Benzineprijs
- Jelmer850i
- Geelhoed
Het accijns bedrag is nagenoeg hetzelfde gestegen. Maar omdat de accijns op diezel zoveel lager is is het aandeel in de pompprijs van de ruwe olie prijs groter. Een stijging daarvan zal je dus ook harder voelen in de dieselknip.Jelmer850i schreef:sorry niet alles gelezen.
Maar hoe zit het met de verhouding tussen diesel en benzine ?
ik heb wat het ide dat diesel in verhouding meer gestegen is dan benzine.
Voor een liter diesel betaal je ook al bijna de benzine prijs van 1,5 jaar geleden!
- wjn
Maurice heeft wel een punt, want waar landen lagere benzineprijzen hebben, verdienen de inwoners relatief nog minder dan in NL. Oftewel ondanks de goedkopere prijs is het voor hun toch "duurder" / groter deel van hun inkomen.
Of het is een olieproducerend land, zodat ze lagere prijzen hebben.
Ik verwacht alleen, als de dollar weer beter komt te staan, dat dat dan de reden wordt voor stijgende benzineprijzen e.d.
Of het is een olieproducerend land, zodat ze lagere prijzen hebben.
Ik verwacht alleen, als de dollar weer beter komt te staan, dat dat dan de reden wordt voor stijgende benzineprijzen e.d.
-
944 guy
Die klootzakken in den haag moeten es een keer met de hand over hun hart strijken. Omdat alles van peut afhankelijk is kan dit de inflatie nog eens flink omhoog duwen denk ik.
Omdat BTW een percentage is vangen ze tov 2 jaar geleden al aardig wat meer centen van ons gestolen, dus ze mogen de accijns wel met 10ct verminderen oid.
Omdat BTW een percentage is vangen ze tov 2 jaar geleden al aardig wat meer centen van ons gestolen, dus ze mogen de accijns wel met 10ct verminderen oid.
- Jan Visser
- HuubZ3QPe
- Maus335i
Hoop liwadders hier =) En eh, gas 91 cent al? Kan me nog herinneren 2 jaar terug te tanken voor 45 cent..HuubZ3QPe schreef:Waar in LWD kan je zo goedkoop tanken dan??Jan Visser schreef:Duur???
Ik heb net getankt voor 91,6 cent de liter en het was geen diesel, want dat lust de Honda niet. Het was ook niet in het buitenland, maar gewoon in Leeuwarden.
Nu julie weer 8)
- Jan Visser
Het is zeker geen gas (gas is om op te koken), maar het is ook geen 100% benzine. Ben nu aan het testen of het ook echt wat is en of het geen kwaad kan om er op te rijden. Tot nu toe rijd het precies hetzelfde als benzine, maar daar kom ik nog wel op terug. Ik heb de staat nu al lang genoeg gespekt.Maurice Graber schreef:Hoop liwadders hier =) En eh, gas 91 cent al? Kan me nog herinneren 2 jaar terug te tanken voor 45 cent..HuubZ3QPe schreef:Waar in LWD kan je zo goedkoop tanken dan??Jan Visser schreef:Duur???
Ik heb net getankt voor 91,6 cent de liter en het was geen diesel, want dat lust de Honda niet. Het was ook niet in het buitenland, maar gewoon in Leeuwarden.
Nu julie weer 8)
- Jelmer850i
-
Stefaan Janssens
- Paul Broere
- Auto: Porsche Taycan / BMW Z4M / Mx5
Bij het Oostenrijkse Issgl zijn er special omstandigheden. Het is een stukje Oostenrijk te bereiken via Zwitserland geloof ik.
Mjion pa heeft hier voor onder de Euro!!!!! per liter benzine getankt, gewoon aan de pomp.
Luxemburg heb ik enkele maanden geleden (januari?) nog getankt voor 1,18 /l
Vorige week langs de snelweg € 1,63 per liter!!!!!!!!!!!!!!!!! voor BP Ultimate 98. NIET NORMAAL
Ik wilde graag een andere auto, maar de Panda 100 is voor dagelijkse fun toch wel lekker (en bijna 1:15 bij sportieve rijstijl). Je kan lekker door de versnellingen heen trekken, zonder dat je gelijk 200 rijdt.
Mjion pa heeft hier voor onder de Euro!!!!! per liter benzine getankt, gewoon aan de pomp.
Luxemburg heb ik enkele maanden geleden (januari?) nog getankt voor 1,18 /l
Vorige week langs de snelweg € 1,63 per liter!!!!!!!!!!!!!!!!! voor BP Ultimate 98. NIET NORMAAL
Ik wilde graag een andere auto, maar de Panda 100 is voor dagelijkse fun toch wel lekker (en bijna 1:15 bij sportieve rijstijl). Je kan lekker door de versnellingen heen trekken, zonder dat je gelijk 200 rijdt.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
BIO-ethanol ??Jan Visser schreef:Het is zeker geen gas (gas is om op te koken), maar het is ook geen 100% benzine. Ben nu aan het testen of het ook echt wat is en of het geen kwaad kan om er op te rijden. Tot nu toe rijd het precies hetzelfde als benzine, maar daar kom ik nog wel op terug. Ik heb de staat nu al lang genoeg gespekt.Maurice Graber schreef:Hoop liwadders hier =) En eh, gas 91 cent al? Kan me nog herinneren 2 jaar terug te tanken voor 45 cent..HuubZ3QPe schreef: Waar in LWD kan je zo goedkoop tanken dan??
- Jan Visser
Warm, heeeel warm!!EHA schreef:BIO-ethanol ??Jan Visser schreef:Het is zeker geen gas (gas is om op te koken), maar het is ook geen 100% benzine. Ben nu aan het testen of het ook echt wat is en of het geen kwaad kan om er op te rijden. Tot nu toe rijd het precies hetzelfde als benzine, maar daar kom ik nog wel op terug. Ik heb de staat nu al lang genoeg gespekt.Maurice Graber schreef: Hoop liwadders hier =) En eh, gas 91 cent al? Kan me nog herinneren 2 jaar terug te tanken voor 45 cent..