2009, 01:53

ik heb het vandaag geprobeerd... je bent na een paar kills een sitting duck... daarboven helemaal op het dak ben ik nog niet gekomen ... maar veel lol was het niet zeg maar... met me volledig gemasterde m16a4 is het veel leuker :twisted:

Richardt.

Bericht door Richardt. » 20 dec 2009, 12:49

Haha, gelijk als het spel begint er heen. Moet lukken :mrgreen:

Plaats reactie