20-10-2008 tm 24-10-2008: Vive la France circuitweek!
- Niels
- Auto: Prius+
- Peter Tunissen
- Dinkel
Re NSXRS: Bij PH 'Ring-uitjes gaat er een bezemwagen mee. Iedereen - meestal een stuk of 20 / 30 - lapt een paar 10tjes zodat de jongens uit de kosten zijn. Bij panne fungeren zij als een soort Wegenwacht.
Idee?
Een ander idee is om FB5K te benaderen. Ik mail Darren every now and then en wil best de vertaling even doorzetten. Sommigen van jullie kennen hem - en z'n maatjes - wel van de Anglo Dutch TR'07
Supergaaf initiatief weer, topwerk Peter!
Idee?
Een ander idee is om FB5K te benaderen. Ik mail Darren every now and then en wil best de vertaling even doorzetten. Sommigen van jullie kennen hem - en z'n maatjes - wel van de Anglo Dutch TR'07

Supergaaf initiatief weer, topwerk Peter!
- Peter Tunissen
- Marcel H.
Super tof idee zo'n circuitweek in Frankrijk! Ik wist dat driving-fun de circuit-evenementen altijd goed organiseerde, maar dit is geweldig!
De kosten vallen ook erg mee. Tuurlijk is € 925,- wel een bom duiten, maar 4 uurtjes Zandvoort is ook al € 175,-.
Ik heb er al een paar dagen goed over nagedacht, maar ik durf het niet aan met m'n Subaru Impreza GTT. Ik vind 3 hele of 3 halve dagen achter elkaar een te grote belasting voor de auto, en het is immers ook geen nieuwe auto meer (uit 2000 met 120.000 KM), dus vind ik het risico van mankementen te groot.
Wellicht volgend jaar als ik een circuitauto heb en rijbewijs E gehaald heb (dan kan ik de auto op een trailer meenemen).

De kosten vallen ook erg mee. Tuurlijk is € 925,- wel een bom duiten, maar 4 uurtjes Zandvoort is ook al € 175,-.
Ik heb er al een paar dagen goed over nagedacht, maar ik durf het niet aan met m'n Subaru Impreza GTT. Ik vind 3 hele of 3 halve dagen achter elkaar een te grote belasting voor de auto, en het is immers ook geen nieuwe auto meer (uit 2000 met 120.000 KM), dus vind ik het risico van mankementen te groot.
Wellicht volgend jaar als ik een circuitauto heb en rijbewijs E gehaald heb (dan kan ik de auto op een trailer meenemen).
- DownforceJan
- Macboy
- Downforce Hans
+1Macboy schreef:Mensen vergeet niet: je hoeft niet 3 dagen vol te knallen. Je kunt ook met respect met materiaal omgaan.
Het evenement wordt er niet minder gaaf om !
Ik heb het idee dat er mensen zijn die denken dat het een drie daagse race wordt.
Er zullen er bij zijn die misschien wel elke dag vol er voor gaan maar denk dat je ook gewoon door erbij te zijn een paar leuke dagen kan hebben.
Alleen al door die streek heen toeren is denk ik al heel leuk.
Dus mensen met de wat minder betrouwbare auto`s zoals: Audi,Porsche,viper,bmw,ferrari, mitsubishi,subaru,ford,opel,mercedes,volkswagen,seat,lotus,maserati,alfa-romeo ga gerust mee........

Grtz,Hanz06

- Scooby Leo
HANZ06 schreef:+1Macboy schreef:Mensen vergeet niet: je hoeft niet 3 dagen vol te knallen. Je kunt ook met respect met materiaal omgaan.
Het evenement wordt er niet minder gaaf om !
Ik heb het idee dat er mensen zijn die denken dat het een drie daagse race wordt.
Er zullen er bij zijn die misschien wel elke dag vol er voor gaan maar denk dat je ook gewoon door erbij te zijn een paar leuke dagen kan hebben.
Alleen al door die streek heen toeren is denk ik al heel leuk.
Dus mensen met de wat minder betrouwbare auto`s zoals: Audi,Porsche,viper,bmw,ferrari, mitsubishi,subaru,ford,opel,mercedes,volkswagen,seat,lotus,maserati,alfa-romeo ga gerust mee........![]()
Grtz,Hanz06

Ik zal genoeg bakolie en motorolie mee moeten nemen, elke dag verversen 8) 8) 8)
Nieuw setje slicks mee

Dus als er meer mensen met 5 w 40 of 5 w 50 rijden dan kan ik genoeg olie meenemen
- DownforceJan
- Peter Tunissen
Iets meer hoor, we hebben er in totaal minimaal 20 nodig met deze prijzen, maar dat gaat wel lukken denk ik.Jan Ozephius schreef:Peter,
Pas 60 uur is het bekend en nog maar 9 man te gaan. Dat gaat dus wel goedkomen. Is er ook een maximum aantal deelnemers?

Volgens mij had één van die circuits een maximum van 30 deelnemende auto's, dus sowieso niet meer dan dat maximum, maar dat weet Martin beter.
Zou ook mooi zijn als we er uiteindelijk iets meer dat 20 krijgen voor de fraaie beelden (Stefan Roser, eat your heart out!

- Elmar
vergeet je er niet een.Jan Ozephius schreef:Dus mensen met de wat minder betrouwbare auto`s zoals: Audi,Porsche,viper,bmw,ferrari, mitsubishi,subaru,ford,opel,mercedes,volkswagen,seat,lotus,maserati,alfa-romeo ga gerust mee........![]()
Grtz,Hanz06

It's a big plus....kunnen ze beter veranderen in: It's a big bang!

- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
Ik zeg spontaan ja maar word terug gefloten door mijn bankrekening, niet iedereen heeft dikke een portemonnee hier.Jan Ozephius schreef: @ Alle DF-ers: Dit is een zo unieke gelegenheid. Hier moet je gewoon spontaan JA op zeggen. Neem alvast vrij en ga mee.........

Maar als het lukt ga ik mee om te kijken, is ook leuk.

- DownforceJan
Portemonnee of bankrekening?Aram schreef:Ik zeg spontaan ja maar word terug gefloten door mijn bankrekening, niet iedereen heeft dikke een portemonnee hier.Jan Ozephius schreef: @ Alle DF-ers: Dit is een zo unieke gelegenheid. Hier moet je gewoon spontaan JA op zeggen. Neem alvast vrij en ga mee.........
.

- Macboy
Dat weet de organisatie ook, vandaar dat het pas in oktober wordt gepland:Aram schreef:niet iedereen heeft dikke een portemonnee hier.
Peter Tunissen schreef:deze meeting vindt namelijk pas in oktober plaats, maar er is een reden om dit topic zo vroeg al te posten, zo kan iedereen alvast de nodige vrije dagen inplannen of de laatste euro's bij elkaar sparen
- adriaan de reus
1 Peter Tunissen
2 Jan Ozephius
3 Tom van H.
4 Elmar
5 HanZ06
6 Luco en Jolanda
7 Scooby Leo.
8 adriaan de reus
2 Jan Ozephius
3 Tom van H.
4 Elmar
5 HanZ06
6 Luco en Jolanda
7 Scooby Leo.
8 adriaan de reus
Laatst gewijzigd door adriaan de reus op 14 apr 2008, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.
- Aram
- Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ
-
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Zo gaaf dit
!
Zie dit met de E30 al helemaal gebeuren, maar nou moet ik even een week rustig ademhalen en kijken of de portomonnee het net zo leuk vind als de rest van mijn lichaam
. Daarentegen ga ik deze zomer waarschijnlijk niet op vakantie (op een rallyweekend in Trier na) dus dan is dit ook nog wel te verantwoorden
. Heb e.e.a ook aan een maat van me voorgesteld dus wij gaan het op ons in laten werken
.
DF exceeds wederom de expectations 8) !

Zie dit met de E30 al helemaal gebeuren, maar nou moet ik even een week rustig ademhalen en kijken of de portomonnee het net zo leuk vind als de rest van mijn lichaam

DF exceeds wederom de expectations 8) !
- Dennis Cavallino
Erg erg errrrrug GAAF!
Dit is een plan dat al vaker achter de schermen is besproken, met diverse mensen die dit idee hadden. Echt super dat jullie dit van de grond tillen.
Of ik meekan, weet ik nog niet. Financien zijn op dit moment niet ruimhartig voorhanden.
Maar...!
....Ik kan een vergadering die ik dan heb gepland wel verzetten. De zaterdag ervoor is de laatste race. Ik ga even kijken of ik samen met mijn racemaatje wat in kan plannen, dan deel ik met hem de 325. En de andere helft van de tijd kan ik dan mooi mezelf gratis als instructeur aanbieden bij mensen die dat leuk vinden.
Ik hoop dat 't lukt. Maar ik beloof niets.
Dit is een plan dat al vaker achter de schermen is besproken, met diverse mensen die dit idee hadden. Echt super dat jullie dit van de grond tillen.
Of ik meekan, weet ik nog niet. Financien zijn op dit moment niet ruimhartig voorhanden.
Maar...!
....Ik kan een vergadering die ik dan heb gepland wel verzetten. De zaterdag ervoor is de laatste race. Ik ga even kijken of ik samen met mijn racemaatje wat in kan plannen, dan deel ik met hem de 325. En de andere helft van de tijd kan ik dan mooi mezelf gratis als instructeur aanbieden bij mensen die dat leuk vinden.
Ik hoop dat 't lukt. Maar ik beloof niets.