"een paar jaar geleden nog tegendraads, nu is die gezapig en burgerlijk"
Volg de Skodarijder: die gaat dan zeker ook de reclame achterna?

Inderdaad, volgens mijn dealer is dat echt een 'prijslijstmodel' om met een scherpe vanaf-prijs te kunnen adverteren. Hij verkoopt er nooit een.Roel schreef:Classic zou ik inderdaad ook niet op voorraad zetten. Is net een beetje te kaal en zal ook niet vaak verkocht worden.
Dennis, Edwin levert deze auto ook. Een kennis van me had een vRS Combi met VDV-pakket.Dennis Cavallino schreef: Zet een Octavia RS eens neer in een mooie kleurstelling. DSG, JD, en Milltek (maar dan ga je wel heel erg concurreren met Edwin) traction control, bilsteins, Mov'its.
Qua looks: Bijvoorbeeld wit met antracietkleurige velgen. Zwart leer, sportstoelen. Verlaagd.
Niet op genoeg wielen toch? *evilgrin*Rico v Velzen schreef:Aandrijving zit op de verkeerde wielenScotsman schreef:Vervanger voor de 325iRico v Velzen schreef:Zo'n octavia combi RS dan ? Zoiets zou mij dan weer aanspreken.![]()
(had ik dat al niet een keer eerder geschreven)
Duidelijk. Lijkt mij verstandigduifjes.com schreef:De RS en de dikkere benzine modellen zitten geen aantallen in een RS demo / showroom auto kost dan alleen maar veel geld en brengt niets op....bij auto's schakel ik mn emotie uit maar mn handelsgeest in 8)
Tour is een complete 1.6 TSFi geen actiemodel
Het zal voor het grootste gedeelte wel vaarwater zijn.arjandee schreef:Ik denk dat ze teveel in het vaarwater van andere vag producten komen als ze daar een 4wd variant van maken? Of zou er een andere reden zijn om het niet te toen?
Snap ik Duif, alleen die RS is er ook niet voor niks natuurlijk.. als alle Skoda dealers nou zo denken word er geen 1 verkocht..duifjes.com schreef:De RS en de dikkere benzine modellen zitten geen aantallen in een RS demo / showroom auto kost dan alleen maar veel geld en brengt niets op....bij auto's schakel ik mn emotie uit maar mn handelsgeest in 8)
Tour is een complete 1.6 TSFi geen actiemodel
duifjes.com schreef: Roomster verkoopt misschien niet heel goed maar vindt het echt een leuke auto!
duifjes.com schreef:bij auto's schakel ik mn emotie uit maar mn handelsgeest in 8)
De reden dat ik juist geen Octavia en ook geen Avensis geleased heb is het trekgewicht.duifjes.com schreef:Zoals sommige weten worden wij per april as. ook Skoda dealer druk bezig met de voorbereiding etc maar even jullie mening *(en die telt)
Wat zou voor jou een overweging zijn om een Skoda Octavia te bestellen tov. Mondeo, Panzaad etc.
Ik wil wat leuke demo's bestellen *(niet te en niet de RS
1.05tdi 6bak en een 140pk DSG maar wat moet er al zoal opzitten en wel of niet een JD kuurtje laten ondergaan.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten