20-10-2008 tm 24-10-2008: Vive la France circuitweek!

Alle topics van de DF activiteiten uit het verleden.
Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 12 apr 2008, 13:37

Erg gaaf idee :D Ik moet even kijken of ik vrij kan krijgen en mijn meisje moet even kijken of ze dan tentamens heeft. Lijkt me echt fantastisch :!: Het lijkt me geen probleem als je partner uiteindelijk niet mee kan mits redelijk op tijd aangegeven?

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 12 apr 2008, 13:40

Niels schreef:Het lijkt me geen probleem als je partner uiteindelijk niet mee kan mits redelijk op tijd aangegeven?
Nee hoor, da's geen probleem.

Dinkel

Bericht door Dinkel » 12 apr 2008, 20:10

Re NSXRS: Bij PH 'Ring-uitjes gaat er een bezemwagen mee. Iedereen - meestal een stuk of 20 / 30 - lapt een paar 10tjes zodat de jongens uit de kosten zijn. Bij panne fungeren zij als een soort Wegenwacht.

Idee?

Een ander idee is om FB5K te benaderen. Ik mail Darren every now and then en wil best de vertaling even doorzetten. Sommigen van jullie kennen hem - en z'n maatjes - wel van de Anglo Dutch TR'07 ;)

Supergaaf initiatief weer, topwerk Peter!

Luco

Bericht door Luco » 13 apr 2008, 17:02

1 Peter Tunissen
2 Jan Ozephius
3 Tom van H.
4 Elmar
5 Luco en Jolanda

Zondag heen is een goed idee Erik
Vrijdags oet ik wel al vroeg weg, of mischien donderdagavond al, Wedstrijd

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 13 apr 2008, 18:38

Hans moet er ook nog bij. :)
1 Peter Tunissen
2 Jan Ozephius
3 Tom van H.
4 Elmar
5 HanZ06
6 Luco en Jolanda
Dat gaat al weer de goeie kant op. :)

Marcel H.

Bericht door Marcel H. » 13 apr 2008, 22:19

Super tof idee zo'n circuitweek in Frankrijk! Ik wist dat driving-fun de circuit-evenementen altijd goed organiseerde, maar dit is geweldig! :D

De kosten vallen ook erg mee. Tuurlijk is € 925,- wel een bom duiten, maar 4 uurtjes Zandvoort is ook al € 175,-.

Ik heb er al een paar dagen goed over nagedacht, maar ik durf het niet aan met m'n Subaru Impreza GTT. Ik vind 3 hele of 3 halve dagen achter elkaar een te grote belasting voor de auto, en het is immers ook geen nieuwe auto meer (uit 2000 met 120.000 KM), dus vind ik het risico van mankementen te groot.

Wellicht volgend jaar als ik een circuitauto heb en rijbewijs E gehaald heb (dan kan ik de auto op een trailer meenemen).

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 14 apr 2008, 08:54

Peter,
Pas 60 uur is het bekend en nog maar 9 man te gaan. Dat gaat dus wel goedkomen. Is er ook een maximum aantal deelnemers?

Macboy

Bericht door Macboy » 14 apr 2008, 09:56

Mensen vergeet niet: je hoeft niet 3 dagen vol te knallen. Je kunt ook met respect met materiaal omgaan.

Het evenement wordt er niet minder gaaf om !

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 14 apr 2008, 10:18

Macboy schreef:Mensen vergeet niet: je hoeft niet 3 dagen vol te knallen. Je kunt ook met respect met materiaal omgaan.

+1

Ik heb het idee dat er mensen zijn die denken dat het een drie daagse race wordt.
Er zullen er bij zijn die misschien wel elke dag vol er voor gaan maar denk dat je ook gewoon door erbij te zijn een paar leuke dagen kan hebben.
Alleen al door die streek heen toeren is denk ik al heel leuk.
Dus mensen met de wat minder betrouwbare auto`s zoals: Audi,Porsche,viper,bmw,ferrari, mitsubishi,subaru,ford,opel,mercedes,volkswagen,seat,lotus,maserati,alfa-romeo ga gerust mee........ :mrgreen:

Grtz,Hanz06 :wink:

Scooby Leo

Bericht door Scooby Leo » 14 apr 2008, 10:25

Je moet Subaru bij de zeer onbetrouwbare auto's zetten, kluns.

Zet mij er maar op mits er een bezemwagen mee gaat :wink:

Het lijstje wordt:

1 Peter Tunissen
2 Jan Ozephius
3 Tom van H.
4 Elmar
5 HanZ06
6 Luco en Jolanda
7 Scooby Leo

Luco

Bericht door Luco » 14 apr 2008, 10:33

HANZ06 schreef:
Macboy schreef:Mensen vergeet niet: je hoeft niet 3 dagen vol te knallen. Je kunt ook met respect met materiaal omgaan.

+1

Ik heb het idee dat er mensen zijn die denken dat het een drie daagse race wordt.
Er zullen er bij zijn die misschien wel elke dag vol er voor gaan maar denk dat je ook gewoon door erbij te zijn een paar leuke dagen kan hebben.
Alleen al door die streek heen toeren is denk ik al heel leuk.
Dus mensen met de wat minder betrouwbare auto`s zoals: Audi,Porsche,viper,bmw,ferrari, mitsubishi,subaru,ford,opel,mercedes,volkswagen,seat,lotus,maserati,alfa-romeo ga gerust mee........ :mrgreen:

:D :D :D
Ik zal genoeg bakolie en motorolie mee moeten nemen, elke dag verversen 8) 8) 8)
Nieuw setje slicks mee :P
Dus als er meer mensen met 5 w 40 of 5 w 50 rijden dan kan ik genoeg olie meenemen

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 14 apr 2008, 10:34

Grtz,Hanz06 :wink:[/quote]

vergeet je er niet een. :cry:

Peter Tunissen

Bericht door Peter Tunissen » 14 apr 2008, 10:58

Jan Ozephius schreef:Peter,
Pas 60 uur is het bekend en nog maar 9 man te gaan. Dat gaat dus wel goedkomen. Is er ook een maximum aantal deelnemers?
Iets meer hoor, we hebben er in totaal minimaal 20 nodig met deze prijzen, maar dat gaat wel lukken denk ik. :)
Volgens mij had één van die circuits een maximum van 30 deelnemende auto's, dus sowieso niet meer dan dat maximum, maar dat weet Martin beter.
Zou ook mooi zijn als we er uiteindelijk iets meer dat 20 krijgen voor de fraaie beelden (Stefan Roser, eat your heart out! :lol:), maar dat merken we vanzelf wel, Engelse vertaling vandaag eens af proberen te krijgen, dat zal ook al wel schelen. :)

Elmar

Bericht door Elmar » 14 apr 2008, 12:25

Jan Ozephius schreef:Dus mensen met de wat minder betrouwbare auto`s zoals: Audi,Porsche,viper,bmw,ferrari, mitsubishi,subaru,ford,opel,mercedes,volkswagen,seat,lotus,maserati,alfa-romeo ga gerust mee........ :mrgreen:

vergeet je er niet een. :cry:[/quote]

It's a big plus....kunnen ze beter veranderen in: It's a big bang! :mrgreen:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 14 apr 2008, 12:47

:mrgreen: :wink:

Aram
Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ

Bericht door Aram » 14 apr 2008, 15:06

Jan Ozephius schreef: @ Alle DF-ers: Dit is een zo unieke gelegenheid. Hier moet je gewoon spontaan JA op zeggen. Neem alvast vrij en ga mee.........
Ik zeg spontaan ja maar word terug gefloten door mijn bankrekening, niet iedereen heeft dikke een portemonnee hier. ;)

Maar als het lukt ga ik mee om te kijken, is ook leuk. :)

DownforceJan

Bericht door DownforceJan » 14 apr 2008, 15:35

Aram schreef:
Jan Ozephius schreef: @ Alle DF-ers: Dit is een zo unieke gelegenheid. Hier moet je gewoon spontaan JA op zeggen. Neem alvast vrij en ga mee.........
Ik zeg spontaan ja maar word terug gefloten door mijn bankrekening, niet iedereen heeft dikke een portemonnee hier. ;)

. :)
Portemonnee of bankrekening? :lol:

Macboy

Bericht door Macboy » 14 apr 2008, 15:36

Aram schreef:niet iedereen heeft dikke een portemonnee hier.
Dat weet de organisatie ook, vandaar dat het pas in oktober wordt gepland:
Peter Tunissen schreef:deze meeting vindt namelijk pas in oktober plaats, maar er is een reden om dit topic zo vroeg al te posten, zo kan iedereen alvast de nodige vrije dagen inplannen of de laatste euro's bij elkaar sparen

adriaan de reus

Bericht door adriaan de reus » 14 apr 2008, 16:54

1 Peter Tunissen
2 Jan Ozephius
3 Tom van H.
4 Elmar
5 HanZ06
6 Luco en Jolanda
7 Scooby Leo.
8 adriaan de reus
Laatst gewijzigd door adriaan de reus op 14 apr 2008, 19:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Aram
Locatie: n ʞuɐp 'ʞnɹʞ uɾıɯ do ƃnɹǝʇ uǝʌǝ uɐp ǝɯ ʇǝz 'uǝzǝl ʇunʞ ʇıp ǝɾ slɐ

Bericht door Aram » 14 apr 2008, 17:40

Ik had het ook gelezen, maar in mijn geval gaat al geld toch eerst ergens anders heen, dan heb ik over een tijdje ook weer iets om dat soort dagen mee te rijden. ;)

Maar kijken vind ook altijd wel leuk hoor. :)

Shakes

Bericht door Shakes » 14 apr 2008, 18:10

Ik ga m'n stinkende best doen. Werk gaat het niet gaaf vinden maar dat is wel op te lossen. verhuizing e.d. kost ook geld.........

Hulde voor de organisatie alvast! Je hebt er geen zak aan maar toch :)

N

Metchu

Bericht door Metchu » 14 apr 2008, 19:19

Nandor schreef:
Hulde voor de organisatie alvast! Je hebt er geen zak aan maar toch :)

N

Het is altijd prettig om te weten dat er support is, ook al doe je niet mee (eventueel). Motivatie voor een ander evenement is dan groter. Dus laat die hulde's maar gewoon komen hoor :!:

G Kolkman
Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000

Bericht door G Kolkman » 14 apr 2008, 20:17

Zo gaaf dit :D !

Zie dit met de E30 al helemaal gebeuren, maar nou moet ik even een week rustig ademhalen en kijken of de portomonnee het net zo leuk vind als de rest van mijn lichaam :lol: . Daarentegen ga ik deze zomer waarschijnlijk niet op vakantie (op een rallyweekend in Trier na) dus dan is dit ook nog wel te verantwoorden :lol: . Heb e.e.a ook aan een maat van me voorgesteld dus wij gaan het op ons in laten werken :shock: .

DF exceeds wederom de expectations 8) !

PeerH

Bericht door PeerH » 15 apr 2008, 10:53

Super gaaf evenement, alleen is mn vakantie een weekje eerder. En met een beetje geluk zitten we dan in Curacao :lol:

Wel een super initiatief :D

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 15 apr 2008, 11:25

Erg erg errrrrug GAAF!

Dit is een plan dat al vaker achter de schermen is besproken, met diverse mensen die dit idee hadden. Echt super dat jullie dit van de grond tillen.

Of ik meekan, weet ik nog niet. Financien zijn op dit moment niet ruimhartig voorhanden.

Maar...!

....Ik kan een vergadering die ik dan heb gepland wel verzetten. De zaterdag ervoor is de laatste race. Ik ga even kijken of ik samen met mijn racemaatje wat in kan plannen, dan deel ik met hem de 325. En de andere helft van de tijd kan ik dan mooi mezelf gratis als instructeur aanbieden bij mensen die dat leuk vinden.

Ik hoop dat 't lukt. Maar ik beloof niets.

Plaats reactie