Zou het zelf niet zo nodig vinden om daar nog geld in te steken.
Maar de styling zoals M6 van M-bitious vind ik top, is precies goed om er lekker dik uit te zien. Zal bij de M3 straks niet anders zijn, dus ben benieuwd

De Hamann vind ik ook erg mooi Frank. Op basis van foto's durf ik niet te zeggen dat de één mooier is dan de ander.M-bitious schreef:Ik ga toch echt voor de Hamann (maar dan zonder dak of kofferspoiler)
http://www.hamann-motorsport.com/908.0.html
Even vooor de goede orde, ik ben geen GrunningerM-bitious schreef:Dat mag jij als grunninger rustig vinden hoor. Wij hier in de grote stad hebben een genuanceerdere smaak![]()
Wat ik lelijk vind aan de m3 coupe is de achterbumper, want die is rommelig en je ziet de uitlaatdemper zitten. Aan de voorkant vind ik het midden gedeelte te veel uitsteken. Hamann lost dat keurig op
Oh sorry dat wist ik niet, ik meende dat de slurptax later dit jaar in zou gaan.. Blijkbaar vanaf 1 januari? Hoe zit het eigenlijk met occasions, komt daar ook weer extra slurptax overheen? of alleen bij nieuwe auto's?romo schreef:Slurptax moet je toch betalen, of zie ik dat verkeerd?Rein schreef:Cool, gefeliciteerd 8) Slim dat je je niet laat naaien door de slurptax, scheelt toch weer flink. Al die Individueel opties zijn ook super, wordt een mooie exclusieve M3
Gebruikers op dit forum: Andry, Arstey, Bakker, Berry1000RR, e30touring1990, EvdP, Fabian, Hitz, Joost H., jvb, Marc Sierra, Mark 320iS, Martijn M, Wimo en 6 gasten