Bastiaan ; BMW 330d, Impreza GTT en Honda Integra type R
- Jan Visser
- Ben Salden
- lida dijkstra
-
Bedankt voor alle goede reacties nogmaals..
Honda is idd een betrouwbaar merk, ook mijn CRX'en gaven echt nooit problemen..
Over voorwielaandrijving, tja dat is een kwestie van wennen. De balans in deze auto is echt perfect, en met een standaard LSD en strutbars boven en onder mis ik weinig qua grip tov een achterwielaandrijver..
@ Ben, rijdt je vaak over deA50 dan? Dan zien we elkaar vast wel eens, rijd er dagelijks!
Groeten
Honda is idd een betrouwbaar merk, ook mijn CRX'en gaven echt nooit problemen..
Over voorwielaandrijving, tja dat is een kwestie van wennen. De balans in deze auto is echt perfect, en met een standaard LSD en strutbars boven en onder mis ik weinig qua grip tov een achterwielaandrijver..
@ Ben, rijdt je vaak over deA50 dan? Dan zien we elkaar vast wel eens, rijd er dagelijks!
Groeten
- Ben Salden
-
- Ben Salden
-
-
Re: Bastiaan en Accord Type R
Korte Update,
De Accord Type R heeft het veld helaas moeten ruimen. Een van de fijnste auto's die ik ooit gehad heb, heb ik verkocht. Aangezien we een nieuw huis gekocht hebben moest er even 'economisch' gehandeld worden!
Toch is er momenteel weer ruimte, vandaar dat het wagenpark weer wat uitgebreid is!
Heb de auto gekocht waar ik eind jaren 90 altijd van droomde en helemaal wild van was, een 1998 Subaru Impreza GT Turbo. Moet zeggen, op het enorme verbruik na is dit echt een heerlijke auto, wat een fantastisch ding! Ongekende wegligging en het geluid van de turbo is prachtig te horen in de auto.
Geen poespas of tuning voor mij, gewoon lekker origineel, op de Magnex uitlaat na, om het geluid van de boxer net wat beter te laten horen..

Als dayly drive voor is dit door dit enorme verbruik echt niet geschikt, daarvoor hebben we sinds kort de BMW van mijn vriendin. Op dit forum tussen alle BMW fanaten zal dit zeker goed aanslaan.
Om heel eerlijk te zeggen ben ik nooit zo'n BMW fanaat geweest, mijn vriendin daarentegen enorm.
Ik moet zeggen dat ik wel helemaal bekeerd ben. Nog steeds op en top fanaat van Japanse autos, dat zal altijd blijven, maar deze BMW heeft me wel het licht laten zien, bevalt me helemaal super! Wat een trekkracht en wat een fantastische weggedrag. Kortom, een 2002 330d, full options, de specs kan ik vast achterwege laten, dat weet iedereen hier vast!

Voorlopig zijn we hier wel zoet mee!
De Accord Type R heeft het veld helaas moeten ruimen. Een van de fijnste auto's die ik ooit gehad heb, heb ik verkocht. Aangezien we een nieuw huis gekocht hebben moest er even 'economisch' gehandeld worden!
Toch is er momenteel weer ruimte, vandaar dat het wagenpark weer wat uitgebreid is!
Heb de auto gekocht waar ik eind jaren 90 altijd van droomde en helemaal wild van was, een 1998 Subaru Impreza GT Turbo. Moet zeggen, op het enorme verbruik na is dit echt een heerlijke auto, wat een fantastisch ding! Ongekende wegligging en het geluid van de turbo is prachtig te horen in de auto.
Geen poespas of tuning voor mij, gewoon lekker origineel, op de Magnex uitlaat na, om het geluid van de boxer net wat beter te laten horen..
Als dayly drive voor is dit door dit enorme verbruik echt niet geschikt, daarvoor hebben we sinds kort de BMW van mijn vriendin. Op dit forum tussen alle BMW fanaten zal dit zeker goed aanslaan.
Om heel eerlijk te zeggen ben ik nooit zo'n BMW fanaat geweest, mijn vriendin daarentegen enorm.
Ik moet zeggen dat ik wel helemaal bekeerd ben. Nog steeds op en top fanaat van Japanse autos, dat zal altijd blijven, maar deze BMW heeft me wel het licht laten zien, bevalt me helemaal super! Wat een trekkracht en wat een fantastische weggedrag. Kortom, een 2002 330d, full options, de specs kan ik vast achterwege laten, dat weet iedereen hier vast!
Voorlopig zijn we hier wel zoet mee!
- Dennis van der Schoot

