Gezellig ! (3 Mei ook blijven; kun je 2 Mei 's-avonds ook mee happenMark Nauta schreef:...
2 mei ben ik er sowieso weer met Steven samen en misschien plakken we 3 mei er wel aan vast.

Gezellig ! (3 Mei ook blijven; kun je 2 Mei 's-avonds ook mee happenMark Nauta schreef:...
2 mei ben ik er sowieso weer met Steven samen en misschien plakken we 3 mei er wel aan vast.
Leuk !Tom van H. schreef:Zojuist kamer geboekt voor 2 op 3 mei
Oh ja joh? Gezellig!Ayrton Jenna schreef:Ik ben dus ook aanwezig 2 en 3 mei
Wat een verrassingAyrton Jenna schreef:Ik ben dus ook aanwezig 2 en 3 mei
Dat is echt helemaal top !Tom van H. schreef:Zal er donderdag of vrijdag al zijn, aangezien ik vrijdag moet trainen om zaterdag VLN te rijden:banaan:
Welke auto en welk nummer zal je rondrijden Tom?Tom van H. schreef:Zal er donderdag of vrijdag al zijn, aangezien ik vrijdag moet trainen om zaterdag VLN te rijden:banaan:
e36 m3 van RD Motorsport in de v5 klasse, nummer weet ik nog niet.Ruud Hulsegge schreef:Welke auto en welk nummer zal je rondrijden Tom?Tom van H. schreef:Zal er donderdag of vrijdag al zijn, aangezien ik vrijdag moet trainen om zaterdag VLN te rijden:banaan:
Sinds wanneer maakt bmw een v6 dan?Ruud Hulsegge schreef:V5 klasse?
Hebben ze er een cylinder afgehakt?
Leuk man: VLN in een Golf V5Tom van H. schreef:Sinds wanneer maakt bmw een v6 dan?Ruud Hulsegge schreef:V5 klasse?
Hebben ze er een cylinder afgehakt?![]()
v5 is de klasse tot 3 liter (en nog wat andere restricties)
Heel gaaf Tom, gefeliciteerd! Ik zal vrijdag en zaterdag extra opletten voor de M3, dan staan we met camera langs de baan. Laat nog even weten met welk nummer en in welke kleur je rondrijd 8)Tom van H. schreef:Zal er donderdag of vrijdag al zijn, aangezien ik vrijdag moet trainen om zaterdag VLN te rijden:banaan:
Wel gescheiden bedden, toch?!!Tom van H. schreef:Oh ja joh? Gezellig!Ayrton Jenna schreef:Ik ben dus ook aanwezig 2 en 3 mei![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten