Dat ziet er meer uit als een zelfmoordactie. Maar ook hier ben je alleen afhankelijk van eenzijdige berichtgeving en vallen de vermelde feiten niet na te kijken.ErikKramer schreef:Blijkbaar gebeuren hier op deze weg vaker ongevallen:
http://www.nu.nl/news/1399178/14/rss/Vr ... n_A58.html
Ferrari met baby crash!
- Maus335i
- DownforceJan
Waarom zou een kind van 3 maanden geen recht hebben op driving fun?Stéphane schreef:Ik oordeel zelf niet over de oorzaak van het ongeluk, oftewel iemand die te snel gereden heeft of wat dan ook. Waar ik wel over oordeel is dat iemand zoiets doet met een kind van 3 maanden aan boord.
Pas maar op, je hebt zo de lobby voor onderdrukte babies op je nek.

- Corvette
Ik ben teleurgesteld v.w.b. de reacties van onze DF leden. Niet alle reacties zijn fout, maar een behoorlijk aantal wel.
Ze zoeken nog een vervanger voor de TV optredens van de heer Spee.........nou laten ze maar een mailtje naar dit forum sturen, want ik weet zeker dat ze er hier wel een paar vinden die zich binnen een uur zullen aanmelden.
We weten er echt geen ene bal vanaf en wat doen we hier
:
:
: juist ...........oordelen en veroordelen.
Er kunnen 67 onwaarschijnlijke dingen gebeurd zijn met die Ferrari en neem maar van mij ( ben zelf ook een vader ) aan dat de bestuurder het niet in zijn kop had om zijn kind plat te rijden en er zelf ook nog eens tussenuit te piepen.
Juist op een autogekken forum weten wij toch zeker wel dat er voor sommige bizar uitziende schades soms helemaal niet veel nodig is.
Man en paard noemende................ de Skyline van Elco.............spint iets ....gaat niet hard...............auto naar de klote. Zag er heel onschuldig uit. Leek echt nergens over te gaan.......maar toch.
Ik heb een keer meegemaakt dat een spiksplinternieuwe wagen ( volvo ) vlak voor mij ineens van links naar rechts over de weg vloog en na een totale crash was er van die wagen echt helemaal niets meer over. Total los.
Later bleek dat de electronica alles blokkeerde.
Ik bedoel maar............er kan van alles gebeurd zijn.
Misschien had die kleine wel een knuffel laten vallen en wilde papa hem ff oprapen en ja dan kan het listig zijn om zo ver te reiken om iets van de passagiersplek van de grond te pakken en dan moet ook je gordel ff los.
Laten we hopen dat de bestuurder het overleefd en ff wachten met ons Spee gedrag.
Vr. Gr.
Cor
Ze zoeken nog een vervanger voor de TV optredens van de heer Spee.........nou laten ze maar een mailtje naar dit forum sturen, want ik weet zeker dat ze er hier wel een paar vinden die zich binnen een uur zullen aanmelden.
We weten er echt geen ene bal vanaf en wat doen we hier

Er kunnen 67 onwaarschijnlijke dingen gebeurd zijn met die Ferrari en neem maar van mij ( ben zelf ook een vader ) aan dat de bestuurder het niet in zijn kop had om zijn kind plat te rijden en er zelf ook nog eens tussenuit te piepen.

Juist op een autogekken forum weten wij toch zeker wel dat er voor sommige bizar uitziende schades soms helemaal niet veel nodig is.
Man en paard noemende................ de Skyline van Elco.............spint iets ....gaat niet hard...............auto naar de klote. Zag er heel onschuldig uit. Leek echt nergens over te gaan.......maar toch.
Ik heb een keer meegemaakt dat een spiksplinternieuwe wagen ( volvo ) vlak voor mij ineens van links naar rechts over de weg vloog en na een totale crash was er van die wagen echt helemaal niets meer over. Total los.
Later bleek dat de electronica alles blokkeerde.
Ik bedoel maar............er kan van alles gebeurd zijn.
Misschien had die kleine wel een knuffel laten vallen en wilde papa hem ff oprapen en ja dan kan het listig zijn om zo ver te reiken om iets van de passagiersplek van de grond te pakken en dan moet ook je gordel ff los.
Laten we hopen dat de bestuurder het overleefd en ff wachten met ons Spee gedrag.

