@ Joy: Dat van die 2.3. wist ik niet. Leuke info ! Kempower doet tegenwoordig i.i.g. een 2.1 conversie waar ik met een schuin oog naar kijk. (wist je waarschijnlijk wel.....)
Kijk wel links & rechts naar het een en ander (25 % sper / velgen ), maar doe het nu even rustig aan qua pecunia. Vind voorlopig het rijden ook veel te leuk zo.
Door de remmenconversie heb ik een stuk meer vertrouwen gekregen in de auto en door de betere banden, beweegt de auto veel minder over de wangen van de band. Rij nu tenminste ook geen happen in het profiel. Hij gaat nu lekker door de bochten en kan er ongelooflijk mee smijten. Kan nu veel beter horen & voelen waar de grens ligt en als het dreigt mis te gaan, nog goed repareren. Mijn limiet en die van de auto liggen voor m'n gevoel prettig bij elkaar in de buurt. Het overhellen is alleen maar een extra dimensie aan de hele beleving.
Het leuke is dat de auto het ook nog prima doet na Zolder & Vive La France. Ik wring er dan wel niet de laatste 500 toeren uit om alles niet maximaal te belasten, maar het gaat lekker zo. Op deze manier is het lekker low-budget rijden & glijden en ik leer er een hoop van.

Voorlopig ben ik benieuwd naar de DF plannen voor volgend jaar & ben bezig me aan te melden voor Pistenclub. Het touren over verschillende Europese circuits is iets waar ik heel graag mee door wil gaan. Frankrijk smaakte wat dat betreft naar meer. Vind het supergaaf om zo een hoop circuits uit te proberen zonder een EU licentie te hoeven halen.