Stabi's zorgen meen ik voor een wat losser of strakker karakter. Maar goed, ik heb al m'n info van hier en daar lezen hoor, dus of het precies zo is weet ik niet
Ook met een Impreza kun je driften
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- rudie ter hogt
- RVV
Dan ben ik maar de eerste...
Sorry maar Ik vind het aso..
Het kunstje ansich is best knap.. maar de snelheid ligt zo debiel hoog.. en de rotonde is hoog/beplant, dus geen enkel overzicht voor de bestuurder.. iemand die de rotonde op rijd ziet niet die Sub aankomen en de Sub kan onmogelijk er op anticiperen met die snelheid en drifthoek.
Je ziet al een verstandige automobilst wachten (stuk van te voren) op het moment dat die de rotonde verlaat.
Maar tante Bep in de alto .. daar zou die anders vol op zijn geklapt.. maar goed dat tante Bep een 2e bak koffie heeft gepakt
Dit soort acties doet de reputatie van Subaru rijders geen goed ben ik bang
Het kunstje ansich is best knap.. maar de snelheid ligt zo debiel hoog.. en de rotonde is hoog/beplant, dus geen enkel overzicht voor de bestuurder.. iemand die de rotonde op rijd ziet niet die Sub aankomen en de Sub kan onmogelijk er op anticiperen met die snelheid en drifthoek.
Je ziet al een verstandige automobilst wachten (stuk van te voren) op het moment dat die de rotonde verlaat.
Maar tante Bep in de alto .. daar zou die anders vol op zijn geklapt.. maar goed dat tante Bep een 2e bak koffie heeft gepakt
Dit soort acties doet de reputatie van Subaru rijders geen goed ben ik bang
- duifjes.com
- duifjes.com
- RVV
hmm vind het anders nog aardig druk met overige verkeer, zie zeker 4 andere auto's in hetzelfde filmpje..GTRene schreef:@Rico, ik denk dat die persoon die filmde ook wel mee keek of het pleintje ff leeg bleef![]()
kijk als je dat nu met 13 man doet dan wordt het lekker aso en groep is gevaarlijk vaak...maar dit..ach, hij kan het wel 8)
- Jan Visser
- RVV
- MartijnGizmo