Als je de trein naar Utrecht kan pakken wil ik je daar ook wel ff oppikken, ik weet niet of het handig voor je is. Kijk maar.Metchu schreef:Ik zie dat het niet mogelijk is om met de trein om op dat tijdstip aan te komen (zondag)en op eigen houtje komen met ov is ook niet echt mogelijk... hmmm problemen, problemen.... Ik haat het om autoloos te zijn
Wat dacht je van met de fiets, is ook beter voor je figuurMetchu schreef:nee die klote treinen rijden hier niet voor 8 uurbeetje zuur ... met het ov gaat het dus niet lukken... ff kijken of ik ergens vandaan een auto kan toveren
Zo niet dan zie ik het somber in dat ik nog langs kom... pffffff
Dat is eigenlijk niet de bedoeling, staat ook eerder in de draad.. Doe gewoon eens mee manMacboy schreef:Kan ik eventueel komen kijken? Of is dat niet mogelijk ?
Denk dat ze in rijen staan opgesteld als je ze jou in een Bmw signaleren dat gelooft niemandluco hornsveld schreef:Volgens mij doen ze er niet te moeilijk over, als er maar geen 100 man komen kijken
Laurens schreef:Denk dat ze in rijen staan opgesteld als je ze jou in een Bmw signaleren dat gelooft niemandluco hornsveld schreef:Volgens mij doen ze er niet te moeilijk over, als er maar geen 100 man komen kijken
Vorige keer al gemerkt inderdaadluco hornsveld schreef:Denk dat ze in rijen staan opgesteld als je ze jou in een Bmw signaleren dat gelooft niemand
![]()
![]()
![]()
Ja als ik de kans krijg legitiem een bmw te slopen zal ik het niet laten.
elke gesloopte bmw is een goede bmw![]()
luco hornsveld schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn naam is Beunhaas
Heb ik gedaan op 20 decemberJoost Hermens schreef:Doe gewoon eens mee man
Euh wat doe jij online eigenlijk...........?Metchu schreef:![]()
Say wuuut..!Metchu schreef:precies...verslapen
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten