Nog meer raceplannen (team samenstellen)

Van trackdays tot F1, van Zandvoort tot Laguna Seca, hier gaat het om de laatste honderden van seconden.
Plaats reactie
Luco

Bericht door Luco » 27 feb 2008, 15:10

Top rijd 2.05 toch?
Dat zijn altijd dezelfde die vooraan rijden, staan ook altijd bij elkaar
Als je 2.05 kan rijden moet ik aardig trappen om je voor te blijven hoor :D :D :D

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 27 feb 2008, 15:46

2.05 inderdaad en Remmo en Peter hebben ooit allebei een hoge 2.04 gereden. Ik verwacht die 2.05 wel te halen, want anders geloof ik niet meer in semi slicks, stijfheid en gewichtsreductie. :)

Wat rijd jij dan?

Arnoud heeft trouwens ook een R5 GTT gehad zegt 'ie. Erg lastige auto om snelle tijden mee te rijden op zandvoort volgens hem ivm turbo-lag, waardoor je vaak tussen 2 en 3 loopt te zoeken naar de ideale toeren, tractie en verhoudingen.

Bert ///M3

Bericht door Bert ///M3 » 27 feb 2008, 18:27

Mag je eerst nog wel even sleutelen.

Sommigen van die 'standaard' cup auto's rijden 2.02 op slicks.

Als een auto als die van Elmar met 321 PK op semi's 2.03 rijd, en diverse bekenden met E30 M3's (1070 KG) met 200+ PK net rond de 2.02 op slicks zitten, kan je mij echt niet meer wijsmaken dat die auto's die in de E30 cup vooraan rijden legaal zijn, en dat zijn niet een paar PKtjes, maar die hebben flink meer PK's :)

Als je dat opensleutelen gaat weet ik wel zeker dat je zat dingen tegen komt, uitgeboord gasklephuizen en meer van dat soort trucjes.

Hielke

Bericht door Hielke » 27 feb 2008, 19:00

Is er geen controle in die E30 cup dan? Is tegenwoordig toch heel simpel lijkt me om met apparatuur (zie groepsaankopen) het vermogen en de acceleratie te meten. Wordt er gesjoemeld dan bye bye en zwaai zwaai met het handje.

Ik zal wel weer te simpel denken.

Luco

Bericht door Luco » 27 feb 2008, 19:51

Bert ///M3 schreef:Mag je eerst nog wel even sleutelen.

Sommigen van die 'standaard' cup auto's rijden 2.02 op slicks.

Als een auto als die van Elmar met 321 PK op semi's 2.03 rijd, en diverse bekenden met E30 M3's (1070 KG) met 200+ PK net rond de 2.02 op slicks zitten, kan je mij echt niet meer wijsmaken dat die auto's die in de E30 cup vooraan rijden legaal zijn, en dat zijn niet een paar PKtjes, maar die hebben flink meer PK's :)

Als je dat opensleutelen gaat weet ik wel zeker dat je zat dingen tegen komt, uitgeboord gasklephuizen en meer van dat soort trucjes.
Bert ze rijden ongeveer 2.05 op semislicks
En als je ziet dat het veld erg dicht bij elkaar ligt dan denk ik dat dat sjoemelen wel meevalt.
Er zijn er bij die gewoon erg goed kunnen rijden.
Vergeet niet dat ze denk ik lichter zijn dan een M3

Dennis, ik zit nu in de lage 2.04
Dit seizoen hoop ik op lage 2.03 of hoge 2.02 als het meezit
En ik rij niet met een turboblokkie he :D :D :D

Ben_968CS

Bericht door Ben_968CS » 27 feb 2008, 22:45

Dennis Cavallino schreef:En mijn geheime wapen is de Hugenholtz. Niemand met een E30 gaat daar sneller doorheen dan ik. :)
Aangezien ik niet in jouw cup rijd en geen concurrent ben, kun voor mij wellicht wat licht schijnen op deze lastige bocht!

Tristan

Bericht door Tristan » 28 feb 2008, 00:29

@Cav: Ben benieuwd. We zullen het zien 5 april. :wink: Mijn snelste tijd is een lage 2:07 en daarmee kwalificeerde ik me de laatste race als 13e van de +/- 45 auto's. Met nieuwe setup hoop ik 2:06 of misschien wel 2:05 te halen.

Maar 2:04 wordt bijna nooit gehaald in de E30 Cup, zelfs 2:05 wordt al lastig.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 01 mar 2008, 09:35

@Ben: was een grapje, slaat op dit stukje, bij 50 seconden: http://nl.youtube.com/watch?v=dKzHcLlWPBo

@Tristan: Klopt, die hoge 2,04 is gereden door Remmo en Peter een paar jaar terug. Die auto's waren tot in de puntjes geperfectioneerd. Speciale onderstellen, speciale diffs, maximale gewichtsreductie en uitgebalanceerd tot en met. En waarschijnlijk op een dagje met de juiste temperaturen... en elkaar opjutten natuurlijk, daar krijg je ook 10 pk extra van, in je kop. :)

Mathieu

Bericht door Mathieu » 01 mar 2008, 10:28

Dennis, hij blijft gaaf 8)

Luco

Bericht door Luco » 26 mar 2008, 19:03

Is er iemand hier op het forum die erg goed is in een verhaal maken om mijn racteam via mail en telefoon een beetje te promoten voor sponsoring?
Gewoon een algemeen verhaaltje wat je als eerste zeg maar op kan hangen :D :D .
Sponsorpakketten zijn wel duidelijk enzo, alleen een introverhaaltje maken vind ik lastig.

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 26 mar 2008, 19:08

Jij hebt nu wel genoeg sponsors! :lol:

Luco

Bericht door Luco » 26 mar 2008, 19:11

nou mijn sponsorgeld voor dit jaar is al bijna op :roll:

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 26 mar 2008, 19:14

Komt ie dan he

Na het achteruitrijracen, grasmaaiercrossen en de 24 uurs Caravan race werd 't tijd om mijn grenzen te verleggen. Daarom heb ik van mijn achteruitrijracemonster een FWD koekblik gemaakt met snelle grasmaaiermotor en de lichtgewicht ruiten uit mijn Caravan. Hiermee hoop ik in 2008 kampioen te worden in de sportklasse van de zomer avond competitie. De zomeravondcompetitie wordt overdag gereden, dus de zaklampen mag je thuis laten en aangezien de eerste races in het weekend van 5 en 6 april zijn, raad ik je aan om de winterbanden nog even te laten zitten om de parkeerplaats in de duinen te kunnen bereiken. Mocht je alvast een vroegboekkorting hebben gekregen op die reis naar tropische oorden in augustus, dan vraag ik je vriendelijk om je 'besparing' aan mij over te maken. Noem het sponsoring, steekpenningen of het afkopen van je schulden, mij maakt 't niet uit als je me maar komt aanmoedigen in mijn geel-blauwe Renault 5 Turbo Maxi. En ik zal ervoor zorgen dat koudstaalomvorming niet zal leiden tot een groene mix van die kleuren, dit jaar blijf ik keurig binnen de lijntjes!

Zoiets? :lol:

Luco

Bericht door Luco » 26 mar 2008, 19:18

Nee een serieus verhaal :twisted:

Wel leuk Dennis :D

Dennis Cavallino

Bericht door Dennis Cavallino » 26 mar 2008, 19:20

Een maatje van me heeft een heel cool 'sponsorplan'. In feite heeft 'ie 't nog nooit hoeven gebruiken, maar ik zal eens kijken of ik 't eens stiekem mee kan sneaken en inscannen. Het is dat ik geen knaken heb, maar anders had ik hem allang gesponsord, al was 't alleen maar vanwege zijn 'serieuze humor'.

Plaats reactie