Welkom. Volgens mij had ik eens van een 944 turbobezitter jouw naam doorgekregen als handige sleutelaar voor de 944. Niet helemaal zeker, maar iemand uit Amstelveen ofzo. Zat iig op het 944 forum (met al dat geel).
Dan zou je zoon in een knalroze rijden?
netjes voorstellen
-
Welkom Harry!
Ik ben zelf ook enorme fan van de Porsche 968 / 944. De 968 wil ik later absoluut gehad hebben. Het liefst een baby-blauwe cs of alleszins een met het m030 pakket. Hoe zit het eigenlijk met het onderhoud van een 968? Ik krijg vaak te horen dat die wagens aardig wat mogen kosten in het onderhoud en voor porsche begrippen ook best wel onderhoudsgevoelig zijn, kan jij dit beamen?
Ik ben zelf ook enorme fan van de Porsche 968 / 944. De 968 wil ik later absoluut gehad hebben. Het liefst een baby-blauwe cs of alleszins een met het m030 pakket. Hoe zit het eigenlijk met het onderhoud van een 968? Ik krijg vaak te horen dat die wagens aardig wat mogen kosten in het onderhoud en voor porsche begrippen ook best wel onderhoudsgevoelig zijn, kan jij dit beamen?
- Race For Fun
idd, maar wel 15 meter remspoor getrokkenluco hornsveld schreef:kijk das beter
ja thea had ineens geen remmen meer

ach wat heet handig..... ik doe eigenlijk alles zelf aan de 944allen schreef:Welkom. Volgens mij had ik eens van een 944 turbobezitter jouw naam doorgekregen als handige sleutelaar voor de 944. Niet helemaal zeker, maar iemand uit Amstelveen ofzo. Zat iig op het 944 forum (met al dat geel).
Dan zou je zoon in een knalroze rijden?
idd mijn zoon rijd de '944 pink pig' AKA Pinky
er zijn een aantal zaken die prijzig zijn bij de 968, bijvoorbeeld de 6 bak, en de nokkenassen met variocam, verder is het gewoon de grote broer van de 944 dus veel dingen ook gebruikt te vinden.hugo schreef:Welkom Harry!
M030 is zeldzaam, ik zou zelf eerder voor een goede 968 gaan en die aanpassen dan persé voor een originele CS, aan beide heb je bakken met lol alleen het scheelt erg veel in de portemonee.....
- Race For Fun
o ja, deze hebben we ook nog bij de deur:
[img:800:600]http://img292.imageshack.us/img292/4094 ... iumoe6.jpg[/img]
[img:800:600]http://img292.imageshack.us/img292/4094 ... iumoe6.jpg[/img]