Die kun je echt wel aflezen hoor, Allen. 2e van links op het viewfinder-display.allen schreef:Wat mij niet aanstaat bij de 400 is dat je het diafragma niet kunt aflezen, behalve dan op de lcd.
HULP gevraagd mbt fotografie!!!
- Stéphane
OKallen schreef:Stéphane thanks! Je moet blijkbaar niet alle reviews geloven. Dan is de keuze wat mij betreft wel gemaakt. .

Koop tussen 1 maart 2008 en 30 juni 2008 een van de onderstaande producten en ontvang het bijbehorende bedrag retour!allen schreef:Joop, is dat nog voor de 60 euri teruggave van Canon? Dan maakt het de camera wel een lekker koopje nu.
Bron: http://www.canon.nl/For_Home/Acties/index.asp
Die actie is tot 30 juni geldig, dus dan gaat er inderdaad nog €60 vanaf. Heb dat zelf vorig jaar ook gedaan met de mijne. Duurt wel even, maar je krijgt het inderdaad wel terug.
-
Ik wist niet of je dan nog wel mocht verschijnen vrijdag. Extra gewicht bij een lightweight meeting... 
Ff kijken wanneer ik tijd heb om langs de media in R'dam te gaan. Wellicht dat die daar ook liggen voor dat geld. Heb een alweer een tijdje een zo'n mini toestel omdat ik dacht dat het makkelijker was mee te nemen. Klopt wel, behalve dat ik me er snel van bewust werd dat je toch wel aardig wat beperkingen hebt.

Ff kijken wanneer ik tijd heb om langs de media in R'dam te gaan. Wellicht dat die daar ook liggen voor dat geld. Heb een alweer een tijdje een zo'n mini toestel omdat ik dacht dat het makkelijker was mee te nemen. Klopt wel, behalve dat ik me er snel van bewust werd dat je toch wel aardig wat beperkingen hebt.
- Tom V
- MartijnGizmo