Laatst gewijzigd door Dennis van der Schoot op 02 nov 2008, 16:26, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dennis van der Schoot
Leuke auto's hoor,helemaal niets mis mee,maar tegen de exclusiviteit van een Accord Type-R kunnen ze niet op.
En inderdaad,lekker origineel houden die Sub,vindt ik het mooiste.
En inderdaad,lekker origineel houden die Sub,vindt ik het mooiste.
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
De 15" wielen horen niet onder deze sub :idea:
- frank de jonge
Echt nice 

- Miesjel
- Auto: MX5 NA, MX5 NC, RAV4
Zijn dat de echte kentekens van die auto's of is dat geshopped ? (waar let ik in godsnaam op lol?)
Leuke Impreza ! Die bmw is kudt natuurlijk, maar tsja voor dagelijks is dat prima.
Leuke Impreza ! Die bmw is kudt natuurlijk, maar tsja voor dagelijks is dat prima.
- Eric H
- Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
Jij bent niet de enige die dit opviel hoor...... maar beide kentekens zijn geshopped....Michel Huisman schreef:Zijn dat de echte kentekens van die auto's of is dat geshopped ? (waar let ik in godsnaam op lol?)
-
Re: Bastiaan ; ATR eruit, BMW & GTT erin!
Even een paar antwoorden,
De kentekens zijn inderdaad aangepast. Zou mooi zijn als je zulke combinaties kon krijgen!
@ stefan R :
Deze wielen zijn bij deze versie van de MY98 GTTurbo orgineel geleverd. De 555 heeft andere wielen, bij deze versie zijn deze originele 15'' Subaru kruiwagenwielen geleverd..
@Dennis van der Schoot:
Compleet met je eens! De Accord was zeer exclusief, de kans dat je een tweede tegenkomt onderweg is zeer minimaal. De Impreza kom je op iedere straathoek tegen, E46's ook in alle soorten en maten. Accord was een geweldige auto, echter gekeken naar het financiele plaatje is hij de deur uitgegaan helaas..Mocht ik veel geld winnen, koop ik hem direct terug van de nieuwe eigenaar, zonder twijfel!
De kentekens zijn inderdaad aangepast. Zou mooi zijn als je zulke combinaties kon krijgen!
@ stefan R :
Deze wielen zijn bij deze versie van de MY98 GTTurbo orgineel geleverd. De 555 heeft andere wielen, bij deze versie zijn deze originele 15'' Subaru kruiwagenwielen geleverd..
@Dennis van der Schoot:
Compleet met je eens! De Accord was zeer exclusief, de kans dat je een tweede tegenkomt onderweg is zeer minimaal. De Impreza kom je op iedere straathoek tegen, E46's ook in alle soorten en maten. Accord was een geweldige auto, echter gekeken naar het financiele plaatje is hij de deur uitgegaan helaas..Mocht ik veel geld winnen, koop ik hem direct terug van de nieuwe eigenaar, zonder twijfel!
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Jij hebt het overgangs model van MY'96 naar MY'97/98, en als mijn (bescheiden
)Subaru kennis mij niet geheel in de steek laat hoort onder de jouwe al 16"

-
- Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Mooie uitbreiding van je wagenpark. Ook een erg mooie 330d, goede kleur met goed interieur (op het hout na
)

-
@ stefan R : Volgens de Subaru dealert waren dit de originele wielen bij dit model. Daar houdt mijn kennis van Subaru eigenlijk op als het zo specifiek wordt. Deze Subaru is van december 1998, weet niet hoeveel modellen er exact zijn, echter lijkt het me geen overgang 1996 naar 1997.. Maar goed, mooie wielen zijn het niet, maar prima voor mij!
@ Steven Nauta : Bedankt voor de reactie, helemaal mee eens, het hout was ook niet mijn eerste keus, maar goed, dat hebben we op de koop toegenomen!
@ Steven Nauta : Bedankt voor de reactie, helemaal mee eens, het hout was ook niet mijn eerste keus, maar goed, dat hebben we op de koop toegenomen!
- cooldragon
ATR was echt een unieke auto, maar wat je ervoor in de plaats hebt, is ook echt niet mis!
Alleen uit economisch oogpunt een ATR inruilen voor een GTT EN een 330d?
Dan volg ik t niet helemaal?
Maar je zal er ongetwijfeld goed over nagedacht hebben!
Veel rijplezier toegewenst!
Alleen uit economisch oogpunt een ATR inruilen voor een GTT EN een 330d?
Dan volg ik t niet helemaal?

Maar je zal er ongetwijfeld goed over nagedacht hebben!

Veel rijplezier toegewenst!