Even voorstellen
- Evert van der Linde
- Auto: BMW M140i
oke, ja ik moet zeggen.. ik vind allebij de merken wel wat hebben.Paul schreef:@ EVERT.... is geen moeilijke keuse... Eisenmann SS.... kun je heerlijk rustig mee rondcruisen en ga je er eens lekker voor zittten dan horen ze je van kms aankomen..
Ceet (hier ook op het forum) heeft een supersprint eronder, type weet ik niet. Maar klinkt al heel erg diep/zwaar onderin. Zal ook ongetwijfeld liggen aan het blok (320i) Maar is volgens mij geen vervelende uitlaat.
Yorick (ook hier op het forum) heeft een eisenmann, type weet ik ook niet. Onderin, op lage toeren is het inderdaad aangenaam rijden, als je het gas intrapt ook een geweldig geluid.. maar ook hier zal het type blok weer verschil maken (328i)..
Mischien krijg ik ze wel een keer zo ver om wat te testen, al is dat wel een heel gedoe natuurlijk.
Maar dit is geen uitlaten topic. Sorry voor offtopic geblaat

- Evert van der Linde
- Auto: BMW M140i
gelukkig is de 320 van ceet ook een 6-pitterJoy Jolliffe schreef:Ceet heeft een Supersprint Racing. Op zijn auto heerlijk, op een 4-pitter keihard de irritantste
Welkom Style. Heel strak ding.

@ Stylez, binnen welke termijn wilde je andere velgen aan gaan schaffen, en wat doe je met de huidige velgen ?

- Lee M3
Yes. Let op, mijn oude hok, incl neppe Alpina's:
[IMG:800:533]http://img.photobucket.com/albums/v349/ ... Edited.jpg[/img]
Voor een eerste auto was het wel goed te doen, maar toch maar liever de M3.
[IMG:800:533]http://img.photobucket.com/albums/v349/ ... Edited.jpg[/img]
Voor een eerste auto was het wel goed te doen, maar toch maar liever de M3.

- DownforceNico