Woon werk verkeer...
- Jelmer850i
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Ik doe het uit "noodzaak" des te vlotter kan ik bij die grote rooie auto van hiernaast zijn, en onderweg daarnaartoe pik ik ook nog een andere collega op. Dus ik doe ook nog eens aan carpoolenRuben schreef:Ik ga Jacqueline Cramer even bellen!Stefan R schreef:Elke dag 900 meter afleggen om op de zaak te komen, dit doen we uiteraard wel met de auto![]()
p.s. ik doe 2x heen en 2x terug (ff thuis eten onder de middag)

- levensnevel
- G Kolkman
- Auto: Miata (2x..) /E30 rally /S2000
Het was bij mijn vorige baan altijd een feest, veel 60 km/u zone waar je dus vooral 109 aan het rijden bent om bepaalde risico's uit te sluiten. Route besloeg een stuk van de Golden tulip rally dus ik was meestal weer compleet relaxed als ik thuis uitstapte na een half uurtje (het was 35 km).
Nieuwe baan moet ik nog maar even afwachten aangezien ik nog achter woonruimte aanmoet
.
Nieuwe baan moet ik nog maar even afwachten aangezien ik nog achter woonruimte aanmoet

- Bert ///M3
-
- Downforce Bjorn
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Afgelopen vrijdag ook weer mooi. 8) Het bekende weggetje weer terug, ik stevig doorrijden want m'n collega (die het weggetje wel kan dromen, ikzelf ken het nog maar net en ken de bochten nog niet goed) zat achter me aan. Ging behoorlijk sportief en werd helemaal mooi toen ik een nieuwe BMW 1 serie tegenkwam. Die ging ook behooooorlijk van kiet en ik moest serieus moeite doen om bij te blijven. Goeie wegligging zo'n ding, was mooi om te zien. Dacht even dat het Jelmer850i van het forum hier was (zelfde kleur ook) maar een ander kenteken zag ik net.
Moet er mooi hebben uitgezien, 3 sportende auto's vlak achterelkaar aan.
Heerlijk, echt genieten.
Mooiste is wel dat m'n collega een ouwe VW Polo SDI met 64 pk heeft (wel goeie/brede banden eronder). Ik rijdt hem met mijn 120 pk nog niet los maar da's puur 'baankennis' hehe. Zo zie je maar, vermogen maakt lang niet alles uit, het is vooral de bestuurder die het verschil maakt.
Echt dikke fun dit.
Moet er mooi hebben uitgezien, 3 sportende auto's vlak achterelkaar aan.

Mooiste is wel dat m'n collega een ouwe VW Polo SDI met 64 pk heeft (wel goeie/brede banden eronder). Ik rijdt hem met mijn 120 pk nog niet los maar da's puur 'baankennis' hehe. Zo zie je maar, vermogen maakt lang niet alles uit, het is vooral de bestuurder die het verschil maakt.
Echt dikke fun dit.
- Dutch