En mijn persoonlijke favoriet

Vind ik geen rare opmerking...........................je hebt gelijk, mi komt dit door de powerdome bij de M3. Die breekt heel erg de mooie lijn IMO. Ik noem het altijd gekscherend; de haviksneus van de M3 ( en das geen compliment)Fernando schreef:Geloof het of niet maar ik vind hem qua vormgeving mooier dan de M3...![]()
*rent snel het draadje uit*
Ben jij nu ook al van de mannenliefde dan?Metchu schreef:Ik had graag Maurice erbij gehad op de foto's... dat had het geheel wel afgemaakt!
Vertel?Mark Nauta schreef:Ben jij nu ook al van de mannenliefde dan?Metchu schreef:Ik had graag Maurice erbij gehad op de foto's... dat had het geheel wel afgemaakt!. Moest ie zeker op de motorkap
Elmar deed ook al een bekentenis......en aangezien die 2 samen een auto hebben gedeeld op weg naar FrankrijkTom944 schreef:Vertel?Mark Nauta schreef:Ben jij nu ook al van de mannenliefde dan?Metchu schreef:Ik had graag Maurice erbij gehad op de foto's... dat had het geheel wel afgemaakt!. Moest ie zeker op de motorkap
Nee, ik vind Maurice gewoon een heel fotogenieke persoon! Iets wat je over RenéRosé niet kan zeggen bijvoorbeeld ...Mark Nauta schreef:Ben jij nu ook al van de mannenliefde dan?Metchu schreef:Ik had graag Maurice erbij gehad op de foto's... dat had het geheel wel afgemaakt!. Moest ie zeker op de motorkap
Metchu schreef:
@ autoverhaal naar frankrijk... ik ben op een gegeven moment wel in slaap gevallen... misschien ben ik toen aangerand, maar kan me voor de rest niets voor de geest halen
@ autoverhaal naar frankrijk... ik ben op een gegeven moment wel in slaap gevallen... misschien ben ik toen aangerand, maar kan me voor de rest niets voor de geest halen
Whaha thanks! Ik heb zaterdag nog even mijn A5 mogen aanschouwen bij de dealer. Ook een mooi plaatje hoor, maar hij is het toch nét niet.. Al denk ik wel dat dat komt omdat ik zo positief verrast ben door de 3.Fernando schreef:Ik blijf het een geweldige bak vinden!!!
Mag je daar nog naar binnen?Maurice Graber schreef:Whaha thanks! Ik heb zaterdag nog even mijn A5 mogen aanschouwen bij de dealer.Fernando schreef:Ik blijf het een geweldige bak vinden!!!
romo schreef:@ autoverhaal naar frankrijk... ik ben op een gegeven moment wel in slaap gevallen... misschien ben ik toen aangerand, maar kan me voor de rest niets voor de geest halen
Mompelt iets van GHB...........................................