zo dan, dat luchtgereedschap werkt zeer mooi, de luchtratel voor de delicate dingen losdraaien en gedeeltelijk vast draaien, en de lucht/slagmoersleutel is krachtig, zelfs op de kleine compressor (zeg maar Praxis ding) wielmoeren e.d. gaat perfect, heel wat anders dan die slagmoersleutel set wat ik een keer kocht maar weer terug bracht naar de praxis
wilde ook een moer 18 losdraaien wat je gewoon niet los kon krijgen, probeerde het ff maar de gewone dop uit mijn 10 jaar? oude (niet al te dure) ratelset werd wat groter aan de uiteinden
zo'n kracht heeft dat ding, dus maar gestopt met die doppen en het anders opgelost.
dacht van, ik bestel toch maar originele krachtdoppen, die zien er ook iets anders uit
die verkochten ze niet bij Soer (de luchtsleutels zijn nu ook weg/op?
dus ff elders in men linkjes kijken bij
http://www.gereedschapland.nl" onclick="window.open(this.href);return false; dat gereedschap ziet er ook een tikkie iets meer kwalitatief uit
anyway, besteld een Ampro heteluchtpistool om zaken eens wat op te warmen of iets af te branden met hete lucht, of om plastic wat mooier zacht te maken en te vervormen enz....
en een krachtdoppenset 1/2" 10 delig
en een krachtdoppenset 3 stuks voor alu velgen, dus hoog en plastic koker er om

in 17/19/21 mm
en een aparte krachtdopsleutel lang model 1/2" in 18mm die zat namelijk niet bij de andere sets.
Vandaag gebracht, ik meteen de inhoud nakijken e.d. mooi spul
en huh? een krimptang er bij

:
een krimptang prof kwaliteit...ik dacht, heb ik een actie gemist waar je bij een bepaalde bestelling dat er bij kreeg?
magoed, ik de doos verder controleren...geen dop 18-mm, nogmaals alles controleren...nope.
alles was aangevinkt dat het in de doos zat, dus ik de nummers eens kijken...
de krimptang nr 0209 en de krachtdop 2029
daar ging het dus mis, ik dacht ff bellen, een heel vriendelijke man aan de andere kant keek de boel ff na, ow...das niet de bedoeling, ik zal even kijken of ik doe dop met nr 2029 op voorraad heb.
hm, nope niet meer op voorraad, wordt dus besteld en volgende week wordt ie me toegestuurd zodra het binnen is.
En de pro quality krimptang dan dacht ik...voordat ik dat kon vragen zei hij, die krimptang hoef je niet terug te sturen, die mag je behouden voor de "trouble"
top service
staat nu ook boven aan men gereedschap linkjes (favorieten)