Vandaag mijn handtekening gezet en de Corolla ingeruild op een E90:
325i uit 2005, moeten nog wat kleine dingetjes aan gebeuren maar over een week of 1,5 rijden

Topuitvoering! Het sportonderstel is een prima compromis tussen zo nu en dan lekker een bochtje pakken en in alle rust kilometers vreten.Jurriuit schreef:Haha bedankt, en dat op pagina 11![]()
Handbak, sportonderstel, sportstoelen, xenon, "smoke" achterlichten.
Moet de volledige lijst nog even opvragen.
Zit geen Idrive scherm in, ik vind dit dashboard mooier dan met dat grote scherm erin. Zeker in een pre-LCI...
Inderdaad minder een sleeper ja, maar een zescilinder onder de kap maakt veel goed
Als je exclusiever wilt moet je een T Sport compressor hebben.Jurriuit schreef:@Tom, die Brabus die je nu hebt is nog net wat exclusiever dan een T sport
Derde BMW trouwens, heb ook nog een blauwe maandag een E30 Touring gehad
Staan in duitsland wel te koop voor idiote bedragen. Vond het een weinig aantrekkelijke propositie nadat ik de gewone had gereden.Joopieboy schreef:Als je exclusiever wilt moet je een T Sport compressor hebben.Jurriuit schreef:@Tom, die Brabus die je nu hebt is nog net wat exclusiever dan een T sport
Derde BMW trouwens, heb ook nog een blauwe maandag een E30 Touring gehad
Betrouwbaarheid bij BMW nietJurriuit schreef:Thanks, kan ook echt niet wachten om de auto op te gaan halen.....
Puddle lights, sjiek, daar hebben ze bij Toyota nog nooit van gehoord
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Google [Bot], TurboClouseau, Zed240 en 7 gasten