Tenminste volgens het Engelse blad EVO wel.
En volgens mij hebben ze wel gelijk!

Gefeliciteerd man :!:
Ha Hugo, was jij dat in die Volvo? Ja, ik moest lachen. Volgens mij is die Volvo een standaard ding, maar je kwam echt hard op die bochten aanzetten (eerste korte lusbocht na de Tarzan), zonder schroom. hhaa, moest daar gewoon erg om lachenhugo schreef:Mooie wagen Ferdinand !!
En volgende keer mag je wel een rondje mee in de volvo C30 op zandvoort, gezien het zo'n indruk op je maakte.![]()
Van de PP verlaging icm. de veerpootbrug verwacht ik ik het meest. Het PP uit- en inlaatje zal een iets meer racy sound geven. Ben ook wel benieuwd naar de PP shortshifter. Over deze upgrades ben ik wel uit.Joop schreef:Zeer goede keus die LeMans blauwe kleur op de 135i.
Verder natuurlijk een heerlijk stuurwagentje.
Ben wel benieuwd hoe de auto naar de PP-kuur eruit ziet en rijdt.
Die volvo is inderdaad helemaal standaard, had je eigenlijk in de Kumho bocht moeten vlaggen dat ging namelijk nog wel een tandje harder.Ferdinand schreef:Ha Hugo, was jij dat in die Volvo? Ja, ik moest lachen. Volgens mij is die Volvo een standaard ding, maar je kwam echt hard op die bochten aanzetten (eerste korte lusbocht na de Tarzan), zonder schroom. hhaa, moest daar gewoon erg om lachenhugo schreef:Mooie wagen Ferdinand !!
En volgende keer mag je wel een rondje mee in de volvo C30 op zandvoort, gezien het zo'n indruk op je maakte.![]()
nee, ik vind het niet mooier. Maar, ik moet wel bekennen dat de lichtopbrengst een stuk minder is tov. mijn Works met halogeenprojectoren. Kan ik halogeen lampen in de huidige units zetten?romo schreef:idd jammer, staat niet alleen mooier, lichtopbrengst is ook zoveel beter.................................
Gewoon, prijs. Erg duur voor een beetje licht, vond het niet nodig. Ik wilde de 135i basisversie met een mooie kleur, punt. Maar, moet wel zeggen dat de lampen minder zijn dan in mijn Works (die had wel halogeen projectoren).Macboy schreef:Nemo schreef:Uber vet,alleen spijtig geen Xenonwas me niet eens opgevallen :!:
Ferdi waarom niet ??? Die hele voorkant is dan veel minder agressief en geen angel eyes
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot] en 2 gasten