Net of je niet van een mening terug mag komen.
Gefeliciteerd met je wagen Robin en veel plezier er mee....ik vind het ook een brute bak.
Maar wel opzij als ik er aankom met mijn knipperlicht aan want ik hou niet van bumper kleven

Bert ///M3 schreef:LOL binnen een week sta je weer bij de Beier voor een nieuw setje banden ?!?![]()
preciesAndre schreef:Dat er af en toe een opmerking over je geloofwaardigheid komt kan altijd, is ook terecht toch. Al kunnen die opmerkingen beter in het topic van Andre, jij wilde altijd al een E9x M3
Mag je doen.
Maar zoals ik al vaker heb gezegd neem ik 99 procent niet terug. Het enige wat ik altijd verkeerd heb gezien. Is dat ik de M3 teveel beoordeelde als een circuit auto. Dat was mijn grote fout. Kijk je naar de M3 als daily drive met extra optie als je er even voor wil gaan dan kan het. Dan is de M3 een super entertainer.
Mijn ogen zijn destijds open gegaan toen ik de 997 GT3 RS reed op assen. Dat is 10 keer meer circuit auto dan een M3. Maar een 130i cup met full slicks en camber 5 graden seq bak etc is weer 10 keer meer circuit auto dan een 997 GT3 RS. Dus mijn conclusie is dat ook een 997 GT3 straat auto zijn beperkingen heeft als circuit auto tov. van een Race auto. Daardoor ben ik eens goed gaan nadenken en met de testrit van de e90 m3 ben ik tot de conclusie gekomen dat ik liever een redelijk sportieve auto heb die dagelijks inzetbaar is dus e90 m3. En als ik een porsche GT3 zou willen moet het toch echt een full blown 997 GT3 cup race auto zijn. Ik begon me namelijk na 5 ronden op assen met een 997 gt3 RS al te ergeren ik mis scherpe van slicks ik mis 5 graden camber en ik mis 8 mm inspoor op de achterkant etc etc.
Hoe hard de waarheid ook is een straat auto zal altijd zijn beperkingen hebben op circuit en circuit auto zal altijd zijn beperkingen hebben op straat ook een GT3 RS
Zou ik dan 180k uitgeven voor een 997 GT3RS met beperkingen op circuit? Ik was bijna gek genoeg om een 2e hands GT3 te kopen. Maar ik bedank de man die mij die middag 10 ronden met zijn RS heeft laten rijden en nu moet ook mijn woorden terug nemen dat ik altijd zei dat de GT3 de ultieme auto is. Nee dat hoef ik niet. Want het is ook de ultieme trackday auto als je qua rijden niet aan zijn beperkingen toe komt.
Nu zul je denken voor wie zijn dit soort auto s er dan wel.
Nou die eigenaar van die GT3 RS was een prachtig voorbeeld. Dat was geen coureur. Die man heeft een groot bedrijf wil geen gedonder om met een bus en kar en race auto opladen naar het circuit. Die man wil gewoon heen rijden in zijn tempo wat ronden rijden en wil s avonds weer lekker naar huis en parkeert zijn gt3 in de garage en gaat met zijn M5 dagelijks naar kantoor. Deze man zal de beperkingen van zijn 997 GT3 RS niet eens herkennen en zal dus met volle teugen kunnen genieten van zijn GT3.
Ander voorbeeld is de Ring. Zolang ik op de ring mijn ronden heb gereden ben ik nog nooit ingehaald door een GT3. Waarom? Die auto s kunnen veel harder dan M3 en zeker harder dan een 130i dre edition. Maar 99% van de bestuurders zijn de mensen die ik hier boven beschrijf en die genieten van elke ronde op de ring en boeit hun niks als door een lokal met hun klankkast golf 1 met 400pk worden ingehaald.
WAAR? wijs het eens aan?Joop schreef: ... wat is dat hier toch altijd in NL: kun je een prachtige kar rijden, valt alles en iedereen over je
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], Thomas H en 12 gasten