Roken met de auto

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
allen

Bericht door allen » 25 mar 2008, 11:04

Dennis, je bent buitengewoon asociaal en vies!!! Echt vies zeg ik je!!! :evil: :wink:

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 25 mar 2008, 11:50

Welke dwaas is dit nu weer :lol:

[img:800:600]http://i266.photobucket.com/albums/ii27 ... Medium.jpg[/img]

Kazimir

Bericht door Kazimir » 25 mar 2008, 13:54

Ik ben er niet vies van ;) met een van de ex Legacy's rookte we de bandjes altijd even op voor de wissel, vond de Legacy ook fijn... tikkende van plezier stond de sub dan af te koelen bij de bandenboer.

Daarnaast werd die auto toch altijd al afgestampt! Wielspin weg en de toerenbegrenzer maar overuren maken, ach de extra kosten wogen op zich best op tegen de lol die het ons geven heeft.. Wat waren we kwajongens.. met onze 'autostyle' openluchtfilter.. leek het wel een vliegtuig! :D

1x nieuw motorblok (€ 500,-) 340dkm! lagerschalen en nog wat andere delen in stukjes naar de oneindige jachtvelden :)

Vorige eigenaar had de motor een paar weken gebruikt zonder (voldoende) olie (scheurtje in het karter).. en de motor tikte wel vaker als een bezetene. De vorige eigenaar had blijkbaar het advies gekregen van de Subaru dealer de auto te verkopen, heeft toen als kmvreter toch nog ruim 80dkm verder gelopen, voordat het in een km of 40 met een hoop witte rook en stukjes motor door de uitlaatlijn in een zucht overwas, owjah op Gas! :lol:

1x nieuwe koppeling (€ 250,-) tjah.. die slijten hé :D

Over de banden 225x45x17 hebben we het niet, toch? Het is echt dat onze Subaru vriend het mogelijk maakte alles voor een prikkie te herstellen, hij had er ook lol in dat het geval elke dag starte en maar niet opgaf! Ik kan overigens best beschaafd met autos omgaan, maar die zijn dan 9 van die 10keer niet van mezelf :D

Dus roken JA, graag!.. zolang het geen cigaretten zijn ;)

Plaats reactie