Pluriël-rijders kunnen er vast over meepraten
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Heb ik ook een beetje last van. Andere met dezelfde motor echter niet en sommige juist erger.NSXRS schreef:Tsja, Rover motor hèverbruikt wel een liter olie tijdens een trackday maar dat mag de pret niet drukken.. (schijnt normaal te zijn)![]()
Ik zal eens voor je kijken Hans 8) en ja die testrit zul je moeten maken lijkt me...en de hoge onderhouds kosten komt hoofdzakelijk door die motor...als die kaduk gaat meteen een andere erop gooienHans GP1630 schreef:Even buiten het feit dat die Lotus er beter uitziet.. het gaat mij om de DF en dan zal ik toch eerst ff moeten rijden met dat ding, maarja.. hij stond echt helemaal achterin de showroom is van een klant van hun.. en dan is het nog niet zeker dat ik hem zal kopen.. maar ik ga het vd week zeker even vragen want ik kan hem pas aanschaffen als ik de Dax verkocht heb.. maar als die nu tegenvalt.. dan ben ik dus een super Dax kwijt. Dus die proefrit gaat er zeker wel komen!
Zoek dat blad ff op, rene, als je wil.
Dussss....... ik zou gaan kijken voor een Ariel Atom 300pk 8)NSXRS schreef:Review die ik op het Net tegenkwam:
Lotus 340R (2000-2002)Oordeel: Not the best way to go about making the purest, lightest Elise of all.
Voordelen: Feedback and responsiveness, Head turning looks, Exclusivity, Grip.
Nadelen: Wet weather grip, Complete lack of practicality, Questionable reliability, Huge costs to buy and maintain![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast