Het was Zondag echt een zonnedag...geweldig weer, als je bedenkt wat de voorspellingen waren, en smiddags liep het storm, ik denk nog een stuk drukker als Zaterdag?
We waren mooi op tijd voor de ronde door de fabriek, anders een kilometers lange file rij waar Mark in moest staan? ah lees al dat ie de "fotograaf-truc" ingang gevonden had
@Macboy, De MF5 heeft inderdaad de V10 M5 motor en flippers, echter de nieuwste GT V8 heeft ook flippers...dus tis iets meer waar je nu op moet gaan letten, de carros van de MF5 is gewoon net wat dikker..en die banden wow wat breed en die remmen monster brakes amazing zeg...stonden aardig wat opengewerkte modellen en dus al aardig wat MF5 in de maak...goede zaak, en die zwart/metall in de hal MF5 wow echt gaaf...
Die O.Z. velgen staan erg fraai op de Wiesmann en erg licht ook nog...leuke combo.
@Style, wow wederom mooie foto's, die dkr blauwe is ook best mooi...en die wat buiten staat met al die regen druppels en nieuwe velgen type..erg fraai
[img:1600:1067]
http://img207.imagevenue.com/aAfkjfp01f ... _378lo.JPG[/img]
@Mark werderom aparte foto's en mooi, en ja die rode, erg mooi, die wat binnen stond vond ik helemaal bijzonder...wow
[img:1600:1067]
http://img162.imagevenue.com/aAfkjfp01f ... _805lo.JPG[/img]
@Frank hahaha lol, ja die dame die daar zat...was wel ff lache, eneuh leuke filmpjes, ik zag je inderdaad in de spiegel lekker ff opzij gummen, je BMW loopt goed zeg, en je hoort hem goed als ie achter je staat en je geeft gas...was wel ff leuk
@Nick, damn jou M3 E46 is rap zeg, of de Hartge lijd ergens aan? misschien de bougies iets te koud type? (zaten NGK R5 in en heb er NGK BKR6EQUP in gedaan maar weet niet of dat minder is?), zal binnenkort ff een test-meting doen of hij nog het vermogen heeft, dacht ach laat je naast en ik trek je wel bij...niet dus...pas op hoge snelheid weer...netjes, zal ook eens die Ron100 tanken! trouwens je uitlaten kunnen wel wat mooier...iets dikker als je nu hebt, zou hem zeker beter staan.
Anyway, leuke dag, goed weer, lekker ff geknald...en mijn auto al zien staan, eerst ooit een mooie GT V8 (2d hands voor 2014?) en die zwart? metall MF5 ( voor 2018??)
anedre fotograven thx for sharing... 8)