ijzel

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Macboy

Bericht door Macboy » 27 mar 2008, 03:03

Meest grappige is dat mijn buurman zijn winterbanden al 4,5 maanden op zijn auto gemonteerd heeft, niet wetende dat het alleen maar slechter is als zomerbanden, tenzij er sneeuw ligt.

2 weken geleden heeft ie de zomerbanden er maar weer op gedaan, kort voordat bekend werd dat het zou gaan sneeuwen.

Geweldig vind ik dat :)

Mijn dag is dan helemaal goed, fuck it, mijn hele maand is dan helemaal top hahaha

Ahmed

Bericht door Ahmed » 27 mar 2008, 03:59

Peter Tunissen schreef:Ach, ik rij nog altijd op semi-slicks en ik kom ook thuis.
Een ding alleen: die corky's die bij zien van een verdwaalde sneeuwvlok op hun rem trappen en met 30km/u verder gaan sukkelen op de linker rijbaan van de snelweg zouden ze van de weg af moeten schieten! :evil:
Geen doorkomen aan zo.... :(
Mee eens. Erg vervelend!

Dinsdag:
[img:800:600]http://members.lycos.nl/drifter/Sneeuw.jpg[/img]

M@rcel

Bericht door M@rcel » 27 mar 2008, 13:23

Peter Tunissen schreef:Ach, ik rij nog altijd op semi-slicks en ik kom ook thuis.
Een ding alleen: die corky's die bij zien van een verdwaalde sneeuwvlok op hun rem trappen en met 30km/u verder gaan sukkelen op de linker rijbaan van de snelweg zouden ze van de weg af moeten schieten! :evil:
Geen doorkomen aan zo.... :(

Liever een corky met 30 km/u voor me, dan Tunissen op slicks achter me :wink:

Plaats reactie