Die meuk rijdt ook achteraan.luco hornsveld schreef:Daarom zeg ik ook, die komen niet naar DF dagen, maar heb het afgelopen weekend toch best wat "meuk" tussen de E30ers zien staan.
Ja jouw deur zag er niet echt fraai meer uit

Die meuk rijdt ook achteraan.luco hornsveld schreef:Daarom zeg ik ook, die komen niet naar DF dagen, maar heb het afgelopen weekend toch best wat "meuk" tussen de E30ers zien staan.
Ja jouw deur zag er niet echt fraai meer uit
+1Stéphane schreef:Dat lijkt me ook wel zo prettig. Het is nog altijd gewoon vrij rijden en ik heb geen zin om een of andere meuk-E30 in mijn Elise te hebben hangenTristan schreef:In de E30 cup werd best netjes gereden. Alleen omdat er veel auto's rijden vallen er vaak ook veel uit. Maar het is zeker geen beukklasse.
Dat heb je mooi uitgezocht, met je faalangstallen schreef:Ik haak definitief af. M'n sigaar kan uitgerekend dan pas terecht voor een grote beurt incl. distributieriem.
Normaal sta je ook maar te staan in de pitsstraat samen met Hans, dus wat is het verschil :banaan:allen schreef:Ik haak definitief af. M'n sigaar kan uitgerekend dan pas terecht voor een grote beurt incl. distributieriem.
Qua snelheid ^^ zal het elkaar niet ontlopenallen schreef:Ja Steven, ben stiekem bang voor die oude E36 meuk. Vooral in het groen.![]()
Het verschil Luco? Dat ik graag met de auto kom ipv lopend.
dat is echt een lulsmoes. 3 weken later kun je dat ook doen.allen schreef:Ik haak definitief af. M'n sigaar kan uitgerekend dan pas terecht voor een grote beurt incl. distributieriem.
Is dat codetaal voor die SM-date ?allen schreef:Ik haak definitief af. M'n sigaar kan uitgerekend dan pas terecht voor een grote beurt incl. distributieriem.
TuurlijkBen_968CS schreef:Ik moet helaas voor zaken naar het buitenland. Mijn vrouw Aimee neemt mijn plaats in (als dat mag van de organisatie) met de 968. Zijn jullie een beetje aardig voor haar?
Gaaf hoor, mijn vrouw vind het in de Prius al te hard gaanBen_968CS schreef:Ik moet helaas voor zaken naar het buitenland. Mijn vrouw Aimee neemt mijn plaats in (als dat mag van de organisatie) met de 968. Zijn jullie een beetje aardig voor haar?
Je kan je beter opnieuw onder je eigen naam aanmelden, dan wel hier: http://www.driving-fun.com/forum/viewforum.php?f=2" onclick="window.open(this.href);return false;Fast-Jo schreef:Ik wil me aanmelden voor 2 uur met 1 persoon.
BMW M3.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten