4-11-2008: DF @ Zolder deel II
- Joy
Re: 4-11-2008: DF @ Zolder deel II
Goudkleurige MX5 had ik begrepen. Gebroken arm opgelopen. Het was ook erg glad in de ochtend smste Allen.
- RutgerK
Is dat dan Maikel gezien zijn avatar?
- Downforce Bjorn
Het was weer een superdagje, met dank aan de organisatie zoals altijd
!!!
Grote minpunt is inderdaad die MX-5 die kortgereden werd... Zeer spijtig voorval, gelukkig is alles nog relatief in orde met de eigenaar en de bestuurder.

Grote minpunt is inderdaad die MX-5 die kortgereden werd... Zeer spijtig voorval, gelukkig is alles nog relatief in orde met de eigenaar en de bestuurder.
- Alrik
De MX5 was inderdaad het grote minpunt, verder een mooie dag met prachtig weer. Jammer dat de vreetschuur toch niet open was.
-
Enorm leuke dag gehad!
Heerlijk de semi-slicks, nieuwe uitlijning en het Öhlins onderstel kunnen testen.
Erg jammer van de MX-5 in de ochtend.
Ik hoop dat ik vaker kan meerijden met mijn oranje Opeltje
Erg bedankt voor de super organisatie !
Maarten
Heerlijk de semi-slicks, nieuwe uitlijning en het Öhlins onderstel kunnen testen.
Erg jammer van de MX-5 in de ochtend.
Ik hoop dat ik vaker kan meerijden met mijn oranje Opeltje
Erg bedankt voor de super organisatie !
Maarten
- GTRene
mijn korte verslag straks in de andere link, maar wil nog ff sterkte geven aan de onfortuinlijke Mazda MX5 rijder en de eigenaar van die auto...
ding was gewoon kort gereden...geen leuk gezicht, was een mooie MX5 met leuke goodies.
Super dagje gehad
rest zie speciaal draadje Zolder
ding was gewoon kort gereden...geen leuk gezicht, was een mooie MX5 met leuke goodies.
Super dagje gehad

- Sperdy
was erg leuk. Heb wat foto's, maar sinds de nieuwe df lay-out, krijg ik alleen een x wanneer ik een foto upload via img imagehack.us /img. Weet iemand hoe dat werkt? Ferdinand
- GTRene
je moet de link pakken die begint met [img] dan hoef je ook niks meer toe te voegen van hier en komt de foto in beeld, dus naast het kleine fotootje de bovenste aanklikken share it, en dan de bovenste link voor forums maar dat vinkje uitvinken (full details) en dan kopie paste...Ferdinand schreef:was erg leuk. Heb wat foto's, maar sinds de nieuwe df lay-out, krijg ik alleen een x wanneer ik een foto upload via img imagehack.us /img. Weet iemand hoe dat werkt? Ferdinand