EURO 2008
- Roel SpeedCars
- Dennis Cavallino
-
Om maar weer over te gaan op het voetbal, vanavond staat er een kwartfinale op het programma, de eerste. En dat is me er eentje hoor: Portugal - Duitsland De portugese balvirtuosen tegen de degelijke duitsers... Nou ik ben benieuwd of duitsland z'n naam als Toernooiland waar kan maken, maar ik zet toch m'n geld op de acteergrage portugezen
Morgen Turkije - Kroatie
zaterdag Nederland - Rusland
Zondag Spanje - Italie
Morgen Turkije - Kroatie
Zondag Spanje - Italie
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
EK 2008: Boulahrouz blijft bij selectie
Gepubliceerd op donderdag 19 juni 2008
LAUSANNE (ANP) - Khalid Boulahrouz blijft deel uit maken van de selectie van het Nederlands elftal. Dat heeft bondscoach Marco van Basten donderdag gezegd.
De verdediger werd de afgelopen dagen getroffen door persoonlijk leed. Zijn donderdag in een ziekenhuis in Lausanne te vroeg geboren dochtertje overleed kort na de bevalling.
Nederland speelt zaterdag op het EK in Basel de kwartfinale tegen Rusland. Boulahrouz is daarvoor inzetbaar
Gepubliceerd op donderdag 19 juni 2008
LAUSANNE (ANP) - Khalid Boulahrouz blijft deel uit maken van de selectie van het Nederlands elftal. Dat heeft bondscoach Marco van Basten donderdag gezegd.
De verdediger werd de afgelopen dagen getroffen door persoonlijk leed. Zijn donderdag in een ziekenhuis in Lausanne te vroeg geboren dochtertje overleed kort na de bevalling.
Nederland speelt zaterdag op het EK in Basel de kwartfinale tegen Rusland. Boulahrouz is daarvoor inzetbaar
-
- Auto: M3P, 130i
- Michel P
Erg mooie wedstrijden op papier, waarbij Portugal, Spanje, Rusland en Nederland het mooiste voetbal laten zien.Metchu schreef:Om maar weer over te gaan op het voetbal, vanavond staat er een kwartfinale op het programma, de eerste. En dat is me er eentje hoor: Portugal - Duitsland De portugese balvirtuosen tegen de degelijke duitsers... Nou ik ben benieuwd of duitsland z'n naam als Toernooiland waar kan maken, maar ik zet toch m'n geld op de acteergrage portugezen
Morgen Turkije - Kroatie
Zondag Spanje - Italie
Zaterdag zou zo maar eens de mooiste voetbal wedstrijd kunnen worden, zeker voor de neutrale kijken die van technisch hoogstaand voetbal kan genieten.
Michel
-
-
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
- SteV6