Vr. Gr.
Cor
- GTRene
zo is dat...als het echt een dombo was dan tja...dan is het niet slim, en helemaal niet met een kind erin! trouwens het kind is 3 jaar lees je uit berichten.
anyway er kan veel fout gaan...Spee gedrag helpt Spee in de hand en kunnen we straks nergens meer van wat leuks genieten zonder overal nagewezen te worden als je alleen al het gas een keer laat horen...

anyway er kan veel fout gaan...Spee gedrag helpt Spee in de hand en kunnen we straks nergens meer van wat leuks genieten zonder overal nagewezen te worden als je alleen al het gas een keer laat horen...
- Dennis van der Schoot
- GTRene
Toch een vreemd kenteken...en als de bestuurder uit NL valkenswaard komt reed ie er vast niet veel in
http://www.omroepbrabant.nl/graphics/im ... el_350.jpg

http://www.omroepbrabant.nl/graphics/im ... el_350.jpg
- DownforceJan
@ Cor: je hebt helemaal gelijk!
Voor zover er nog forumleden zijn die denken dat je onsterfelijk bent in je auto, is dit wel weer een les. T is echt zo gebeurd.
Met te speculeren over mogleijke fouten van de chauffeur, maak je jezelf al gauw wijs dat jouw dat niet kan overkomen.
Geeft waarschijnlijk een rustiger gevoel dan dat we ons moeten realiseren dat een ongeluk voor iedereen in een klein hoekje kan zitten.
En vraag je maar eens af hoe je zou reageren als het niet een Ferrari, maar een golfje was geweest. Zo leer je vanzelf je eigen vooroordelen kennen. Ook leerzaam.

Voor zover er nog forumleden zijn die denken dat je onsterfelijk bent in je auto, is dit wel weer een les. T is echt zo gebeurd.
Met te speculeren over mogleijke fouten van de chauffeur, maak je jezelf al gauw wijs dat jouw dat niet kan overkomen.
Geeft waarschijnlijk een rustiger gevoel dan dat we ons moeten realiseren dat een ongeluk voor iedereen in een klein hoekje kan zitten.
En vraag je maar eens af hoe je zou reageren als het niet een Ferrari, maar een golfje was geweest. Zo leer je vanzelf je eigen vooroordelen kennen. Ook leerzaam.

- duifjes.com
Kan er niet over oordelen als ik met mijn Max en Caz die altijd netjes vast zitten in de Isofix stoelen rij ik ook niet precies 50/80/120 etc sterker nog gewoon 160/170 op de snelweg en ja dat is te hard alleen rij wel anders dan alleen in de auto maar je weet nooit wat voor figuren met een A-tot-Z etc doen
- Dennis Cavallino
lol@Stéphane die bij een beetje tegenwind van Cor direct in zijn schulp kruipt.
De oorzaak is onbekend ('redelijk roekeloos rijgedrag' zegt journalist, die het van de politie heeft gehoord, die op haar beurt weer was ingefluisterd door afgunstige medeweggebruikers die het hebben gezien...). Daar geloof ik dus niets van voordat ik 't zelf uit eerste hand heb gehoord.
Maarrrr, dat uit de auto geslingerd worden is gewoon niet best. Zonder gordel rijden is not-done, niet als volwassene en niet als kind. Het zegt alleen niets over de oorzaak. Maar iemand die zonder gordel rijdt, rijdt ook vaak met één hand. Belt tijdens het rijden etc. Allemaal cliché, maar het is wel waar. En met die cliché 'sjonnie' houding, lekker nonchalant/stoer (?), heb ik veel meer mensen in de fout zien gaan met veel minder spannende auto's.
Dus ik durf wel aan te nemen dat het hier gaat om een ongeval wat voorkomen had kunnen worden.
De oorzaak is onbekend ('redelijk roekeloos rijgedrag' zegt journalist, die het van de politie heeft gehoord, die op haar beurt weer was ingefluisterd door afgunstige medeweggebruikers die het hebben gezien...). Daar geloof ik dus niets van voordat ik 't zelf uit eerste hand heb gehoord.
Maarrrr, dat uit de auto geslingerd worden is gewoon niet best. Zonder gordel rijden is not-done, niet als volwassene en niet als kind. Het zegt alleen niets over de oorzaak. Maar iemand die zonder gordel rijdt, rijdt ook vaak met één hand. Belt tijdens het rijden etc. Allemaal cliché, maar het is wel waar. En met die cliché 'sjonnie' houding, lekker nonchalant/stoer (?), heb ik veel meer mensen in de fout zien gaan met veel minder spannende auto's.
Dus ik durf wel aan te nemen dat het hier gaat om een ongeval wat voorkomen had kunnen worden.
- Peter Tunissen
Zijn er dan ook ongevallen die niet voorkomen kunnen worden?Dennis Cavallino schreef:Dus ik durf wel aan te nemen dat het hier gaat om een ongeval wat voorkomen had kunnen worden.

Ik rij overigens vrijwel altijd zonder gordel, lekker belangrijk zolang je ook met een motor waarop de kreukelzone bij je enkels begint het verkeer in mag.
Verslaggeving gaat overigens altijd zo; crash een Porsche, Ferrari of Lamborghini en het komt op alle (auto)fora voorbij met de gebruikelijke aso, doodrijder en wegmisbruiker verwensingen erbij.
Als dit een huisvrouw in een Alto was geweest die haar make-up bij aan het werken was en daarom d'r auto op zijn dak had gelegd was het allemaal vreselijk zielig geweest en stond bureau slachtofferhulp en traumaverwerking en hoe het allemaal ook heet al weer klaar voor haar, nu is het een grote aso die zijn eigen kind in gevaar heeft gebracht.
- DDX
tja vast wat getuigen die een enorm luidruchtige aso auto hebben gehoord
lekker makkelijk neerzetten 'redelijk roekeloos rijgedrag'
ook appart hoeveel reacties zoiets oproept op fok:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/86832
lekker makkelijk neerzetten 'redelijk roekeloos rijgedrag'
ook appart hoeveel reacties zoiets oproept op fok:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/86832
10 seconden voor de crash haalden ze ons in, in schat met 200 km p/h, op de hielen gezeten door een MB ML type. Wat een idioten.
Het kindje hebben we op zien staan, idd een jaar of 3. Hoop dat ie het goed maakt.
- DDX
GTRene schreef:Toch een vreemd kenteken...en als de bestuurder uit NL valkenswaard komt reed ie er vast niet veel in![]()
Deze auto heeft een duits Kurzzeit kenteken (zichtbaar op andere foto's). Enkel geldig voor Duitsers en enkel geldig in Duitsland. Het gele balkje aan de rechterkant van het kenteken toont de geldigheid. Een kurzzeit kenteken heeft een WA verzekering, in duitsland wel te verstaan.
Met dit kenteken mag je in NL niet rijden. De auto is hier ook niet verzekerd. Of de eigenaar moet een verzekeringsmaatschappij hebben gevonden die ene auto met buitenlandse of geen registratie op chassisnummer kan verzekeren.
Als hij een export kenteken had gehad (rood balkje) dan was het kenteken wel geldig in NL. De verzekering dan ook. Onbegrijpelijk dat voor een kurzzeit kenteken gekozen is.
- DownforceJan
- Peter Tunissen
- Dennis van der Schoot
- Downforce Hans
-
NL mode on
Hee een Ferrari (insert elke auto boven de 60k euro), ooh dat moet een patser zijn. Hufter! Ik ben jaloers op die dealer/crimineel/misdadiger. Wat 130 op de linkerbaan? Ik gooi mijn VAG meuk schijthok er vlak nog even voor met 90 hehehehehe dat zal hem leren.
Rest van de wereld mode on
Nice ride dude, can I take a picture? Rev the damn thing, you the man.
One day I'll buy the same.........
Haal die Ferrari weg uit het artikel zet er een Renault neer en alles is weer helemaal anders.
N. (gelukkig hebben we Geertje en Verdonkje nog om trots op te zijn.....)
Hee een Ferrari (insert elke auto boven de 60k euro), ooh dat moet een patser zijn. Hufter! Ik ben jaloers op die dealer/crimineel/misdadiger. Wat 130 op de linkerbaan? Ik gooi mijn VAG meuk schijthok er vlak nog even voor met 90 hehehehehe dat zal hem leren.
Haal die Ferrari weg uit het artikel zet er een Renault neer en alles is weer helemaal anders.

+1Nandor schreef:NL mode on
![]()
- Joy
http://www.grapheine.com/bombaytv/v2/play.php?id=107200Peter Tunissen schreef:Zijn er dan ook ongevallen die niet voorkomen kunnen worden?Dennis Cavallino schreef:Dus ik durf wel aan te nemen dat het hier gaat om een ongeval wat voorkomen had kunnen worden.
Ik rij overigens vrijwel altijd zonder gordel, lekker belangrijk zolang je ook met een motor waarop de kreukelzone bij je enkels begint het verkeer in mag.
Verslaggeving gaat overigens altijd zo; crash een Porsche, Ferrari of Lamborghini en het komt op alle (auto)fora voorbij met de gebruikelijke aso, doodrijder en wegmisbruiker verwensingen erbij.
Als dit een huisvrouw in een Alto was geweest die haar make-up bij aan het werken was en daarom d'r auto op zijn dak had gelegd was het allemaal vreselijk zielig geweest en stond bureau slachtofferhulp en traumaverwerking en hoe het allemaal ook heet al weer klaar voor haar, nu is het een grote aso die zijn eigen kind in gevaar heeft gebracht.