- Steven Nauta
- Mark Nauta
- René 130i
- Mike (kan niet van 14 t/m 28 mei)
- Adje ///M3[/quote]
- GTRene
- Flatline
- Harm Koks
- Jan Visser
- Gerard Lubbe
- Joop
AUB lijst kopieeren en jezelf erbij zetten

Mijn idee was juist om een andere route te gaan rijden.Zo is het ook wat anders voor de mensen die hem vorig jaar ook hebben gereden.Joop schreef:Gewoon dezelfde route neem ik aan? Staat nog in het navigatiesysteem, klaar om nog een keer gereden te worden (en nu helemaalRene / Hazze schreef:Ja doen we nog een keer, zeker weten.
Heb de route nog wel ergens).
Overigens is er al een datum ingepland?
Mag ook; er zijn waarschijnlijk veel meer leuke varianten mogelijk daar in het hoge noorden.Mark Nauta schreef:Mijn idee was juist om een andere route te gaan rijden.Zo is het ook wat anders voor de mensen die hem vorig jaar ook hebben gereden.Joop schreef:Gewoon dezelfde route neem ik aan? Staat nog in het navigatiesysteem, klaar om nog een keer gereden te worden (en nu helemaalRene / Hazze schreef:Ja doen we nog een keer, zeker weten.
Heb de route nog wel ergens).
Overigens is er al een datum ingepland?
Ik zal even met Steven overleggen, maar denk dat dat geen probleem moet zijn. Dat willen wij anders wel op ons nemen (nog even bij Steven horen). Tevens overleg ik dan verder met jou wel over een datum Ilija.Rene / Hazze schreef:Ik denk dat ik de organisatie aan iemand anders overlaat deze keer. Vooral gezien men een nieuwe route wil rijden. Is echt leuk werk hoor, een route maken, maar ik sla deze keer even over.
Misschien vinden de Nauta's dit leuk, als echte diepfriezen die ze zijn.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten