A1-G60 schreef:Laat ook maar.
Waarom post je uberhaupt nog op dit forum als je je ogenschijnlijk alleen maar kapot irriteert aan onze opmerkingen?
Alle tuning is kapitaalvernietiging, niet alleen van een R32 :!:Steven Nauta schreef:Lijkt mij niet de optielijst van deze auto. 3 luidspreker pakketten, 2 navigatie systemen en twee soorten kuipstoelen?
Mike, je kan wel zeggen dat er niet over de prijs moet worden gezeurd, maar 50k is wel erg veel voor zo'n R32. Je kan niet verwachten dat een auto, naar jou zeggen, van 40k incl opties + 17k aan tuning dan maar 7k op de tuning afschrijf. Tuning van een R32 in voor een overgroot deel kapitaalvernietiging.
Hij staat te koop, wat let je?woutje schreef:Bij deze auto zijn de remmen en de DSG-bak ook aangepast.
Ik kan uit eigen ervaring zeggen dat deze auto het geld zeker waard is.
En ook vol zit met optie's.
G.T. heeft eigenlijk hetzelfde ondervonden met zijn megane f1 met 282pk.Marc RS4 schreef:Dat "natuurlijk" kan zo doorgaan omdat wij ( de consumenten) het accepteren.....
EN wat betreft die tuning: meer dan 3000 euro is idd weggegooid geld. Maar niet minder leuk
Wout, ik snap je waardering voor deze mooie bak, alleen waar het mij om gaat is hoe je bij dealers een loer gedraaid wordt als ik bijvoorbeeld zou aankomen met mijn auto (voor bv inruil) en deze dealer/bedrijf zal geen uitzondering zijn ben ik bang.woutje schreef:Deze auto staat trouwens niet bij de dealer tekoop.
De auto heeft nieuw rond de 80.000 euro gekost.
Dus deze auto heeft in 2 jaar 30.000 afgeschreven.
En bij deze auto is de historie bekent.
Tja je kunt ook een nieuwe voor 50.000 kopen alleen heb je dan een auto waar niet echt pit in zit.
Ik wist het wel als ik het geld had.
Marc RS4 schreef:Wout, ik snap je waardering voor deze mooie bak, alleen waar het mij om gaat is hoe je bij dealers een loer gedraaid wordt als ik bijvoorbeeld zou aankomen met mijn auto (voor bv inruil) en deze dealer/bedrijf zal geen uitzondering zijn ben ik bang.woutje schreef:Deze auto staat trouwens niet bij de dealer tekoop.
De auto heeft nieuw rond de 80.000 euro gekost.
Dus deze auto heeft in 2 jaar 30.000 afgeschreven.
En bij deze auto is de historie bekent.
Tja je kunt ook een nieuwe voor 50.000 kopen alleen heb je dan een auto waar niet echt pit in zit.
Ik wist het wel als ik het geld had.
Ik vind hem ook erg mooi hoor zeg ik eerlijk maar als deze 50k waard is dan zou ik ook 45k voor de mijne willen hebben.
No chance dacht ik zo.
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 22 gasten